Inlogproblemen Keytrade Bank
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
@Belca2 Zou je dus ook niet kunnen inloggen met een rooted iphone of geldt dit alleen voor android. Log normaal alleen in via pc of laptop.
Overigens nog mensen die ondervinden dat de gebruikersnaam niet wordt onthouden ondanks dat je het aanvinkte?
Overigens nog mensen die ondervinden dat de gebruikersnaam niet wordt onthouden ondanks dat je het aanvinkte?
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
Geldt ook voor iPhone /iPad ("jailbroken") De tekst van de waarschuwing luidt:
Het voordeel is wel dat ik nu mijn gebruikersnaam kan onthouden. Wie zei ook weer: "elk nadeel heeft ook zijn voordeel"?
Ik moet ook telkens mijn gebruikersnaam invoeren. Dit geldt ook in mindere mate voor andere websites bv. De Tijd waar ik gemiddeld om de drie dagen mijn id opnieuw moet invoeren. Ik vermoed dat dat eerder een combinatie is van browser + beveiligings software.De SoftKey is niet compatibel met apparaten die jailbroken of rooted zijn.
De SoftKey is enkel beschikbaar op iOS (+7.0) en Android (+4.3) toestellen.
Het voordeel is wel dat ik nu mijn gebruikersnaam kan onthouden. Wie zei ook weer: "elk nadeel heeft ook zijn voordeel"?
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
Mijn gebruikersnaam moet ik nu ook elke keer opnieuw invoeren, wordt niet meer onthouden door de browser. Ik gebruik wel Lastpass die de gebruikersnaam voor mij invult, een programmaatje dat voor je inlognamen en paswoorden onthoud al zijn er deze zomer wat issues geweest over de veiligheid ervan.
het gras is altijd groener aan de overkant
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
Bizar, gisteren wens ik mij aan te melden op keytrade via softkey. Doe ik mijn app open, en is mijn profiel weg en moet nieuwe aanmaken....strange
verstuurd via mijn Android smartphone using Tapatalk
verstuurd via mijn Android smartphone using Tapatalk
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
Ik zit bij Keytrade en heb nog die oude key dus geen problemen.
Als je hen contacteert misschien aandringen of ze terug naar het oude systeem willen overschakelen. Je kan erbij zeggen dat je niet de enige bent als ik ook andere reacties lees ook elders.
Gezien ik nog zo'n oude sleutel heb die dus goed werkt zie ik niet in waarom ze hun beslissing niet zouden kunnen herzien als maar genoeg mensen het vragen.
Weet iemand trouwens hoelang zo'n oude key meegaat. Zit nog maar een jaar bij Keytrade dus weet niet hoelang die dingen meegaan.
Als je hen contacteert misschien aandringen of ze terug naar het oude systeem willen overschakelen. Je kan erbij zeggen dat je niet de enige bent als ik ook andere reacties lees ook elders.
Gezien ik nog zo'n oude sleutel heb die dus goed werkt zie ik niet in waarom ze hun beslissing niet zouden kunnen herzien als maar genoeg mensen het vragen.
Weet iemand trouwens hoelang zo'n oude key meegaat. Zit nog maar een jaar bij Keytrade dus weet niet hoelang die dingen meegaan.
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
@Goede14: aub niet overreageren hé.
Bij mij werkte het eerst niet omdat ik zelf iets over het hoofd gezien heb. Nu werkt dit super. Die stomme keytrade ID niet overal meesleuren (met kans op verlies en dan nieuwe van 15 € mogen kopen).
Denk dat Keytrade liever klanten kwijt dan rijk is als U, als ze al flippen op een nieuw inlogsysteem en constant gestalkt worden en een 'stap per stap' begeleiding moeten voorzien (bij het handje liefst).
Ik stel vraag via FB, en paar uur later krijg ik deftig antwoord. Heb soms indruk hier dat ik op andere planeet woon dan andere Keytrade gebruikers.
Als je bij een internetbank bent (zelfs bij gewone banken nu als je internetbanking doet) verwacht men toch een basis computer/internetkennis Dan moet je ook niet dagelijks gaan aankloppen bij uw bankbediende hoe het komt dat dit of dat niet werkt....Gaan ze ook zuchten hoor....
Soit, veel succes nog in de zoektocht naar een betere bank.
en misschien uw ongenoegen hier beter posten:
viewtopic.php?t=21863
Bij mij werkte het eerst niet omdat ik zelf iets over het hoofd gezien heb. Nu werkt dit super. Die stomme keytrade ID niet overal meesleuren (met kans op verlies en dan nieuwe van 15 € mogen kopen).
Denk dat Keytrade liever klanten kwijt dan rijk is als U, als ze al flippen op een nieuw inlogsysteem en constant gestalkt worden en een 'stap per stap' begeleiding moeten voorzien (bij het handje liefst).
Ik stel vraag via FB, en paar uur later krijg ik deftig antwoord. Heb soms indruk hier dat ik op andere planeet woon dan andere Keytrade gebruikers.
