Limieten/beperkingen overschrijvingen mobiele app Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Limieten/beperkingen overschrijvingen mobiele app Keytrade
Sinds de overname van Fortuneo krijg ik regelmatig als ik een overschrijving via de mobiele app wil doen dat die transactie niet kan via de app en via de website moet gebeuren.
Dit is ook voor interne overschrijvingen van bedragen rond de 700 euro.
Wanneer ik vraag aan Keytrade wat de limieten zijn kunnen ze dit niet zeggen om veiigveiligheidsredenen.
Dit is volgens mij de Eerste bank die niet wil of kan zeggen wat de limieten van hun mobiele app is.
Is Keytrade echt aan het achteruit gaan?
Nog personen met problemen met overschrijvingen via mobiele app?
Via de mobiele app was dit vroeger gemakkelijk en nu moet je voortdurend aanloggen op de Pc
Dit is ook voor interne overschrijvingen van bedragen rond de 700 euro.
Wanneer ik vraag aan Keytrade wat de limieten zijn kunnen ze dit niet zeggen om veiigveiligheidsredenen.
Dit is volgens mij de Eerste bank die niet wil of kan zeggen wat de limieten van hun mobiele app is.
Is Keytrade echt aan het achteruit gaan?
Nog personen met problemen met overschrijvingen via mobiele app?
Via de mobiele app was dit vroeger gemakkelijk en nu moet je voortdurend aanloggen op de Pc
Re: Limieten/beperkingen overschrijvingen mobiele app Keytrade
Standaard kan je idd maar 500€ per dag overschrijven via de app.
Geen idee of je die limiet kan verhogen in de webbanking.
Geen idee of je die limiet kan verhogen in de webbanking.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Limieten/beperkingen overschrijvingen mobiele app Keytrade
Is het dezelfde limiet voor interne als externe overschrijvingen? Naar nieuwe begunstigde en gekende begunstigde?
Is deze limiet altijd 500 geweest? Ik dacht dat ik vroeger toch meer kon overschrijven. Is wel een lage limiet.
Waar heb je deze info over de limiet van 500 euro gevonden?
Is deze limiet altijd 500 geweest? Ik dacht dat ik vroeger toch meer kon overschrijven. Is wel een lage limiet.
Waar heb je deze info over de limiet van 500 euro gevonden?
Re: Limieten/beperkingen overschrijvingen mobiele app Keytrade
Ik ben een originele Keytrade klant, dus of die altijd zo geweest is voor ex-Fortuneo klanten weet ik niet.
Is altijd zo geweest sinds ik er klant ben (nu zo'n 4 of 5 jaar, denk ik).
Voor zover ik me herinner is die limiet hetzelfde voor alle soorten overschrijvingen (gekende, niet-gekende, eigen rekeningen).
Geen idee waar ik die info heb gehaald. Misschien door trial-and-error?
Is altijd zo geweest sinds ik er klant ben (nu zo'n 4 of 5 jaar, denk ik).
Voor zover ik me herinner is die limiet hetzelfde voor alle soorten overschrijvingen (gekende, niet-gekende, eigen rekeningen).
Geen idee waar ik die info heb gehaald. Misschien door trial-and-error?
Re: Limieten/beperkingen overschrijvingen mobiele app Keytrade
Oke alvast bedankt. Ik ben ook al altijd Keytrade klant geweest en Fortuneo han dacht ik geen applicaties. Misschien vergis ik mij dan toch en dacht ik dat de limieten hoger waren. Misschien kan Keytrade hier wel transparanter in worden en dit ergens vermelden zodat de klanten weten wat de mogelijkheden zijn. Tip om eventueel op spaargids ook een vergelijking te maken van de mobiele app's zie ander topic.
Re: Limieten/beperkingen overschrijvingen mobiele app Keytrade
Keytrade heeft inderdaad vrij lage limieten bij overschrijving via de app, maar daarentegen vrij hoge (onbegrensde?) limieten bij overschrijvingen online.
Persoonlijk vind ik dat perfect: via de app ga je toch geen tien duizenden euro's betalen; zo iets wil je toch rustig van achter je bureau doen?
Ik heb gemerkt dat je in dat geval trouwens eerst een mail krijgt met daarin een waarschuwing dat er een grote overschrijving staat te gebeuren en pas na een paar uur wordt het bedrag effectief afgeboekt... je kan die dus nog herzien mocht het foutief zijn, of er fraude mee gemoeid zijn: misschien is die filosofie wel de reden waarom de betaalcapaciteit via app zo beperkt is?
Persoonlijk vind ik dat perfect: via de app ga je toch geen tien duizenden euro's betalen; zo iets wil je toch rustig van achter je bureau doen?
Ik heb gemerkt dat je in dat geval trouwens eerst een mail krijgt met daarin een waarschuwing dat er een grote overschrijving staat te gebeuren en pas na een paar uur wordt het bedrag effectief afgeboekt... je kan die dus nog herzien mocht het foutief zijn, of er fraude mee gemoeid zijn: misschien is die filosofie wel de reden waarom de betaalcapaciteit via app zo beperkt is?
