Beleggingsplatform Medirect

MeDirect geeft antwoord op je vragen omtrent hun producten en diensten
Gebruikersavatar
waterboy
Full Member
Full Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 08 Mar 2009
Contact:

Beleggingsplatform Medirect

Berichtdoor waterboy » 12 Februari 2017, 10:15

Het inloggen bij Medirect gebeurd zeer traag.Ook de verschillende rekeningen zorgen voor verwarring.
Voor iedere modelportefeuille een andere geldrekening.Zou het niet mogelijk zijn alles te reduceren tot één algemene geldrekening?
Een overzicht van mijn beleggingenprodukten afprinten is ook niet mogelijk.
Ook de rendementen raadplegen van elk fonds is omslachtig.
Reeds is december 2015 heeft de klantendienst me belooft dat er aanpassingen gingen gebeuren.
Sindsdien is er aan het beleggingsplatform van Medirect bij mijn weten niets gewijzigd.
Zijn er eigenlijk wel plannen voor het beleggingsplatform een hedendaagse look te geven?

Gebruikersavatar
waterboy
Full Member
Full Member
Berichten: 124
Lid geworden op: 08 Mar 2009
Contact:

Re: Beleggingsplatform Medirect

Berichtdoor waterboy » 17 Februari 2017, 17:25

De woordvoerder van Medirect is sinds 31 januari 2017 niet meer online geweest :-(
I.v.m het afdrukken van de fondsen die men in portefeuille heeft ,even naar de klantendienst gebeld.
Een afdruk in pdf lukt inderdaad niet.Wel bezorgt men 2 maal per jaar een overzicht.
Wenst men dit overzicht sneller te ontvangen vraagt men 1,5 euro per pagina.
Men gaat in de toekomst die mogelijkheid aanbieden,maar men kan niet zeggen wanneer.
Heb gezegd dat dit weinig klantvriendelijk is.

Gebruikersavatar
MeDirect
Woordvoerder
Woordvoerder
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 Jun 2014
Contact:

Re: Beleggingsplatform Medirect

Berichtdoor MeDirect » 17 Februari 2017, 18:09

Beste, om één of andere redenen hadden we blijkbaar geen melding gekregen van uw eerste bericht op 12 februari. We bekijken uw vragen en laten u maandagochtend iets weten.

Gebruikersavatar
MeDirect
Woordvoerder
Woordvoerder
Berichten: 112
Lid geworden op: 26 Jun 2014
Contact:

Re: Beleggingsplatform Medirect

Berichtdoor MeDirect » 20 Februari 2017, 10:30

Beste, een update van de bankomgeving staat al enige tijd ingepland. De meeste problemen die u vermeldt zullen hiermee opgelost zijn. De update was in principe voorzien voor eind vorig jaar maar verschillende factoren zoals o.a. nieuwe regelgeving, noodzaakte ons het project uit te stellen. Er wordt nu hard aan gewerkt om nog dit voorjaar live te gaan. Een oplossing voor de verschillende geldrekeningen is echter nog niet voor deze update, maar wordt daarna aangepakt samen met andere verbeteringen de we nog plannen.


Terug naar “Vraag het aan MeDirect”