Moneyou en Spaargids...
Moneyou en Spaargids...
Moneyou vraagt mij (via mail) om op Spaargids.be commentaar achter te laten over hun spaarformules.
Ze vinden het daar precies nodig om hier goede commentaar te krijgen.
Ok .. : Mijn commentaar :
De intrest is dit jaar zo erg gezakt bij Moneyou en ook zoveel keren dat mijn tevredenheid nu rond het nulpunt is gaan hangen.
Verder alles ok daar. Zeer snelle overschrijvingen naar je bankrekening. Zelfs vaak dezelfde dag gestort.
Maar aangezien de intrest de reden voor een keuze van mijn spaarrekening is, valt Moneyou net als alle andere spaarrekeningaanbieders voor mij uit de boot als ze me vragen of ik er gelukkig van word.
Ze vinden het daar precies nodig om hier goede commentaar te krijgen.
Ok .. : Mijn commentaar :
De intrest is dit jaar zo erg gezakt bij Moneyou en ook zoveel keren dat mijn tevredenheid nu rond het nulpunt is gaan hangen.
Verder alles ok daar. Zeer snelle overschrijvingen naar je bankrekening. Zelfs vaak dezelfde dag gestort.
Maar aangezien de intrest de reden voor een keuze van mijn spaarrekening is, valt Moneyou net als alle andere spaarrekeningaanbieders voor mij uit de boot als ze me vragen of ik er gelukkig van word.
Re: Moneyou en Spaargids...
Wij hebben ook specifieke pagina's voor het plaatsen van een review voor spaarproducten, voor MoneYou is dat de volgende link: https://www.spaargids.be/sparen/bij-moneyou.html
Je kunt op die pagina eventueel je feedback ook nog toevoegen.
Je kunt op die pagina eventueel je feedback ook nog toevoegen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Moneyou en Spaargids...
Ik dacht dat Moneyou (en andere financiele instellingen) alleen in de daarvoor voorziene rubriek "vraag het aan" mochten commentaar geven.lindak schreef:Wij hebben ook specifieke pagina's voor het plaatsen van een review voor spaarproducten, .....
Re: Moneyou en Spaargids...
Of is dit misschien niet iemand van Moneyou, maar iemand nieuw van Spaargids zélf....?Nefertari schreef:Ik dacht dat Moneyou (en andere financiele instellingen) alleen in de daarvoor voorziene rubriek "vraag het aan" mochten commentaar geven.lindak schreef:Wij hebben ook specifieke pagina's voor het plaatsen van een review voor spaarproducten, .....
;
Re: Moneyou en Spaargids...
haelewyn schreef:Moneyou vraagt mij (via mail) om op Spaargids.be commentaar achter te laten over hun spaarformules.
Ze vinden het daar precies nodig om hier goede commentaar te krijgen.
Ok .. : Mijn commentaar :
De intrest is dit jaar zo erg gezakt bij Moneyou en ook zoveel keren dat mijn tevredenheid nu rond het nulpunt is gaan hangen.
Verder alles ok daar. Zeer snelle overschrijvingen naar je bankrekening. Zelfs vaak dezelfde dag gestort.
Maar aangezien de intrest de reden voor een keuze van mijn spaarrekening is, valt Moneyou net als alle andere spaarrekeningaanbieders voor mij uit de boot als ze me vragen of ik er gelukkig van word.
En mocht je alleen maar positieve commentaar van die pipos geven ?
Wie weet komt het ooit nog zover dat een bank de mensen verplicht om hier positieve commentaar te geven, of anders willen ze geen rekening openen
Re: Moneyou en Spaargids...
@haelewyn: vreemde zaak. Wat was de aanleiding voor die vraag? Hebben ze gesuggereerd dat je positieve commentaar zou geven? Was het een e-mail of een PB? Indien e-mail, hoe weten ze dat je hier lid bent? Of hebben ze je zomaar lukraak aangeschreven?
Re: Moneyou en Spaargids...
Indien ze mij de vraag zouden stellen : graag ! Mits een "kleine" rentevergoeding
Re: Moneyou en Spaargids...
Hieronder de tekst van de mail..
Als antwoord op enkele vragen. Sorry voor de vertraging. ik had hier een tijdje niet meer naar gekeken (naar dit onderwerp).
Voor mij is het een beetje zoals het laten ronselen van nieuwe klanten door reeds bestaande klanten. Ik krijg er maagzuur van !