Re: Limieten/beperkingen overschrijvingen mobiele app Keytrade
Bij KBC is de limiet in hun app dezelfde als op de PC. Echter, voor bedragen tot 500 euro volstaat het in de app om te bevestigen met je toegangscode. Voor bedragen daarboven moet je een hele procedure doorlopen met de kaartlezer. Dat doe je dus ook niet even terwijl je met de auto voor het rood licht staat of bij de bakker staat te wachten.
Re: Limieten/beperkingen overschrijvingen mobiele app Keytrade
Bij AXA 2500
Voor overschrijvingsopdrachten naar begunstigden die in
homebaking zijn opgenomen in de “lijst begunstigden” :
* Het totaal bedrag van alle overschrijvingsopdrachten wordt
beperkt tot 2500 EUR per dag (0-24h).
* Voor minderjarigen (12-17j) is de daglimiet vastgelegd op
250 EUR. Deze limieten zijn niet verhoogbaar, zelfs niet mits
uitdrukkelijk akkoord van de wettelijke vertegenwoordiger.
Voor overschrijvingsopdrachten naar begunstigden die niet
in homebanking zijn opgenomen in de “lijst begunstigden” :
* Het totaal bedrag van alle overschrijvingsopdrachten wordt
beperkt tot 500 EUR per dag (0-24h).
* Voor minderjarigen (12-17j) is de daglimiet vastgelegd op 50
EUR. Deze limieten zijn niet verhoogbaar, zelfs niet mits
uitdrukkelijk akkoord van de wettelijke vertegenwoordiger.
Alle bovenvermelde limieten gelden afzonderlijk per soort
toestel(len) waarop de klant AXA mobile banking heeft
geïnstalleerd (bv. voor de smartphone(s), voor de tablet
computer(s), …).
Van zodra door een betalingsopdracht één van deze limieten
wordt overschreden, wordt de opdracht niet uitgevoerd.
Deze limieten kunnen
Bij Argenta
tussen eigen rekening geen beperking
naar derde max 2500
http://app.argenta.be/wp-content/upload ... ten-nl.png
Bij Beobank
Naar rekeningen van derden
Max. 1.000€ per overschrijving
Max. 2.500€ per dag
Max. 5.000€ per week
BIj ING? Bij Belfius? ......
Voor overschrijvingsopdrachten naar begunstigden die in
homebaking zijn opgenomen in de “lijst begunstigden” :
* Het totaal bedrag van alle overschrijvingsopdrachten wordt
beperkt tot 2500 EUR per dag (0-24h).
* Voor minderjarigen (12-17j) is de daglimiet vastgelegd op
250 EUR. Deze limieten zijn niet verhoogbaar, zelfs niet mits
uitdrukkelijk akkoord van de wettelijke vertegenwoordiger.
Voor overschrijvingsopdrachten naar begunstigden die niet
in homebanking zijn opgenomen in de “lijst begunstigden” :
* Het totaal bedrag van alle overschrijvingsopdrachten wordt
beperkt tot 500 EUR per dag (0-24h).
* Voor minderjarigen (12-17j) is de daglimiet vastgelegd op 50
EUR. Deze limieten zijn niet verhoogbaar, zelfs niet mits
uitdrukkelijk akkoord van de wettelijke vertegenwoordiger.
Alle bovenvermelde limieten gelden afzonderlijk per soort
toestel(len) waarop de klant AXA mobile banking heeft
geïnstalleerd (bv. voor de smartphone(s), voor de tablet
computer(s), …).
Van zodra door een betalingsopdracht één van deze limieten
wordt overschreden, wordt de opdracht niet uitgevoerd.
Deze limieten kunnen
Bij Argenta
tussen eigen rekening geen beperking
naar derde max 2500
http://app.argenta.be/wp-content/upload ... ten-nl.png
Bij Beobank
Naar rekeningen van derden
Max. 1.000€ per overschrijving
Max. 2.500€ per dag
Max. 5.000€ per week
BIj ING? Bij Belfius? ......
Re: Limieten/beperkingen overschrijvingen mobiele app Keytrade
Vandaag probeer ik 310 euro over te schrijven van mijn zichtrekening naar mijn spaarrekening.
Heb voor de rest geen overschrijvingen gedaan en dit lukt niet met de mobiele app.
Krijg boodschap dat transactie niet lukt en dat het via de pc moet.
Zijn er nog mensen die deze problemen hebben?
Limiet van 500 euro is niet overschreden en tóch lukt het niet
Heb voor de rest geen overschrijvingen gedaan en dit lukt niet met de mobiele app.
Krijg boodschap dat transactie niet lukt en dat het via de pc moet.
Zijn er nog mensen die deze problemen hebben?
Limiet van 500 euro is niet overschreden en tóch lukt het niet