Betrouwheidspremie - klanten die niet meer welkom zijn
Betrouwheidspremie - klanten die niet meer welkom zijn
Vanaf 1 November zijn een aantal categorieën niet meer welkom als klant bij Moneyou (VS, Politici, Eurokraten).
Wat met bestaande klanten? Worden hun rekeningen afgesloten? Wat met de getrouwheidspremie in dit geval?
Wat met bestaande klanten? Worden hun rekeningen afgesloten? Wat met de getrouwheidspremie in dit geval?
Re: Betrouwheidspremie - klanten die niet meer welkom zijn
Voor US persons en belangrijk Politiek Actieve Personen ( aankomende FATCA en FATF Europese regelgeving) stelt er zich voorlopig geen probleem. Wij sluiten deze doelgroepen uit voorzorg uit. Wij weten nu al dat we de aankomende monitoring, de screening en de rapportering willen vermijden.
Voor EU-ambtenaren ( fiscaal regime waarvoor extra processen moeten worden ingericht die we willen vermijden) stelt het probleem zich nu al. Van deze klanten zullen we afscheid moeten nemen. Dat doen we vanzelfsprekend op een verantwoorde manier door onder meer rekening te houden met de verworven getrouwheidspremie. We zullen met deze groep klanten een overgangsregeling treffen.
Voor EU-ambtenaren ( fiscaal regime waarvoor extra processen moeten worden ingericht die we willen vermijden) stelt het probleem zich nu al. Van deze klanten zullen we afscheid moeten nemen. Dat doen we vanzelfsprekend op een verantwoorde manier door onder meer rekening te houden met de verworven getrouwheidspremie. We zullen met deze groep klanten een overgangsregeling treffen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Betrouwheidspremie - klanten die niet meer welkom zijn
Is dat allemaal wel wettelijk een overgansgsregeling voor oa EU-ambtenaren ? Geen schending van de wetgeving op de getrouwheidspremie of geldt die niet voor vooaanstaande policitici , eu-ambtenaren en co ? Iedereen gelijk voor de wet ?MoneYou schreef:Voor US persons en belangrijk Politiek Actieve Personen ( aankomende FATCA en FATF Europese regelgeving) stelt er zich voorlopig geen probleem. Wij sluiten deze doelgroepen uit voorzorg uit. Wij weten nu al dat we de aankomende monitoring, de screening en de rapportering willen vermijden.
Voor EU-ambtenaren ( fiscaal regime waarvoor extra processen moeten worden ingericht die we willen vermijden) stelt het probleem zich nu al. Van deze klanten zullen we afscheid moeten nemen. Dat doen we vanzelfsprekend op een verantwoorde manier door onder meer rekening te houden met de verworven getrouwheidspremie. We zullen met deze groep klanten een overgangsregeling treffen.