Nieuwe online banking
Nieuwe online banking
Beste,
Sinds het nieuwe online banking heb ik problemen met de schermweergave.
Ik krijg geen schuifbalken waardoor ik bv mijn verrichtingen niet kan zien.
Heel vervelend dus.
Heeft nog iemand dit voor? Heb het zowel voor in firefox als in explorer.
Tnx,
Bart
Sinds het nieuwe online banking heb ik problemen met de schermweergave.
Ik krijg geen schuifbalken waardoor ik bv mijn verrichtingen niet kan zien.
Heel vervelend dus.
Heeft nog iemand dit voor? Heb het zowel voor in firefox als in explorer.
Tnx,
Bart
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Berichten: 1329
- Lid geworden op: 25 feb 2008
- Contacteer:
Re: Nieuwe online banking
Er is inderdaad een probleemje geweest met de schermweergave door ontbrekende schuifbalken. Dat werd inmiddels opgelost waardoor u terug uw volledige scherm zou moeten kunnen bekijken.
Laat u het ons weten mocht u nog problemen blijven ondervinden?
Alvast bedankt!
Laat u het ons weten mocht u nog problemen blijven ondervinden?
Alvast bedankt!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Nieuwe online banking
Ik probeer al sinds 1,5u in te loggen, maar ik krijg steeds de melding "U dient nog even te wachten alvorens opnieuw in te loggen." (oid) Zijn er nog mensen met dit probleem?
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Berichten: 1329
- Lid geworden op: 25 feb 2008
- Contacteer:
Re: Nieuwe online banking
De melding 'U dient nog even te wachten alvorens opnieuw in te loggen' is niet zozeer een technisch probleem, dan wel een beveiligingsmechanisme dat in werking is getreden.
Als meerdere malen geprobeerd wordt om vanaf uw computer in te loggen op uw rekeningen met een foutieve combinatie van gebruikersnummer en digipass code, dan wordt tijdelijk de toegang tot de beveiligde website vanaf deze computer geblokkeerd. Afhankelijk van het aantal opeenvolgende foutieve inlogpogingen heeft deze blokkering een duur van ongeveer een minuut tot maximaal een uur. Dit om te vermijden dat iemand met kwade bedoelingen onbeperkt kan blijven proberen om de juiste code te 'raden'.
Indien u na anderhalf uur nog steeds dezelfde foutmelding krijgt dan zou dit erop kunnen wijzen dat u probeert in te loggen met een verkeerd gebruikersnummer en/of verkeerde digipass. Na een nieuwe foutieve inlogpoging zal de toegang immers terug tot maximaal een uur geblokkeerd worden.
Aan te raden is om telefonisch contact op te nemen met onze Klantendienst op het nummer 03/289 28 88. Men kan dan onmiddellijk controleren aan de hand van uw gebruikersnummer, serienummer van de digipass en de door u gevolgde procedure, waar de oorzaak van het probleem juist ligt.
Alvast onze excuses voor het ongemak, en we hopen u snel te kunnen verderhelpen!
Als meerdere malen geprobeerd wordt om vanaf uw computer in te loggen op uw rekeningen met een foutieve combinatie van gebruikersnummer en digipass code, dan wordt tijdelijk de toegang tot de beveiligde website vanaf deze computer geblokkeerd. Afhankelijk van het aantal opeenvolgende foutieve inlogpogingen heeft deze blokkering een duur van ongeveer een minuut tot maximaal een uur. Dit om te vermijden dat iemand met kwade bedoelingen onbeperkt kan blijven proberen om de juiste code te 'raden'.
Indien u na anderhalf uur nog steeds dezelfde foutmelding krijgt dan zou dit erop kunnen wijzen dat u probeert in te loggen met een verkeerd gebruikersnummer en/of verkeerde digipass. Na een nieuwe foutieve inlogpoging zal de toegang immers terug tot maximaal een uur geblokkeerd worden.
Aan te raden is om telefonisch contact op te nemen met onze Klantendienst op het nummer 03/289 28 88. Men kan dan onmiddellijk controleren aan de hand van uw gebruikersnummer, serienummer van de digipass en de door u gevolgde procedure, waar de oorzaak van het probleem juist ligt.
Alvast onze excuses voor het ongemak, en we hopen u snel te kunnen verderhelpen!
Re: Nieuwe online banking
Ik krijg die melding soms al bij de eerste keer inloggen en dat terwijl ik zeker ben dat ik alles juist heb ingegeven.
Re: Nieuwe online banking
Bij mij alvast geen enkel probleem, vind de nieuwe site overzichtelijk en vlot werken en kan nu eindelijk de details raadplegen van de fondsen die ik ooit verkocht heb tot ruim 10 jaar terug.
het gras is altijd groener aan de overkant