Credit Europe Bank klachtenbrief
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Credit Europe Bank klachtenbrief
Ik en mijn vriendin hebben reeds geruime tijd een Top Intrest rekening bij Credit Europe Bank.
Ik heb op deze site nu vernomen dat een fax gestuurd moet worden om van de aangepaste rentevoet en getrouwheidspremie te genieten.
Heeft hier iemand een voorbeeld van welke vermeldingen of klachten ik dien gewag te maken?
Dank bij voorbaat...
Ik heb op deze site nu vernomen dat een fax gestuurd moet worden om van de aangepaste rentevoet en getrouwheidspremie te genieten.
Heeft hier iemand een voorbeeld van welke vermeldingen of klachten ik dien gewag te maken?
Dank bij voorbaat...
Laatst gewijzigd door 80cc op 18 september 2008, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Credit Europe Bank klachtenbrief
Het is al een paar keer gezegd. Ik ben er twee weken zelf nog geweest, Mechelsesteenweg. Je moet schriftelijk een klacht indienen. Wat er instaat is niet bepaald, maar uiteraard wél dat je wilt genieten van de zelfde intrestvoeten als voor nieuwe spaarders. Ik heb thans een brief in de bus gekregen (mét de oude postzegels zoals ook reeds vermeld werd ) dat het aanvaard werd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- centenkliever
- Hero Member
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 29 feb 2008
- Contacteer:
Re: Credit Europe Bank klachtenbrief
Ik heb iets in de volgende zin gestuurd naar Credit Europe:
e-mail: luce.collin@crediteurope.be
T.a.v. Luce COLLIN
rek nr: 535 0000000 00
klacht renteverhoging
Geachte mevrouw
Vanaf 7 augustus verhoogde u de rente op de Topspaarrekening naar 4.25% + 1.75%.
Kan u mij de nieuwe condities bevestigen voor bovenvermelde rekening a.u.b?Als bestaande, trouwe klant zou ik niet willen gepenaliseerd worden met mijn huidige rente van ......... en dit omwille van mijn trouw.
Zou het in de toekomst mogelijk zijn, mocht die er zijn of komen, via een elektronische nieuwsbrief geïnformeerd te worden op xxxxxxx@xxxxx.be?
In afwachting van uw bericht, verblijf ik,
hoogachtend
e-mail: luce.collin@crediteurope.be
T.a.v. Luce COLLIN
rek nr: 535 0000000 00
klacht renteverhoging
Geachte mevrouw
Vanaf 7 augustus verhoogde u de rente op de Topspaarrekening naar 4.25% + 1.75%.
Kan u mij de nieuwe condities bevestigen voor bovenvermelde rekening a.u.b?Als bestaande, trouwe klant zou ik niet willen gepenaliseerd worden met mijn huidige rente van ......... en dit omwille van mijn trouw.
Zou het in de toekomst mogelijk zijn, mocht die er zijn of komen, via een elektronische nieuwsbrief geïnformeerd te worden op xxxxxxx@xxxxx.be?
In afwachting van uw bericht, verblijf ik,
hoogachtend
Re: Credit Europe Bank klachtenbrief
Nogmaals, een e-mail wordt niet aanvaard. Het moet schriftelijk zijn.
Re: Credit Europe Bank klachtenbrief
Ik heb een tijd geleden een "klachtenbrief" gestuurd per fax.Cisse schreef: Nogmaals, een e-mail wordt niet aanvaard. Het moet schriftelijk zijn.
Dat werd ook zonder problemen aanvaard.
Dat gaat vlugger, en kost mij niets omdat mijn fax hetzelfde nummer heeft als mijn vaste telefoonlijn, waar ik na 17 uur en in de weekends gratis kan bellen, en dus ook gratis faxen.
Mijn tekst luidde ongeveer als volgt : "... ik wens formeel klacht in te dienen tegen het feit dat ik als trouwe spaarder niet kan genieten van de nieuwe voorwaarden, enz ..."
Ik heb intussen reeds hun brief ontvangen waarin bevestigd werd dat ik van de nieuwe renten kon genieten, met terugwerkende kracht. (En met mooie oude postzegels op de enveloppe...)
