Argenta en staatsbon
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
nestor1970
- Full Member

- Contacteer:
Argenta en staatsbon
Gisterenavond wou ik voor mijn dochtertje intekenen op de staatsbon van 5 jaar via thuisbankieren.
2000€ was er beschikbaar maar ik geraakte niet door de intekening wegens een foutmelding : minimum 2500€.
Dit gemeld aan Argenta en ziehier het antwoord van vandaag :
Beste,
Bij argenta is het zo dat het zoiezo voor minstens 2500 moet. Het zijn coupures van 200 dus het minimum bij Argenta is 2600.
Met vriendelijke groeten,
Bien à vous,
Contact Center
Argenta
Straf, vind ik.
2000€ was er beschikbaar maar ik geraakte niet door de intekening wegens een foutmelding : minimum 2500€.
Dit gemeld aan Argenta en ziehier het antwoord van vandaag :
Beste,
Bij argenta is het zo dat het zoiezo voor minstens 2500 moet. Het zijn coupures van 200 dus het minimum bij Argenta is 2600.
Met vriendelijke groeten,
Bien à vous,
Contact Center
Argenta
Straf, vind ik.
Re: Argenta en staatsbon
Ik ben vrij nieuw op deze site maar ik meen te hebben vernoemen dat je die staatsbons ook bij het Agentschap van de Schuld zelf kan kopen en ze daar in bewaring kan laten zodat je er ook geen kosten moet voor betalen die uniek zijn voor uw bank.
Is er iemand die dit even kan bevestigen?
Is er iemand die dit even kan bevestigen?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zie daarvoor http://www.grootboeken.be/nl_home.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
nestor1970
- Full Member

- Contacteer:
Ik heb ze dan maar bij Dexia besteld, ook zonder bewaarkosten. Jammer voor Argenta, nochthans tof agentschap.
Bij Rabobank ook gratis.
Ik heb vandaag ingetekend bij Argenta, ook zonder kosten!! (via de effectenrekening)
-
nestor1970
- Full Member

- Contacteer:
zonder kosten, akkoord, maar bij mij ging het erover dat het minimum intekenbedrag 2600€ is.Kili schreef:Ik heb vandaag ingetekend bij Argenta, ook zonder kosten!! (via de effectenrekening)