En inderdaad .. zoals ik al schreef in mijn commentaar : mijn tevredenheid over Moneyou is gedaald evenredig met hun rente. Een extra 10 procent renteverhoging zou mijn tevredenheid niet hoger maken (0.5 procent * 1.10 is nog altijd maar 0.55).
Het is niet de fout van de bank dat de rentes laag gaan ... denk ik toch... maar nu zitten ze allemaal in hetzelfde slechte schuitje.
Ik versas traag mijn geld van moneyou naar de meest rentende rekeningen waar je 500 per maand kan storten.
""""""""
Onderwerp : Deel uw mening over MoneYou op Spaargids.be
Beste heer XXXXXX,
Enige tijd geleden uitte u op onze site uw waardering voor MoneYou. Dit stellen we ten zeerste op prijs.
Waarschijnlijk hebt u al gehoord over www.spaargids.be, de onafhankelijke vergelijkingssite waar spaarders terecht kunnen voor objectief advies over de beste spaarproducten en -formules op de markt.
Mogen wij u vragen uw feedback over MoneYou ook op www.spaargids.be te posten? Zo helpt u vele andere spaarders een bewuste keuze te maken. Alvast onze oprechte dank.
Vergeet niet om u eerst te registreren voordat u een review plaatst.
We wensen u nog veel spaarplezier!
Met vriendelijke groet,
Liesbeth Rxxxxx
Directeur
MoneYou België
ABN AMRO Bank N.V., Belgium Branch""""""""""""""""
Als antwoord op enkele vragen. Sorry voor de vertraging. ik had hier een tijdje niet meer naar gekeken (naar dit onderwerp).
Voor mij is het een beetje zoals het laten ronselen van nieuwe klanten door reeds bestaande klanten. Ik krijg er maagzuur van !
En inderdaad .. zoals ik al schreef in mijn commentaar : mijn tevredenheid over Moneyou is gedaald evenredig met hun rente. Een extra 10 procent renteverhoging zou mijn tevredenheid niet hoger maken (0.5 procent * 1.10 is nog altijd maar 0.55).
Het is niet de fout van de bank dat de rentes laag gaan ... denk ik toch... maar nu zitten ze allemaal in hetzelfde slechte schuitje.
Ik versas traag mijn geld van moneyou naar de meest rentende rekeningen waar je 500 per maand kan storten.
""""""""
Onderwerp : Deel uw mening over MoneYou op Spaargids.be
Beste heer XXXXXX,
Enige tijd geleden uitte u op onze site uw waardering voor MoneYou. Dit stellen we ten zeerste op prijs.
Waarschijnlijk hebt u al gehoord over www.spaargids.be, de onafhankelijke vergelijkingssite waar spaarders terecht kunnen voor objectief advies over de beste spaarproducten en -formules op de markt.
Mogen wij u vragen uw feedback over MoneYou ook op www.spaargids.be te posten? Zo helpt u vele andere spaarders een bewuste keuze te maken. Alvast onze oprechte dank.
Vergeet niet om u eerst te registreren voordat u een review plaatst.
We wensen u nog veel spaarplezier!
Met vriendelijke groet,
Liesbeth Rxxxxx
Directeur
MoneYou België
ABN AMRO Bank N.V., Belgium Branch""""""""""""""""
Re: Moneyou en Spaargids...
verplaatst naar 'vraag het aan moneyou'
Re: Moneyou en Spaargids...
ik zie nu niet meteen veel verkeerd in dat mailtje. Je bent vrij er al dan niet op in te gaan zeker :-)
Re: Moneyou en Spaargids...
Werd intussen dus verplaatst naar die rubriek. Dus had ik het wsl toch goed begrepen...?Nefertari schreef:.....
Ik dacht dat Moneyou (en andere financiele instellingen) alleen in de daarvoor voorziene rubriek "vraag het aan" mochten commentaar geven.
Re: Moneyou en Spaargids...
Even aanstippen dat:
- er geen vraag gesteld is geworden en dat MoneYou dus geen antwoord hoeft te geven;
- de woordvoerder van MoneYou al zeven maanden niet meer op dit forum geweest is.
Re: Moneyou en Spaargids...
- Ik dacht inderdaad geen vraag gesteld te hebben...
- Ik heb Moneyou niet gevraagd om commentaar. Mijn post was gericht aan de leden hier..
Niet aan de bank.
- Als de webmaster en Nefertari vinden dat het hier thuishoort, dan vind ik dat prima. Mij is het bijna om het even waar het staat ... al vond ik het op de vorige plaats zelf het beste
Ik berust in de wetenschap dat ik het bij het verkeerde eind kan hebben.
