Hello Bank - Fnac bon .... grrrrr pffff
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Hello Bank - Fnac bon .... grrrrr pffff
de frustratie blijft voortduren: bestelling geplaatst bij Fnac
geweigerd om een of andere reden nadat de bestelling was bevestigd
resultaat:
product niet meer in voorraad
hello bank code niet meer te gebruiken voor een nieuwe bestelling
Ben benieuwd hoe Fnac en Hello bank dit gaan oplossen... vraag is gesteld, hou jullie op de hoogte
geweigerd om een of andere reden nadat de bestelling was bevestigd
resultaat:
product niet meer in voorraad
hello bank code niet meer te gebruiken voor een nieuwe bestelling
Ben benieuwd hoe Fnac en Hello bank dit gaan oplossen... vraag is gesteld, hou jullie op de hoogte
Re: Hello Bank - Fnac bon .... grrrrr pffff
Waarom zou Hello bank dit moeten oplossen? Fout ligt bij Fnac en niet bij Hello bank.carta15nl schreef:de frustratie blijft voortduren: bestelling geplaatst bij Fnac
geweigerd om een of andere reden nadat de bestelling was bevestigd
resultaat:
product niet meer in voorraad
hello bank code niet meer te gebruiken voor een nieuwe bestelling
Ben benieuwd hoe Fnac en Hello bank dit gaan oplossen... vraag is gesteld, hou jullie op de hoogte
Re: Hello Bank - Fnac bon .... grrrrr pffff
we zien wel! Als Fnac niet wil helpen is Hello Bank aan de beurt om er voor te zorgen dat ik mijn 50 EUR kan besteden.Silverfox schreef:Waarom zou Hello bank dit moeten oplossen? Fout ligt bij Fnac en niet bij Hello bank.carta15nl schreef:de frustratie blijft voortduren: bestelling geplaatst bij Fnac
geweigerd om een of andere reden nadat de bestelling was bevestigd
resultaat:
product niet meer in voorraad
hello bank code niet meer te gebruiken voor een nieuwe bestelling
Ben benieuwd hoe Fnac en Hello bank dit gaan oplossen... vraag is gesteld, hou jullie op de hoogte
Zij zijn partners, das toch niet moeilijk om te snappen
Re: Hello Bank - Fnac bon .... grrrrr pffff
Het lijkt me veel simpeler om het zo te stellen : Als Fnac je bestelling annuleert, maar die is wel betaald, is het aan hen om jou je geld terug te bezorgen. Onder eender welke vorm. De betaling houden maar geen goederen leveren is hier geen optie.
Hello Bank heeft er verder niets meer mee te maken. Het gaat tussen jou en Fnac hierover. Het gaat enkel om de afhandeling van een geannuleerde bestelling, als je verhaal volledig is en klopt.
Als je met cash geld had betaald moet je ook niet bij de Nationale Bank gaan aankloppen omdat er een probleem is.
Je kan proberen om hun helpdesk (FNAC) te bellen en te vragen onder welke vorm je je bedrag terug krijgt.
Hello Bank heeft er verder niets meer mee te maken. Het gaat tussen jou en Fnac hierover. Het gaat enkel om de afhandeling van een geannuleerde bestelling, als je verhaal volledig is en klopt.
Als je met cash geld had betaald moet je ook niet bij de Nationale Bank gaan aankloppen omdat er een probleem is.
Je kan proberen om hun helpdesk (FNAC) te bellen en te vragen onder welke vorm je je bedrag terug krijgt.
Re: Hello Bank - Fnac bon .... grrrrr pffff
Antwoord FNAC: contacteer uw bankhaelewyn schreef:Het lijkt me veel simpeler om het zo te stellen : Als Fnac je bestelling annuleert, maar die is wel betaald, is het aan hen om jou je geld terug te bezorgen. Onder eender welke vorm. De betaling houden maar geen goederen leveren is hier geen optie.
Hello Bank heeft er verder niets meer mee te maken. Het gaat tussen jou en Fnac hierover. Het gaat enkel om de afhandeling van een geannuleerde bestelling, als je verhaal volledig is en klopt.
Als je met cash geld had betaald moet je ook niet bij de Nationale Bank gaan aankloppen omdat er een probleem is.
Je kan proberen om hun helpdesk (FNAC) te bellen en te vragen onder welke vorm je je bedrag terug krijgt.
@Haelewyn: me niet zo stiefmoederlijk antwoorden hoor!
Re: Hello Bank - Fnac bon .... grrrrr pffff
Ik kan begrijpen dat je de code van Hello Bank niet meer kunt gebruiken voor een nieuwe aankoop maar dan moet Fnac je wel je geld teruggeven. Het is niet aan Hello Bank om je uit de nood te helpen als Fnac een product niet kan leveren.
