Pagina 1 van 2

100% terugbetaald GB en carrefour

Geplaatst: 7 oktober 2008, 20:59
door ka1970
meer uitleg is niet nodig denk ik.
actie geldig van 8-11 oktober.
Deelnemende producten in de reclamefolder of website

Re: 100% terugbetaald GB en carrefour

Geplaatst: 7 oktober 2008, 21:01
door Ranter
Mss domme vraag, maar...

mag men verschillende van deze producten op 1 kassaticket staan hebben?

Re: 100% terugbetaald GB en carrefour

Geplaatst: 7 oktober 2008, 21:18
door ka1970
ja, lees het volledige reglement op de website, heb ik ook voor alle
veiligheid gedaan, tegenwoordig kan je niks of niemand nog vertrouwen zeker ;D

Re: 100% terugbetaald GB en carrefour

Geplaatst: 8 oktober 2008, 08:01
door wim74
De producten die in GB en Carrefour gratis aangeboden worden zijn niet allemaal hetzelfde. Bij Carrefour gaat het ook over verschillende dagen waarop je andere producten kan kopen. Zijn de twee acties combineerbaar? Ik veronderstel van niet.

Een trucje dat wij hier vaak doen is: tweemaal de producten aankopen en dan eenmaal het adres van de schoonouders en een andere bankrekening gebruiken waarop ze geld kunnen terugstorten.  ;) Met de 100% gratis acties net hetzelfde.

Re: 100% terugbetaald GB en carrefour

Geplaatst: 8 oktober 2008, 20:17
door Nefertari
Wel oppassen met de datum !!
In de folder van Carrefour (die je aan het aan het onthaal kunt krijgen), staan ook produkten die slechts gedurende de laatste 2 dagen geldig zijn.
Dus sommige van 08/10 tem 11/10 (datum geldigheid in een groen kadertje) en andere alleen op 10/10 en 11/10 (datum geldigheid in een rood kadertje).

Ik had het niet gezien en ben net op tijd "gered" door een andere klant die mij er opmerkzaam op maakte.
Ik heb dan de produkten die pas overmorgen geldig zijn teruggelegd en zou dan terug moeten gaan. Dus 2 X benzineverbruik !

De aktie blijkt wél combineerbaar te zijn met deze van GB.
Want daar zijn ook andere produkten.
Dus overmorgen even beide winkels combineren en toch nog wat benzine uitsparen.

INFO :  www.carrefour.eu

Re: 100% terugbetaald GB en carrefour

Geplaatst: 9 oktober 2008, 01:22
door xyper
Je moet toch altijd je ogen openhouden bij acties + dan nog minitieus je ticketje nagaan !!  Ben al vaak naar de wachtrij bij de klantendienst moeten gaan om een paar euro terug te krijgen die teveel aangerekend waren.  Spijtig eigenlijk  :)

Re: 100% terugbetaald GB en carrefour

Geplaatst: 9 oktober 2008, 21:04
door BartVW
In het reglement staat: "De consument kan aan deze actie deelnemen in beide ketens (GB en Carrefour). In dat geval heeft hij per product recht op één terugbetaling per keten (GB en Carrefour). Indien de consument hetzelfde product uit de actie 100% terugbetaald aankoopt in de 2 ketens (GB en Carrefour), kan hij het product dus twee keer laten terugbetalen."

Ik ben in Carrefour geweest vanavond, onderaan staan de 100% terugbetaald producten in een kader.  Daarin zijn de producten van GB niet inbegrepen.  Blijkbaar moet je enkel het nummer ingeven op internet die in dat kader staat.  Toch vreemd dat ze de GB producten ook niet opnemen in die lijst  ???.

Re: 100% terugbetaald GB en carrefour

Geplaatst: 10 oktober 2008, 10:58
door BartVW
Kheb al het antwoord gekregen van promocontrol.

"Enkel de produkten uit de folder van Carrefour mag u bij Carrefour kopen en hetzelfde voor GB.
Er is maar 1 produkt dat in de beide folders staat ( koffie )"

Ik heb het dus verkeerd geïnterpreteerd ...