Lindak verwees naar een andere pagina dan deze (volg de link even). Bij 'sparen' kan je ook per bank opmerkingen geven en daar hoort de opmerking 100 procent thuis. Maar ik had mijn commentaar daar al eerder neergeschreven.
- ivm opmerking Lanius : Ik vind het ook niet verkeerd om daarom te vragen maar ben persoonlijk wel allergisch voor vragen als deze en andere in het genre van 'stem ons tot beste webwinkel'. Ik zie er het nut niet van in en ik vind niet dat bedrijven me moeten vragen om voor hun promotionele kar te gaan staan (en de kar mee te trekken).
Ik vind het raar dat er één medium wordt voorgesteld om daar een positieve commentaar achter te laten.
Er is geen enkel been gebroken hiermee. Alleen krijg ik wel een niesbui door voornoemde allergie.
Het zij zo..
- Ik heb Moneyou niet gevraagd om commentaar. Mijn post was gericht aan de leden hier..
Niet aan de bank.
- Als de webmaster en Nefertari vinden dat het hier thuishoort, dan vind ik dat prima. Mij is het bijna om het even waar het staat ... al vond ik het op de vorige plaats zelf het beste
Ik berust in de wetenschap dat ik het bij het verkeerde eind kan hebben.
Lindak verwees naar een andere pagina dan deze (volg de link even). Bij 'sparen' kan je ook per bank opmerkingen geven en daar hoort de opmerking 100 procent thuis. Maar ik had mijn commentaar daar al eerder neergeschreven.
- ivm opmerking Lanius : Ik vind het ook niet verkeerd om daarom te vragen maar ben persoonlijk wel allergisch voor vragen als deze en andere in het genre van 'stem ons tot beste webwinkel'. Ik zie er het nut niet van in en ik vind niet dat bedrijven me moeten vragen om voor hun promotionele kar te gaan staan (en de kar mee te trekken).
Ik vind het raar dat er één medium wordt voorgesteld om daar een positieve commentaar achter te laten.
Er is geen enkel been gebroken hiermee. Alleen krijg ik wel een niesbui door voornoemde allergie.
Het zij zo..
Re: Moneyou en Spaargids...
't Is niet dat ik dat vind maar ik was in de veronderstelling dat "Administrator lindak" (die reageerde op jouw eerste post) een woordvoerder van MoneYou was.haelewyn schreef:-...
Als de webmaster en Nefertari vinden dat het hier thuishoort, dan vind ik dat prima....
Direct daarna stelde ik trouwens zélf de vraag: "Of is dit misschien niet iemand van Moneyou, maar iemand nieuw van Spaargids zélf....?"
Nu weet ik het dus ook niet meer; vermits Yaris zegt dat de woordvoerder van MoneYou al 7 maanden niet meer op dit forum geweest is.
Maar on topic: ik vind het eigenlijk raar dat die bank je vraagt om uw feedback op spaargids.be te plaatsen, terwijl je in feite jouw spaargeld vandaar aan het versassen bent naar elders.
Re: Moneyou en Spaargids...
Dat laatste wordt niet nagekeken denk ik.
Volgens de mail heb ik ooit eens positieve reacties gepost op hun eigen ... weet ik veel wat.
Ik vind het vooral raar dat ze vragen om commentaar op 1 specifiek medium te plaatsen.
Zegt misschien iets over de populariteit van Spaargids of hoe ze deze website inschatten,,, Of de banden tussen de bank en Spaargids zijn steviger dan ik dacht.
Over de administrator : ik begrijp je insteek nu beter, maar ik was in de veronderstelling dat Lindak bij Spaargids hoort,
Eenmaal er grote stemmen hun klok laten luiden zwijg ik zelf een beetje. Dat zit er nog in van op de Broedersschool.
Het kan nooit geen kwaad om slimmere mensen eerst te laten spreken.
Volgens de mail heb ik ooit eens positieve reacties gepost op hun eigen ... weet ik veel wat.
Ik vind het vooral raar dat ze vragen om commentaar op 1 specifiek medium te plaatsen.
Zegt misschien iets over de populariteit van Spaargids of hoe ze deze website inschatten,,, Of de banden tussen de bank en Spaargids zijn steviger dan ik dacht.
Over de administrator : ik begrijp je insteek nu beter, maar ik was in de veronderstelling dat Lindak bij Spaargids hoort,
Eenmaal er grote stemmen hun klok laten luiden zwijg ik zelf een beetje. Dat zit er nog in van op de Broedersschool.
Het kan nooit geen kwaad om slimmere mensen eerst te laten spreken.