Deutsche Bank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Deutsche Bank
Ik raadde een keniis DB aan om een spaarrekening te openen. Tot op heden heb ik nooit problemen gehad bij DB (je moet natuurlijk wel altijd goed opletten met hun condities).
Wij naar het kantoor in Kortrijk om een rekening te openen. Nu blijkt dat ze dit niet meer willen doen in het kantoor. Teveel werk !
Het kan alleen via internet of via telefoon.
Wat is dit voor klanten-service ?
Hebben nog mensen dit tegengekomen ? Is dit algemeen voor DB of is alleen het kantoor in Kortrijk verziekt ?
Wij naar het kantoor in Kortrijk om een rekening te openen. Nu blijkt dat ze dit niet meer willen doen in het kantoor. Teveel werk !
Het kan alleen via internet of via telefoon.
Wat is dit voor klanten-service ?
Hebben nog mensen dit tegengekomen ? Is dit algemeen voor DB of is alleen het kantoor in Kortrijk verziekt ?
- Spaarvarken
- Full Member
- Berichten: 194
- Lid geworden op: 23 jun 2007
- Contacteer:
Re: Deutsche Bank
Een collega van het werk ging ook bij een DB- kantoor (Aalst dacht ik) aankloppen om een Intensiv- spaarrekening te openen.pat1963 schreef: Ik raadde een keniis DB aan om een spaarrekening te openen. Tot op heden heb ik nooit problemen gehad bij DB (je moet natuurlijk wel altijd goed opletten met hun condities).
Wij naar het kantoor in Kortrijk om een rekening te openen. Nu blijkt dat ze dit niet meer willen doen in het kantoor. Teveel werk !
Het kan alleen via internet of via telefoon.
Wat is dit voor klanten-service ?
Hebben nog mensen dit tegengekomen ? Is dit algemeen voor DB of is alleen het kantoor in Kortrijk verziekt ?
Ze zegden dat hij daar een afspraak moest voor maken. Hij heeft dan een afspraak gemaakt de week nadien en dan ging het wel.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Deutsche Bank
ikzelf ben ook in Kortrijk geweest enkele maanden terug en toen hebben ze mij direct een rekening geopend. Ik had geen afspraak gemaakt en alles werd vlug afgehandeld. Zonder veel poespas maar correct.
Re: Deutsche Bank
Ik ben ook klant in het financial center te Kortrijk.pat1963 schreef: Ik raadde een keniis DB aan om een spaarrekening te openen. Tot op heden heb ik nooit problemen gehad bij DB (je moet natuurlijk wel altijd goed opletten met hun condities).
Wij naar het kantoor in Kortrijk om een rekening te openen. Nu blijkt dat ze dit niet meer willen doen in het kantoor. Teveel werk !
Het kan alleen via internet of via telefoon.
Wat is dit voor klanten-service ?
Hebben nog mensen dit tegengekomen ? Is dit algemeen voor DB of is alleen het kantoor in Kortrijk verziekt ?
Ik moet ook zeggen dat ik enorm teleurgesteld was van de wachttijden om geholpen te worden.
Ik ben reeds klant bij DB sinds januari 2007. Alle rekening heb ik sinds dan van op afstand geopend.
Ik had wel al telefonisch contact met het kantoor van Kortrijk. Op 4 augustus 2008 ben ik voor de eerste keer naar het kantoor geweest om er een afhaling te doen van een aanzienlijk bedrag. Anders moest ik via een geldautomaat allemaal briefjes van 50 euro afhalen en dat is niet zo praktisch.
Ik moest een half uur wachten voor ik geholpen werd omdat er veel mensen voor mij waren. Echter zat er maar 1 persoon om de mensen te helpen en bepaalde mensen hadden een afspraak en werden geholpen door iemand anders. Dat vond ik ook niet kunnen en een slechte service.
Op 14 augustus moest ik nogmaals naar de bank voor een bankcheque en opnieuw datzelfde juffrouwtje alleen. Toen was er gelukkig veel minder volk maar toch heeft het een 15 tal minuten geduurd voor ik aan de beurt was.
Misschien was het omdat het vakantieperiode was dat ze maar zo laag bemand(vrouwt) waren maar toch dat zou eigenlijk niet mogen.
Er zijn ook geen loketten aanwezig in dat kantoor te Kortrijk. Hoe zit het met andere kantoren?
Ik ben vorig jaar bij KBC weggegaan omwille van hun toenemende kosten voor zichtrekeningen en online bankieren, maar hun service aan de loketten was uitermate beter dan Deutsche Bank.
Als er te veel volk bij KBC was dan kon ik via een beveiligde deur naar een andere ruimte gaan om mijn verrichtingen te doen.
Maar bij KBC ga ik toch niet meer terug omwille van de kosten. Je ziet dat je toch moet kiezen voor de ideale verhouding kosten/service maar die ligt voor iedereen anders uiteraard.
Re: Deutsche Bank
zeg aub...
wat denk je nu?
heb je al ooit eens online een rekening geopend bij DB?
het is geen twee minuten werk
en je krijgt alles gratis thuisgestuurd...
heb je dat aanbod al eens bekeken???
denk je dan echt dat ze dat allemaal in hun kantoren gaan opendoen?
In het begin wel, ja... Maar nu? Goed zot.
Als je een goede service wil, ga dan naar KBC.
Daar mag je altijd gaan PRATEN.
Want PRATEN brengt daar veeeeel geld op. Voor KBC.
Man man man...
Als je een superaanbod en een superservice tegelijk zou krijgen, dan bestond er maar 1 bank meer...
En daar hopen we allemaal op, maar dat is nog niet voor morgen.
Voor morgen is: meerdere banken voor iedereen en toch zo weinig mogelijk kosten...
wat denk je nu?
heb je al ooit eens online een rekening geopend bij DB?
het is geen twee minuten werk
en je krijgt alles gratis thuisgestuurd...
heb je dat aanbod al eens bekeken???
denk je dan echt dat ze dat allemaal in hun kantoren gaan opendoen?
In het begin wel, ja... Maar nu? Goed zot.
Als je een goede service wil, ga dan naar KBC.
Daar mag je altijd gaan PRATEN.
Want PRATEN brengt daar veeeeel geld op. Voor KBC.
Man man man...
Als je een superaanbod en een superservice tegelijk zou krijgen, dan bestond er maar 1 bank meer...
En daar hopen we allemaal op, maar dat is nog niet voor morgen.
Voor morgen is: meerdere banken voor iedereen en toch zo weinig mogelijk kosten...
Re: Deutsche Bank
als ze onbeleefd waren kan dat natuurlijk niet, maar db werkt idd zo niet. ze noemen hun "kantoren" niet voor niets "financial center" ipv "kantoor". hun filosofie is: sparen, rekeningen en kaarten doe je zelf gratis via internet, voor advies over beleggen en vermogen kan je in hun financial centers terecht, waar de mensen er deftig voor opgeleid zijn. daarom hebben ze ook geen loketten maar 1 enkele balie en een hoop bureau's.