Enkel de koffie kan je dus in beide winkels kopen en dit is het enige product dat je 2x terugbetaald krijgt.

Re: 100% terugbetaald GB en carrefour

Geplaatst: 10 oktober 2008, 11:53
door suzanne
Hallo allemaal,

ik zou jullie de raad willen geven om jullie kassatiket na betaling goed te controleren want in de winkel waar ik de artikelen tegen 100 % terugbetaling gekocht heb, was het rozijnenbrood wel aangerekend maar stond niet vermeld in het hokje waarin de artikelen met 100 % terugbetaling afgedrukt stonden. Ik had dat rozijnenbrood wel degelijk betaald maar het zou niet worden terugbetaald. Ik ben met het kassatiket naar het onthaal geweest en volgens hen was er een fout in het pc-systeem waardoor de prijs van het rozijnenbrood NIET werd vermeld bij de terugbetalingsartikelen.
De klanten die hebben opgemerkt dat er een foutje was gemaakt, kregen aan het onthaal de prijs van het rozijnenbrood cash terugbetaald dus voor diegenen was het gratis.
Ik vraag me echter wel af, hoeveel klanten van carrefour oostakker, deze fout op hun kassatiket zullen opgemerkt hebben want niet iedereen heeft de gewoonte om zijn kassatiketjes te controleren.
Van de verantwoordelijke van Carrefour uit vind ik het eigenlijk niet echt eerlijk dat, ondanks ze wisten dat er een fout in hun verrekening zat, ze de klanten aan de kassa  niet op de hoogte brachten of desnoods het 'zogezegd gratis' rozijnenbrood uit de bakken tegen 100 % terugbetaling gehaald hebben tot  de fout in het pc-systeem hersteld was...
Ik heb ondertussen al eens gekeken op de site om de prijs van de artieklen in te geven maar blijkbaar moet je daar een soort inlogcode voor hebben. Weet iemand hoe je aan die code raakt of hoe je zo een inlog aanmaakt ?
Alvast bedankt....

Re: 100% terugbetaald GB en carrefour

Geplaatst: 10 oktober 2008, 11:58
door BartVW
Je moet je eerst registreren. Ik heb dat gisterenavond geprobeerd maar ik kreeg dan "voer nu bevestigingscode in die je via mail krijgt" ofzoiets.  maar een mail heb ik niet gekregen.  Tot nu is die mail er nog steeds niet.

Re: 100% terugbetaald GB en carrefour

Geplaatst: 10 oktober 2008, 12:05
door suzanne
Bedankt Bart ik ga die registratie eens proberen want ik veronderstel dat de server wel vlug zal plat liggen als er na de actie een heleboel mensen zich willen registeren om hun aankopen in te geven

Re: 100% terugbetaald GB en carrefour

Geplaatst: 11 oktober 2008, 20:30
door suzanne
Ik heb gisteren de nummers van mijn kassatikets en de bedragen ingevuld via de @collector. Het enige wat ik als vermelding krijg is 'in afwachting' van validatie. Validatie zou zichtbaar zijn vanaf 24/10.
Op het reglement staat dat je de bedragen invult en daarna de collector moet verzenden maar ik zie nergens een knop 'verzenden' staan.
Zou het ingeven van die codes met de vermelding ernaast 'in afwachting' dan al voldoende zijn ? Een bevestigingsmail heb ik ook nog niet ontvangen....

Re: 100% terugbetaald GB en carrefour

Geplaatst: 11 oktober 2008, 20:34
door wim74
Suzanne, maak je geeen zorgen. Ik heb ook de boodschap gekregen dat het "in afwachting" is. Komt wel in orde.

Re: 100% terugbetaald GB en carrefour

Geplaatst: 12 oktober 2008, 13:07
door Nefertari
Suzanne,
Bij mij hetzelfde. Dus dat zal wel in orde komen zeker.

Re: 100% terugbetaald GB en carrefour

Geplaatst: 12 oktober 2008, 22:43
door De Mertens
TIP van de dag !

Investeer uw spaargeld in belastingen.
Die stijgen altijd