221, 14701

Klanten Record Bank ondertekenen documenten met bankkaart

Klanten Record Bank ondertekenen documenten met bankkaart

Klanten van Record Bank moeten hun transacties in de kantoren van de bank voortaan bevestigen met een elektronische handtekening.

Record Bank voerde de elektronische handtekening op 23 juni 2014 in. Meer bepaald houdt dit in dat de klanten niet meer op traditionele wijze hun documenten in het bankkantoor ondertekenen. Vanaf nu gebeurt dit via de Record-bankkaart of via de elektronische identiteitskaart.

Dit verloopt als volgt:
1. U stopt de kaart in de kaartlezer.
2. Daarna gaat u na of de referentie van het te ondertekenen document overeenstemt met de referentie op de kaartlezer.
3. Vervolgens geeft u uw pincode in. Op deze manier hebt u het document elektronisch ondertekend.
4. Tot slot krijgt u een document met de gegevens van uw transactie.

Andere tips over kredietkaarten

Log in om reacties to posten. Geen login? Registreer u hier.