Re: Hello Bank - Fnac bon .... grrrrr pffff
Fnac zou je alleen naar Hello Bank mogen doorverwijzen als je een code had gekregen die niet werkt.
Re: Hello Bank - Fnac bon .... grrrrr pffff
Uiteindelijk is het een combinatie van problemen.Yaris schreef:Fnac zou je alleen naar Hello Bank mogen doorverwijzen als je een code had gekregen die niet werkt.
Het bestelde product was het laatste en omdat de bankbetaling -trouwens van Deutsche Bank credit card- niet geaccepteerd werd is de bestelling zonder mij te informeren verwijderd.
Fnac heeft wel de bestelbon omgezet naar een andere vorm van betaalmiddel, ook zonder mij te informeren. Ge moet het maar doen he, erg onduidelijk allemaal.
Hello bank heeft trouwens wel gereageerd met advies wat Fnac ook heeft gegeven.
Trouwens wacht ik nog altijd op nieuws van Fnac via de mail, want omdat ze niet reageerden hebt ik maar zelf gebeld: 3x gebeld, keuzemenu op NL en daar werd 3x op verschillende tijdstippen van de ochtend niet opgenomen, na 20 x ringen ging de lijn zelfs op bezet. Het is goed dat het 50 EUR was dat ik kreeg van Hello bank. Bij Fnac zien ze mij in ieder geval nooit meer. Zo een ouderwetse organisatie, pfff amai een online ervaring uit de middeleeuwen.
Re: Hello Bank - Fnac bon .... grrrrr pffff
Je vraagt om je niet stiefmoederlijk te antwoorden.. wat dat ook voor jou moge betekenen. Je hebt het antwoord misschien niet begrepen. Dat was nochtans hetzelfde als wat bv Yaris zei. Als Fnac een betaalmiddel van jou gekregen heeft en jij krijgt geen producten, dan klopt dat niet. Dat is geen rocket science.carta15nl schreef: Het bestelde product was het laatste en omdat de bankbetaling -trouwens van Deutsche Bank credit card- niet geaccepteerd werd is de bestelling zonder mij te informeren verwijderd.
Fnac heeft wel de bestelbon omgezet naar een andere vorm van betaalmiddel, ook zonder mij te informeren. Ge moet het maar doen he, erg onduidelijk allemaal.
......
Bij Fnac zien ze mij in ieder geval nooit meer. Zo een ouderwetse organisatie, pfff amai een online ervaring uit de middeleeuwen.
Je zegt uiteindelijk achteraf dat je betaling via creditcard niet aanvaard werd (daardoor verviel het order) en dat Fnac eigenlijk je al heeft terugbetaald ? Omgezet naar een andere vorm van betaalmiddel : cadeaucheque ? Een betstelbon omzetten naar een betaalmiddel is iets wat niet echt kan. Je Hello tegoed omzetten naar iets anders kan dan weer wel .. net omdat jij betaald hebt voor iets dat je niet kreeg.
Je klaagt vooral aan dat de webshop van Fnac niet naar je zin is.. Wat heeft, in Gods naam, Hello Bank daar mee te maken.
En waarom klaag je hier in feite over Hello Bank (zie titel).
Re: Hello Bank - Fnac bon .... grrrrr pffff
Laat het rusten Haelewyn, we geraken toch nooit op 1 golflengte. Ik heb mijn ongenoegen laten blijken over Hello en haar Fnac-bon en wie goed leest, begrijpt heel goed mijn verwondering over hoe het kan dat een Hello Bank die zich presenteert als de mobile bank zich kan associeren met een ouderwetse online winkel als Fnac. Hou u goed!haelewyn schreef:Je vraagt om je niet stiefmoederlijk te antwoorden.. wat dat ook voor jou moge betekenen. Je hebt het antwoord misschien niet begrepen. Dat was nochtans hetzelfde als wat bv Yaris zei. Als Fnac een betaalmiddel van jou gekregen heeft en jij krijgt geen producten, dan klopt dat niet. Dat is geen rocket science.carta15nl schreef: Het bestelde product was het laatste en omdat de bankbetaling -trouwens van Deutsche Bank credit card- niet geaccepteerd werd is de bestelling zonder mij te informeren verwijderd.
Fnac heeft wel de bestelbon omgezet naar een andere vorm van betaalmiddel, ook zonder mij te informeren. Ge moet het maar doen he, erg onduidelijk allemaal.
......
Bij Fnac zien ze mij in ieder geval nooit meer. Zo een ouderwetse organisatie, pfff amai een online ervaring uit de middeleeuwen.
Je zegt uiteindelijk achteraf dat je betaling via creditcard niet aanvaard werd (daardoor verviel het order) en dat Fnac eigenlijk je al heeft terugbetaald ? Omgezet naar een andere vorm van betaalmiddel : cadeaucheque ? Een betstelbon omzetten naar een betaalmiddel is iets wat niet echt kan. Je Hello tegoed omzetten naar iets anders kan dan weer wel .. net omdat jij betaald hebt voor iets dat je niet kreeg.
