AXA experten in slecht communiceren
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
- centenkliever
- Hero Member
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 29 feb 2008
- Contacteer:
AXA experten in slecht communiceren
gisterennamiddag van het call center van Axa volgende mail ontvangen op mijn vraag of ze de rente verhogen naar 4.25%:
Tot op vandaag is hierover nog geen officiële mededeling verspreid door de directie.
U mag ervan overtuigd zijn dat uw AXA agent u onmiddellijk op de hoogte zal brengen van de eventuele intrestverhoging/modaliteiten op de I + Welcome rekeningen.
Steeds tot uw dienst.
Vriendelijke groeten
De vraag was gesteld aan de makelaar op 6 augustus en herinnerd op 16 augustus maar blijft onbeantwoord.
Vandaag op hun web site:
"I-Plus Welcome spaarrekening: 4,25% + 1%, 6 maanden lang "
Van zodra de aangroeipremie verworven is laat ik de dag zelf mijn rekening afsluiten dan hoeft er niet meer gecommuniceerd te worden en heeft het probleem zichzelf opgelost.
Tot op vandaag is hierover nog geen officiële mededeling verspreid door de directie.
U mag ervan overtuigd zijn dat uw AXA agent u onmiddellijk op de hoogte zal brengen van de eventuele intrestverhoging/modaliteiten op de I + Welcome rekeningen.
Steeds tot uw dienst.
Vriendelijke groeten
De vraag was gesteld aan de makelaar op 6 augustus en herinnerd op 16 augustus maar blijft onbeantwoord.
Vandaag op hun web site:
"I-Plus Welcome spaarrekening: 4,25% + 1%, 6 maanden lang "
Van zodra de aangroeipremie verworven is laat ik de dag zelf mijn rekening afsluiten dan hoeft er niet meer gecommuniceerd te worden en heeft het probleem zichzelf opgelost.