100 euro indien loondomiciliëring bij Deutsche Bank.
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- Spaarvarken
- Full Member
- Berichten: 194
- Lid geworden op: 23 jun 2007
- Contacteer:
100 euro indien loondomiciliëring bij Deutsche Bank.
Deze namiddag een telefoontje gekregen van Deutsche Bank.
Na wat heen en weer gepraat heb ik vernomen indien je uw loon op de zichtrekening van db laat storten je een premie krijgt van 100 euro.
Er zouden geen voorwaarden noch termijnen aan verbonden zijn volgens de telefoniste.
Dus principieel zou je nadat je beloofde 100 euro is gestort gewoon je loon terug bij een andere bank kunnen ( laten) domiciliëren.
De papieren om dit te bewerkstelligen zou ik eerstdaags in mijn brievenbus mogen verwachten.
Ik zal alles kritisch lezen en hou jullie verder op de hoogte want dit lijkt me wel héél makkelijk vediend.
Na wat heen en weer gepraat heb ik vernomen indien je uw loon op de zichtrekening van db laat storten je een premie krijgt van 100 euro.
Er zouden geen voorwaarden noch termijnen aan verbonden zijn volgens de telefoniste.
Dus principieel zou je nadat je beloofde 100 euro is gestort gewoon je loon terug bij een andere bank kunnen ( laten) domiciliëren.
De papieren om dit te bewerkstelligen zou ik eerstdaags in mijn brievenbus mogen verwachten.
Ik zal alles kritisch lezen en hou jullie verder op de hoogte want dit lijkt me wel héél makkelijk vediend.
Laatst gewijzigd door Spaarvarken op 3 september 2008, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 100 euro indien loondomiciliëring bij Deutsche Bank.
Dat er geen voorwaarden aan gekoppeld zijn geloof ik niks van.
Het kan niet zijn dat je je loon laat domicieleren, 100 euro incasseren, en vervolgens dadelijk terug domicilieren bij een andere bank.
Nu, ik heb pas een Dmax rekening geopend. Geldt dit ook voor mij?
Het kan niet zijn dat je je loon laat domicieleren, 100 euro incasseren, en vervolgens dadelijk terug domicilieren bij een andere bank.
Nu, ik heb pas een Dmax rekening geopend. Geldt dit ook voor mij?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: 100 euro indien loondomiciliëring bij Deutsche Bank.
Hopelijk en waarschijnlijk geldt dat ook voor jouw. Alhoewel bij DB weet je nooit.Peewee schreef: Dat er geen voorwaarden aan gekoppeld zijn geloof ik niks van.
Het kan niet zijn dat je je loon laat domicieleren, 100 euro incasseren, en vervolgens dadelijk terug domicilieren bij een andere bank.
Nu, ik heb pas een Dmax rekening geopend. Geldt dit ook voor mij?
Zo heeft DB onlangs een "select publiek ( = die bijna nooit hun titanium kaart gebruikten ) uitkgekozen om gedurende 3 maanden 1% korting op hun aankopen met die kaart te geven. Blijkbaar mochten maar weinig mensen dat weten.
Wat gaan ze doen met mensen die reeds ( lang ) hun loondomiciliering bij DB hebben
( die kunnnen naar die 100 euro fluiten zeker ? )
Bij AXA was onlangs ook zoiets : 3 maanden je loon domicilieren en je kreeg 100 euro.
Blijkaar denken de banken dat het jachtseisoen nu geopend is , en alles is goed om maar klanten te lokken
Laatst gewijzigd door paul op 3 september 2008, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 100 euro indien loondomiciliëring bij Deutsche Bank.
Was dat niet voor nieuwe klanten? Ik ben pas klant van begin augustus en heb dat ook nu. Ik krijg 1% teruggestort de 1e van de maand op al mijn aankopen met de Titaniumkaart.paul schreef:Zo heeft DB onlangs een "select publiek ( = die bijna nooit hun titanium kaart gebruikten ) uitkgekozen om gedurende 3 maanden 1% korting op hun aankopen met die kaart te geven. Blijkbaar mochten maar weinig mensen dat weten.
Re: 100 euro indien loondomiciliëring bij Deutsche Bank.