Je klaagt vooral aan dat de webshop van Fnac niet naar je zin is.. Wat heeft, in Gods naam, Hello Bank daar mee te maken.
En waarom klaag je hier in feite over Hello Bank (zie titel).
Re: Hello Bank - Fnac bon .... grrrrr pffffs
Wijs Hello Bank niet met de vinger. Ze hebben een grote en bekende winkel als partner gekozen met een zeer ruim assortiment (voor elk wat wils). Het was niet hun ambitie de meest vooruitstrevende of klantvriendelijke on line winkel te zoeken.
Re: Hello Bank - Fnac bon .... grrrrr pffff
Ik denk dat je met u mening gewoon alleen staat. De fout ligt bij Fnac en niet bij Hellobank.carta15nl schreef:Laat het rusten Haelewyn, we geraken toch nooit op 1 golflengte. Ik heb mijn ongenoegen laten blijken over Hello en haar Fnac-bon en wie goed leest, begrijpt heel goed mijn verwondering over hoe het kan dat een Hello Bank die zich presenteert als de mobile bank zich kan associeren met een ouderwetse online winkel als Fnac. Hou u goed!
Was het jouw keuze om de Fnac bon te kiezen? JA
Kreeg je van Hellobank je bon? Ja
Werkte je bon? Ja
Treft Hellobank een fout? Nee
Treft Fnac een fout? Mogelijks
Heb je misschien zelf een fout gemaakt in het order proces? Mogelijks
Dus buiten Fnac of je zelf is er niemand schuldig aan jouw probleem.
Verder denk je nu echt dat Hellobank daadwerkelijk 50 euro betaald voor een Fnac bon van 50 euro? Wees maar zeker dat Fnac voor de reclame en naambekendheid een mooi som zal sponsoren of betalen. Verder logisch dat een Grote Belgische Bank voor een Andere Grote Belgische speler kiest. Kon evengoed een Bon voor de Colruyt, Delhaize, Ikea, Brico,... zijn.
Re: Hello Bank - Fnac bon .... grrrrr pffff
Amai een persoonlijke coach om mijn ontevredenheid te analyseren. Bedankt maar dat was mijn vraag noch mijn interesse. Ik doe er verder niks mee, maar toch tof dat je zo mee analyseertSilverfox schreef:Ik denk dat je met u mening gewoon alleen staat. De fout ligt bij Fnac en niet bij Hellobank.carta15nl schreef:Laat het rusten Haelewyn, we geraken toch nooit op 1 golflengte. Ik heb mijn ongenoegen laten blijken over Hello en haar Fnac-bon en wie goed leest, begrijpt heel goed mijn verwondering over hoe het kan dat een Hello Bank die zich presenteert als de mobile bank zich kan associeren met een ouderwetse online winkel als Fnac. Hou u goed!
Was het jouw keuze om de Fnac bon te kiezen? JA
Kreeg je van Hellobank je bon? Ja
Werkte je bon? Ja
Treft Hellobank een fout? Nee
Treft Fnac een fout? Mogelijks
Heb je misschien zelf een fout gemaakt in het order proces? Mogelijks
Dus buiten Fnac of je zelf is er niemand schuldig aan jouw probleem.
Verder denk je nu echt dat Hellobank daadwerkelijk 50 euro betaald voor een Fnac bon van 50 euro? Wees maar zeker dat Fnac voor de reclame en naambekendheid een mooi som zal sponsoren of betalen. Verder logisch dat een Grote Belgische Bank voor een Andere Grote Belgische speler kiest. Kon evengoed een Bon voor de Colruyt, Delhaize, Ikea, Brico,... zijn.
Re: Hello Bank - Fnac bon .... grrrrr pffff
Deze avond een telefoon gekregen van klantendienst Hello Bank.
Zij vroeg me of de opening van de zichtrekening goed was verlopen. Ik vertelde dat ik nog aan het wachten was op mijn 25€ cash cadeau. Ze wist me te vertellen dat ik dit pas kreeg wanneer ik 25 transacties had gemaakt via de zichtrekening.
Klopt deze info?
Zij vroeg me of de opening van de zichtrekening goed was verlopen. Ik vertelde dat ik nog aan het wachten was op mijn 25€ cash cadeau. Ze wist me te vertellen dat ik dit pas kreeg wanneer ik 25 transacties had gemaakt via de zichtrekening.
Klopt deze info?
Re: Hello Bank - Fnac bon .... grrrrr pffff
Ik zou dit draadje eens lezen. Ik denk dat je dan het antwoord op je vraag zal weten!