- centenkliever
- Hero Member
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 29 feb 2008
- Contacteer:
Re: Credit Europe Bank klachtenbrief
nogmaals, het één sluit het ander niet uit. Mijn zoon heeft noch mail, noch brief, noch fax, noch duif verstuurd en heeft desalniettemin nochtans ook een bevestigingsbrief ontvangen.Cisse schreef: Nogmaals, een e-mail wordt niet aanvaard. Het moet schriftelijk zijn.
nogmaals, het blijft een bedrijf met raadsels
Re: Credit Europe Bank klachtenbrief
Dat klopt volledig het is een bedrijf met vele raadsels en ik denk met vééééééééél te weinig personeel. Een tiental personeelsleden voor ongeveer 10 000 klanten.centenkliever schreef:nogmaals, het één sluit het ander niet uit. Mijn zoon heeft noch mail, noch brief, noch fax, noch duif verstuurd en heeft desalniettemin nochtans ook een bevestigingsbrief ontvangen.Cisse schreef: Nogmaals, een e-mail wordt niet aanvaard. Het moet schriftelijk zijn.
nogmaals, het blijft een bedrijf met raadsels
Er is een groot personeelsverloop geweest.
Soms wachttijden van 6 weken en langer om een rekening te openen, soms aanvraag forumlieren kwijt.
Soms zelfs klantenwervingspremies van 20 euro gestort, zonder dat de klant een aanvraag tot opening van een rekening heeft ingediend.
De meeste zaken heb ik wel van horen zeggen, maar al bij al is het toch een bank
die al heel lang een behoorlijke intrestvergoeding betaalt.
Re: Credit Europe Bank klachtenbrief
Bedankt voor jullie snelle reacties.
Ik weet nu wat te doen. Hoop op een spoedige bevestiging (en misschien wat oude postzegels).
Ik weet nu wat te doen. Hoop op een spoedige bevestiging (en misschien wat oude postzegels).
Re: Credit Europe Bank klachtenbrief
Dat moet dan wel het antwoord zijn. Nochtans is mij formeel door het onthaal en door een kaderlid (vermoed ik toch) gezegd dat e-mails niet aanvaard worden, werden mijn twee e-mails daadwerkelijk ook niet beantwoord, evenmin als de e-mail van mijn kozijn.centenkliever schreef:nogmaals, het blijft een bedrijf met raadsels
Natuurlijk, als een e-mail binnenkomt, en één van de medewerkers besluit op eigen initiatief toch van te antwoorden...
-
- Full Member
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 28 feb 2008
Re: Credit Europe Bank klachtenbrief
Beste,
Ik stuurde een mail met dezelfde tekst van centenkliever (met dank voor het voorbeeld!), en kreeg heel snel ('s anderendaags reeds) de volgende mail terug :
Indien u, als bestaande klant, ook wilt genieten van dit nieuwe tarief, gelieve ons dan een gehandtekende klachtenbrief te sturen.
Binnen de 14 dagen nadien, zal u van ons een bevestiging ontvangen.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Inmiddels heb ik dezelfde inhoud per post verstuurd. Cisse heeft dus gelijk : per mail gaat niet.
groeten
Ik stuurde een mail met dezelfde tekst van centenkliever (met dank voor het voorbeeld!), en kreeg heel snel ('s anderendaags reeds) de volgende mail terug :
Indien u, als bestaande klant, ook wilt genieten van dit nieuwe tarief, gelieve ons dan een gehandtekende klachtenbrief te sturen.
Binnen de 14 dagen nadien, zal u van ons een bevestiging ontvangen.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Inmiddels heb ik dezelfde inhoud per post verstuurd. Cisse heeft dus gelijk : per mail gaat niet.
groeten
Re: Credit Europe Bank klachtenbrief
Van horen zeggen : een gehandtekende brief die je inscant en doormailt nemen ze wel aan en zo bespaar je een postzegelmr intrest schreef: Beste,
Ik stuurde een mail met dezelfde tekst van centenkliever (met dank voor het voorbeeld!), en kreeg heel snel ('s anderendaags reeds) de volgende mail terug :
Indien u, als bestaande klant, ook wilt genieten van dit nieuwe tarief, gelieve ons dan een gehandtekende klachtenbrief te sturen.
Binnen de 14 dagen nadien, zal u van ons een bevestiging ontvangen.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Inmiddels heb ik dezelfde inhoud per post verstuurd. Cisse heeft dus gelijk : per mail gaat niet.
groeten
Re: Credit Europe Bank klachtenbrief
Ik kan wat Paul hierboven schrijft bevestigen. Ik heb het op die manier gedaan en het is bij mij in orde gekomen.