Toch niet : vorig jaar hebben ze een tijdje 2% gegeven, en dit jaar voor sommige gelukkigen( die de kaart bijna niet meer gebruikten ) opnieuw 1% gedurende 3 maandenBartVW schreef:Was dat niet voor nieuwe klanten? Ik ben pas klant van begin augustus en heb dat ook nu. Ik krijg 1% teruggestort de 1e van de maand op al mijn aankopen met de Titaniumkaart.paul schreef:Zo heeft DB onlangs een "select publiek ( = die bijna nooit hun titanium kaart gebruikten ) uitkgekozen om gedurende 3 maanden 1% korting op hun aankopen met die kaart te geven. Blijkbaar mochten maar weinig mensen dat weten.
Ken verschillende mensen die hun titaniumkaart 1 jaar hebben, en enkel de bijna niet gebruikers, kunnen daarvan opnieuw gebruik maken.
Re: 100 euro indien loondomiciliëring bij Deutsche Bank.
jep, dat van die 1% is een actie om de niet-gebruikers aan te zetten de kaart te gebruiken. kheb da zelf ook gehad op 1 v an mijn 2 kaarten. de andere gebruik ik wel, en daar heb ik da ni op gehad. van die premie voor loondomiciliering heb ik wel nog nooit gehoord.
Re: 100 euro indien loondomiciliëring bij Deutsche Bank.
Krijgt men nu 100 euro bij loondomiciliering of niet?
Re: 100 euro indien loondomiciliëring bij Deutsche Bank.
Zoals ik in mijn post in het topic Tips Graag : vers geld ....
Heb ik een mail gestuurd naar deutsche bank met die vraag
wanneer ik iets meer weet weten jullie het ook
Heb ik een mail gestuurd naar deutsche bank met die vraag
wanneer ik iets meer weet weten jullie het ook
- Spaarvarken
- Full Member
- Berichten: 194
- Lid geworden op: 23 jun 2007
- Contacteer:
Re: 100 euro indien loondomiciliëring bij Deutsche Bank.
Eind vorige week heb ik het nodige document gekregen om aan mijn werkgever te bezorgen om mijn loon op de db-zichtrekening te laten storten.
Er was een brief bij maar werd over geen 100 euro gerept indien ik dat zou bewerkstelligen.
Via e-mail heb ik een bevestiging gevraagd wanneer ik die 100 euro mag verwachten indien ik mijn loon laat storten. Ook heb ik gevraagd welke eventuele voorwaarden daar zijn aan verbonden.
Volgens de telefoniste waren daar geen specifieke voorwaarden aan verbonden.
Tot op heden nog geen bevestiging gekregen via e-mail.
Van zodra ik meer weet post ik het hier.
Er was een brief bij maar werd over geen 100 euro gerept indien ik dat zou bewerkstelligen.
Via e-mail heb ik een bevestiging gevraagd wanneer ik die 100 euro mag verwachten indien ik mijn loon laat storten. Ook heb ik gevraagd welke eventuele voorwaarden daar zijn aan verbonden.
Volgens de telefoniste waren daar geen specifieke voorwaarden aan verbonden.
Tot op heden nog geen bevestiging gekregen via e-mail.
Van zodra ik meer weet post ik het hier.
- Spaarvarken
- Full Member
- Berichten: 194
- Lid geworden op: 23 jun 2007
- Contacteer:
Re: 100 euro indien loondomiciliëring bij Deutsche Bank.
Ook wel het vermelden waard.
Een collega op het werk die ook klant is bij Deutsche Bank had ik ingelicht over die 100 euro indien loondomiciliëring.
Hij heeft naar eigen zeggen telefonisch contact opgenomen met db en daar vielen ze totaal ui te lucht. Weliswaar had hij gebeld naar zijn kantoorhouder.
Wordt vervolgd...
Een collega op het werk die ook klant is bij Deutsche Bank had ik ingelicht over die 100 euro indien loondomiciliëring.
Hij heeft naar eigen zeggen telefonisch contact opgenomen met db en daar vielen ze totaal ui te lucht. Weliswaar had hij gebeld naar zijn kantoorhouder.
Wordt vervolgd...
Re: 100 euro indien loondomiciliëring bij Deutsche Bank.
Goed nieuws.
Ik heb vandaag ook gebeld en het klopt dus wel !