Als je bij een internetbank bent (zelfs bij gewone banken nu als je internetbanking doet) verwacht men toch een basis computer/internetkennis Dan moet je ook niet dagelijks gaan aankloppen bij uw bankbediende hoe het komt dat dit of dat niet werkt....Gaan ze ook zuchten hoor....
Soit, veel succes nog in de zoektocht naar een betere bank.
en misschien uw ongenoegen hier beter posten:
viewtopic.php?t=21863
Laatst gewijzigd door gast9876 op 3 januari 2017, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
Op de achterkant van de keysleutelhanger staat de vervaldatum er in gegrift. Of ze zolang te gebruiken zullen zijn weet ik niet. Mijn zoon kreeg in ieder geval nog een key één week voor de invoering van de nieuwe inlogprocedure ( zij gebruiken authenticatie, wat een woord trouwens!) en die is geldig tot eind 2021.omega6 schreef: Weet iemand trouwens hoelang zo'n oude key meegaat. Zit nog maar een jaar bij Keytrade dus weet niet hoelang die dingen meegaan.
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
zie dat de gebruikersnaam (KEYT1----6) ondertussen wel netjes door mijn browser wordt onthouden. Vind de softkey ook erg handig werken op de PC en de app werkt ook prima op mijn android smartphone.kweeni schreef:Mijn gebruikersnaam moet ik nu ook elke keer opnieuw invoeren, wordt niet meer onthouden door de browser. ....
Keytrade is geen grootbank maar ben best tevreden met wat ze bieden, gratis rekeningen, gratis kaarten, prima online banking en als toetje 5 eurocent per verrichting.
Er zijn idd enkele problemen geweest met het nieuwe inlogsysteem maar terugdraaien naar het oude inlogsysteem zal er niet inzitten, wel enkele verbeteringen en voor degene met een nog vrij nieuwe oude Keytrade ID denk ik dat die ook sneller dan strikt noodzakelijk zal worden vervangen door het nieuwe systeem.
het gras is altijd groener aan de overkant
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
Heeft iemand de hardkey en gaat dat vlot? Hoe is die anders dan de oude Keytrade ID want staat niet veel uitleg over op hun site? Met de oude key had je dus 2 paswoorden. Is dat nu maar 1 pincode? Voor de rest hetzelfde?
Ik had begrepen dat wie een oude key heeft die wel gewoon zal kunnen blijven gebruiken wat mij logisch lijkt.
Ik had begrepen dat wie een oude key heeft die wel gewoon zal kunnen blijven gebruiken wat mij logisch lijkt.
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
Ik heb nog de oude key, heb een maand geleden een mail gestuurd naar Keytrade om te vragen naar de nieuwe hardkey, maar tot op heden nog geen antwoord.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
Nee, schijnbaar (dat lees ik hier toch) moet je het via Facebook vragen om 'n antwoord te krijgen.
Heel 'professioneel' allemaal. Facebook als communicatiemiddel.
Heel 'professioneel' allemaal. Facebook als communicatiemiddel.
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
Maandag namiddag heb ik nog een mail gestuurd, en binnen de 3u antwoord gekregen...
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
De klantendienst zit dus een beetje te Facebooken?Fakkel schreef:Nee, schijnbaar (dat lees ik hier toch) moet je het via Facebook vragen om 'n antwoord te krijgen.
Heel 'professioneel' allemaal. Facebook als communicatiemiddel.
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
Beste omega6omega6 schreef:Heeft iemand de hardkey en gaat dat vlot? Hoe is die anders dan de oude Keytrade ID want staat niet veel uitleg over op hun site? Met de oude key had je dus 2 paswoorden. Is dat nu maar 1 pincode? Voor de rest hetzelfde?
Ik had begrepen dat wie een oude key heeft die wel gewoon zal kunnen blijven gebruiken wat mij logisch lijkt.
BLIJF van die nieuwe hardkey weg als u kunt, gebruik zo lang als u kunt de oude ID key.
Die nieuwe is één brok misserie.
En als u dat aankaart bij de helpdesk komen ze altijd af om via uw smartphone te gebruiken.
Heb geen smartphone en heb die ook niet nodig.
Ik ben het in elk geval bui geworden en om bij elke overschrijving uw pin code, daarna het bedrag in te geven en daarbij ook nog eens de VOLLEDIGE tegenrekening in de digipass en dan nog een 8 cijfers op de website voor dat een overschrijving is ondertekend.
Heb een account bij Belfius open gedaan en daar gaat alles nog simpel met een kaartlezer en gewoon ondertekenen via Pin
Belfius Pulse is ook gratis en u krijgt er nog eens 20 € gratis bij
Succes verder bij Keytrade, maar voor mij is het genoeg geweest.
Laatst gewijzigd door nico131 op 4 januari 2017, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Inlogproblemen Keytrade Bank
Als je telkens een multi-overschrijving doet moet je 'enkel' je pincode en bedrag ingeven om je 8-cijferige code te berekenen.