nieuwe zichtrekening openen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
- fiestaboyke
- Newbie

- Contacteer:
nieuwe zichtrekening openen
Ik zou graag en nieuwe zichtrekening ergens openen. Ik ben 30 jaar maar van bankieren heb ik niet zoveel verstand, net als interesten en belegingen e.d. Het enige waarom ik m'n rekening wil gebruiken is m'n geld op te storten en online verichtingen doen. Een bank binnen wandelen om iets te doen of te vragen doe ik zo goed als nooit ... Momenteel zit ik met 2 zichtrekeningen en 1 visakaart bij Belfius, 1 pre-paid visakaart. Zowiezo moet ik met 1 van de 2 zichtrekeningen van Belfius weg uit veiligheidsoverwegingen, als het voordeliger is om met alles weg te gaan, dan hoor ik het hier wel... Wat zijn jullie adviesen?
Mvg Tommy
Mvg Tommy
Re: nieuwe zichtrekening openen
Veiligheidsoverwegingen???????????? Wat bedoel je daarmee??
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- fiestaboyke
- Newbie

- Contacteer:
Dat doet er nu even niet toe, maar het heeft iets te maken met oplichters die mijn rekeningnummer hebben. Meer wil ik er eigenlijk niet over kwijt ...
Nu met een rekening nummer en bijbehorende naam is niemand iets mee gediend, en kan er weinig fraude gebeuren.
Je kan die "bewuste rekening " afsluiten, en tegelijk bij Belfius een nieuwe openen.
Wil je er echter toch weg zijn er alternatieven genoeg.
Argenta - ing - Fortis - enz. enz. de ene gratis en de andere al betalend..
Je kan die "bewuste rekening " afsluiten, en tegelijk bij Belfius een nieuwe openen.
Wil je er echter toch weg zijn er alternatieven genoeg.
Argenta - ing - Fortis - enz. enz. de ene gratis en de andere al betalend..
- fiestaboyke
- Newbie

- Contacteer:
Je zou er van verschieten wat die oplichters er allemaal mee kunnen maar daar gaat het hier niet om, ik wil een zo goedkoop mogelijk alternatief voor hetgene ik nu allemaal heb, bij een toch iets of wat betrouwbare bank ....
-
anonymous
Het hangt allemaal voor een gedeelte van je noden af. Heb je al eens gekeken op de homepage hier? Daar kan je à.h.v. enkele parameters een simulatie van de kosten doen.
Een ander stuk hangt van gevoel af. Heb je vertrouwen in een pure internetbank, dan is keytrade misschien wel iets voor u.
Heb je bij Belfius een lening lopen? Want in dat geval moet je er rekening mee houden dat er (waarschijnlijk) in de voorwaarden stond, dat je loon er gestort moet worden.
Een ander stuk hangt van gevoel af. Heb je vertrouwen in een pure internetbank, dan is keytrade misschien wel iets voor u.
Heb je bij Belfius een lening lopen? Want in dat geval moet je er rekening mee houden dat er (waarschijnlijk) in de voorwaarden stond, dat je loon er gestort moet worden.
ja wie geeft er zijn nummer aan oplichters.fiestaboyke schreef:Dat doet er nu even niet toe, maar het heeft iets te maken met oplichters die mijn rekeningnummer hebben. Meer wil ik er eigenlijk niet over kwijt ...
daarna is het de schuld van de bank.
een andere userbaser
Estate Guru believer.
- fiestaboyke
- Newbie

- Contacteer:
Ok laat maar, zal wel elders info vragen. Als jullie off topic blijven gaan 
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Bekijk ook eens of recordbank een optie voor jouw is. Gratis kaarten en spaarrekening die nog iets opleverd+ een kantoor voro eventuele noden.
Nadeel kosten als je geld afhaald aan een niet ing automaat.
En zo zitten we met op topic he madeira, je ziet het moet geen yarissen duren.
Nadeel kosten als je geld afhaald aan een niet ing automaat.
En zo zitten we met op topic he madeira, je ziet het moet geen yarissen duren.