Foutcodes na inloggen Rabobank
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Foutcodes na inloggen Rabobank
Heb nog eens ingelogd, de linker menu venster wordt niet goed weergegeven, krijg de Sorry tekst. Enkel het hoofdvenster met een overzicht van mijn rekeningen wordt goed weergegeven. Via de links op dat hoofdvenster kan ik wel overschrijvingen maken maar het werkt natuurlijk niet handig.
het gras is altijd groener aan de overkant
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Berichten: 1329
- Lid geworden op: 25 feb 2008
- Contacteer:
Re: Foutcodes na inloggen Rabobank
@Pol
Bij alle controletests die we uitvoerden na de problemen van deze namiddag werden geen nieuwe fouten bij overschrijvingen gevonden. Ook van andere klanten kwamen geen nieuwe meldingen over problemen met overschrijvingen meer binnen.
Op basis van de foutmelding die u kreeg kan dit best verder onderzocht worden. Kunt u daarom contact opnemen met onze Klantendienst (03 289 28 88) om dit verder uit te zoeken?
Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak.
Bij alle controletests die we uitvoerden na de problemen van deze namiddag werden geen nieuwe fouten bij overschrijvingen gevonden. Ook van andere klanten kwamen geen nieuwe meldingen over problemen met overschrijvingen meer binnen.
Op basis van de foutmelding die u kreeg kan dit best verder onderzocht worden. Kunt u daarom contact opnemen met onze Klantendienst (03 289 28 88) om dit verder uit te zoeken?
Alvast bedankt en onze excuses voor het ongemak.
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Berichten: 1329
- Lid geworden op: 25 feb 2008
- Contacteer:
Re: Foutcodes na inloggen Rabobank
Bedankt voor de bijkomende toelichting. Ik geef deze door aan onze specialisten.kweeni schreef:Heb nog eens ingelogd, de linker menu venster wordt niet goed weergegeven, krijg de Sorry tekst. Enkel het hoofdvenster met een overzicht van mijn rekeningen wordt goed weergegeven. Via de links op dat hoofdvenster kan ik wel overschrijvingen maken maar het werkt natuurlijk niet handig.
Dit zou een cache-probleem in de browser kunnen zijn (waarbij de opgeslagen 'sorry-pagina' uit het cache-geheugen wordt opgeroepen en gedeeltelijk wordt weergegeven in het venster). Mogelijk kan het helpen om het cache-geheugen van uw browser leeg te maken en dan nog eens te proberen. Onze Klantendienst kan u daar bij helpen.
Wanneer ik van onze specialisten meer informatie krijg, dan laat ik u dat uiteraard weten.