Je moet wel een nieuwe klant zijn. Er zijn geen voorwaarden aan verbonden.
Ze storten de 100 euro wel pas na een maand of drie.
Ze bellen enkel nieuwe klanten op !!
Ik heb vandaag ook gebeld en het klopt dus wel !
Je moet wel een nieuwe klant zijn. Er zijn geen voorwaarden aan verbonden.
Ze storten de 100 euro wel pas na een maand of drie.
Ze bellen enkel nieuwe klanten op !!
Re: 100 euro indien loondomiciliëring bij Deutsche Bank.
@ peewee
Kan u ook eens laten weten of er minimale termijnen gelden over hoe lang de domiciliëring moet lopen ?
olleke
Kan u ook eens laten weten of er minimale termijnen gelden over hoe lang de domiciliëring moet lopen ?
olleke
Re: 100 euro indien loondomiciliëring bij Deutsche Bank.
@OLLEKE,
Ik had gevraagd of er voorwaarden waren en ze zei van niet. Ik zei dat ik dat wel raar vond want dan kan je bijvoorbeeld na het ontvangen van die 100 euro gewoon de domiciliering stop zetten.
Ze zei wel dat die 100 euro pas na een maand of drie gestort zou worden, om zo te zien of je loon een paar keer op de rekening gestort was.
Maar blijkbaar kun je na het incasseren van die 100 euro je domiciliering gewoon stop zetten.
Ik heb dus gebeld met de helpdesk en niet met één of ander kantoor.
Ik had gevraagd of er voorwaarden waren en ze zei van niet. Ik zei dat ik dat wel raar vond want dan kan je bijvoorbeeld na het ontvangen van die 100 euro gewoon de domiciliering stop zetten.
Ze zei wel dat die 100 euro pas na een maand of drie gestort zou worden, om zo te zien of je loon een paar keer op de rekening gestort was.
Maar blijkbaar kun je na het incasseren van die 100 euro je domiciliering gewoon stop zetten.
Ik heb dus gebeld met de helpdesk en niet met één of ander kantoor.
- Spaarvarken
- Full Member
- Berichten: 194
- Lid geworden op: 23 jun 2007
- Contacteer:
Re: 100 euro indien loondomiciliëring bij Deutsche Bank.
Op mijn vraag per e-mail wanneer die 100 euro wordt gestort bij loondomiciliëring en als daar voorwaarden zijn aan verbonden kreeg ik het volgende antwoord...
Naar aanleiding van uw e-mail hebben wij u meermaals proberen te bereiken om op uw vragen te antwoorden. Helaas zonder succes.
Daarom nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze Cliëntendienst op het nummer 078 156 160. Die kunt u bellen van maandag tot vrijdag tussen 8.30 en 19 uur en op zaterdag tussen 9 en 12 uur.
In afwachting kunt u voor meer informatie ook terecht op onze site www.deutschebank.be.
Met vriendelijke groeten.
Stefan Van Boven
Customer Service Officer
078/156 160
Alhoewel ik een bevestiging per e-mail had gevraagd zouden ze me meermaals telefonisch trachten te hebben contacteren.
Dat betwijfel ik ten zeerste omdat ik constant telefoon bij mij heb.
Blijkbaar willen ze dat gewoon niet bevestigen op papier, dus reukje aan.
Naar aanleiding van uw e-mail hebben wij u meermaals proberen te bereiken om op uw vragen te antwoorden. Helaas zonder succes.
Daarom nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze Cliëntendienst op het nummer 078 156 160. Die kunt u bellen van maandag tot vrijdag tussen 8.30 en 19 uur en op zaterdag tussen 9 en 12 uur.
In afwachting kunt u voor meer informatie ook terecht op onze site www.deutschebank.be.
Met vriendelijke groeten.
Stefan Van Boven
Customer Service Officer
078/156 160
Alhoewel ik een bevestiging per e-mail had gevraagd zouden ze me meermaals telefonisch trachten te hebben contacteren.
Dat betwijfel ik ten zeerste omdat ik constant telefoon bij mij heb.
Blijkbaar willen ze dat gewoon niet bevestigen op papier, dus reukje aan.
Laatst gewijzigd door Spaarvarken op 12 september 2008, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.