ING klantvriendelijk ( alles behalve )
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
ING klantvriendelijk ( alles behalve )
Ze maken veel veel reclame ING, doe een rekening open.
Wel heb rekening open gedaan via internet
Ontving bericht dat de kaarten klaar waren en dat ik ze kon gaan afhalen in kantoor te Machelen.
Daar hadden ze niets ontvangen, stond zelf niet eens in het klantenbestand?
Ze stelde zelf niets eens voor om een rekening in het kantoor open te doen.
Dan maar terugschrijven, ging niet adres is noreply@promo.ing.be.
Dus geen antwoord.
4 E-mail gestuurd naar customerservice.
Geen antwoord
Wel ze kunnen uw rekening steken waar ik het denk !!!!!
Wel heb rekening open gedaan via internet
Ontving bericht dat de kaarten klaar waren en dat ik ze kon gaan afhalen in kantoor te Machelen.
Daar hadden ze niets ontvangen, stond zelf niet eens in het klantenbestand?
Ze stelde zelf niets eens voor om een rekening in het kantoor open te doen.
Dan maar terugschrijven, ging niet adres is noreply@promo.ing.be.
Dus geen antwoord.
4 E-mail gestuurd naar customerservice.
Geen antwoord
Wel ze kunnen uw rekening steken waar ik het denk !!!!!
- centenkliever
- Hero Member
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 29 feb 2008
- Contacteer:
Re: ING klantvriendelijk ( alles behalve )
ben het volledig eens met je titel. Bij u willen ze blijkbaar niet openen, bij mij sluiten ze zomaar de rekeningen af.
Mijn dochter heeft al een jaar of drie een zicht- en spaarrekening bij ING met Homebank. Begin september was er geen mogelijkheid meer om in te loggen op Homebank. Dan maar vriendelijke mail gestuurd naar kantoor Aarschot. Vervolgens een herinnering verstuurd, maar ook die bleef onbeantwoord.
Vervolgens klacht bij ING Leuven Ingediend met herinnering, maar ook die werden nooit beantwoord. Ondertussen is haar loon van haar werkgever teruggekomen bij de werkgever en na onderzoek blijkt dat ING de rekening afgesloten heeft.
Er werd nog nooit in het rood gegaan op géén enkele van haar rekeningen bij ING. Het resterende geld van haar INGrekening is zonder verdere uitleg overgeschreven geworden door ING op een externe rekening op haar naam. Ze had had kort voordien een behoorlijk spaarbedrag overgeschreven op die andere externe rekening, vandaar dat het rekeningnummer bij ING bekend was.
Ze is zeker in géén 2 jaar meer in het kantoor geweest en heeft géén enkele vraag gesteld om haar rekeningen bij ING af te sluiten. Noch via, Homebank,mail, post of Selfbank. Haar kaarten heeft ze nog en werden niet door ING opgevraagd.
Mijn dochter heeft al een jaar of drie een zicht- en spaarrekening bij ING met Homebank. Begin september was er geen mogelijkheid meer om in te loggen op Homebank. Dan maar vriendelijke mail gestuurd naar kantoor Aarschot. Vervolgens een herinnering verstuurd, maar ook die bleef onbeantwoord.
Vervolgens klacht bij ING Leuven Ingediend met herinnering, maar ook die werden nooit beantwoord. Ondertussen is haar loon van haar werkgever teruggekomen bij de werkgever en na onderzoek blijkt dat ING de rekening afgesloten heeft.
Er werd nog nooit in het rood gegaan op géén enkele van haar rekeningen bij ING. Het resterende geld van haar INGrekening is zonder verdere uitleg overgeschreven geworden door ING op een externe rekening op haar naam. Ze had had kort voordien een behoorlijk spaarbedrag overgeschreven op die andere externe rekening, vandaar dat het rekeningnummer bij ING bekend was.
Ze is zeker in géén 2 jaar meer in het kantoor geweest en heeft géén enkele vraag gesteld om haar rekeningen bij ING af te sluiten. Noch via, Homebank,mail, post of Selfbank. Haar kaarten heeft ze nog en werden niet door ING opgevraagd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: ING klantvriendelijk ( alles behalve )
bij u sluiten ze rekening teminste af, bij mij gebeurt het niet. De ING Lion Deposit account kun je alleen sluiten via een bericht op homebank omdat het een internetrekening is. Dus ik een bericht gedaan, snel hierna kreeg ik een bericht met gegevens die ze moesten hebben om af te sluiten, na dit gestuurd te hebben kreeg ik bericht terug dat het doorgestuurd is en het wordt afgesloten. 2 weken later niks meer gehoord en terug gestuurd hoe het zit, ze zeiden dat het druk was en dat het daarom even kon duren en dat ze nieuw bericht hadden gestuurd, 1 week later nog steeds niks gehoord dus nieuw bericht gestuurd waarop ze weer stuurden dat het werd doorgestuurd.
Openen gaat snel maar afsluiten blijkbaar niet?
Openen gaat snel maar afsluiten blijkbaar niet?