bonneman heeft zijn opvolger
-
Norbert De bonneman
- Newbie

- Contacteer:
Re: bonneman heeft zijn opvolger
Ik kan het niet laten om te reageren
Wat die jongens deden was goed bedoeld maar ze benadelen de andere klanten .
Maar je mag niet vergeten dat dit een stunt van colruyt was om zo gratis reclame te krijgen via de alle media en pers het kost hen nog geen100 €
Dat is ook Marketing He en er zijn zelfs geen opvolgers in Amerika zie VT vijf Extreme Couponing ?
Groetjes Norbert
Maar je mag niet vergeten dat dit een stunt van colruyt was om zo gratis reclame te krijgen via de alle media en pers het kost hen nog geen100 €
Dat is ook Marketing He en er zijn zelfs geen opvolgers in Amerika zie VT vijf Extreme Couponing ?
Groetjes Norbert
Ik heb toch ook de indruk dat bedrijven er veel aan doen om gratis reclame op tv te krijgen. Weet niet wat reclame op tv kost maar denk toch vlug al aan 50 000 euro per minuut in prime-time.
Rabobank.be is er toch ook geslaagd om gedurende een paar minuten hun ( charmante ) medewerksters en medewerkers te tonen op tv terwijl ze overuren aan het kloppen waren. Precies of in andere bedrijven doet men geen overuren.
Ik vind dat heel dat systeem van bonnen streng zou mogen gereglementeerd worden ( of afgeschaft worden ). Op de een of andere manier worden mensen zo op een "zachte" wijze gedwongen om meer aankopen te doen.
Ik he de laatste tijd weer een pak bonnnen van 5 euro ontvangen van die 'plukdingens' die je via een master-visacard krijgt. Die bonnen gaan amper 1,5 maand hun waarde behouden.
In de Inno ga ik ze niet opkopen omdat die veel te duur zijn, en in de Carrefour moet je minstens voor 100 euro kopen. Ik zie mij niet in één keer voor 100 euro etenswaren op mijn fiets vervoeren van de Carrefour. Als ik dan de Porsche diesel van een bevriend landbouwer wil gebruiken ben ik ook al minstens 5 euro aan naft (! ) kwijt.
Rabobank.be is er toch ook geslaagd om gedurende een paar minuten hun ( charmante ) medewerksters en medewerkers te tonen op tv terwijl ze overuren aan het kloppen waren. Precies of in andere bedrijven doet men geen overuren.
Ik vind dat heel dat systeem van bonnen streng zou mogen gereglementeerd worden ( of afgeschaft worden ). Op de een of andere manier worden mensen zo op een "zachte" wijze gedwongen om meer aankopen te doen.
Ik he de laatste tijd weer een pak bonnnen van 5 euro ontvangen van die 'plukdingens' die je via een master-visacard krijgt. Die bonnen gaan amper 1,5 maand hun waarde behouden.
In de Inno ga ik ze niet opkopen omdat die veel te duur zijn, en in de Carrefour moet je minstens voor 100 euro kopen. Ik zie mij niet in één keer voor 100 euro etenswaren op mijn fiets vervoeren van de Carrefour. Als ik dan de Porsche diesel van een bevriend landbouwer wil gebruiken ben ik ook al minstens 5 euro aan naft (! ) kwijt.
-
Yvan
Zeg me alstublieft dat dit humoristisch bedoeld is... Bij mijn weten verspreiden handelszaken vooralsnog geen kortingsbonnen ter bevordering van de democratie, noch om de consument een profijtje te gunnen. Wie denkt dat dat wel het geval is, is wel heel naief...Yaris schreef:Ik vind het asociaal en oneerlijk dat klanten op die manier misbruik maken van kortingbonnen. Ten eerste benadelen zij de andere klanten die ook met bonnen afkomen en enkel kunnen constateren dat de voorraad al geplunderd is. Ten tweede zal de betreffende winkel wel twee keer nadenken voor ze nog eens een promotieactie doen.
Het volstaat die stickers op de brievenbus weg te halen... Wie de gevolgen van eigen keuzes ook al wil verkopen als discriminatoir is klaar voor een veelbelovende marketing-carrière. Dat zijn dus die mensen die die acties met kortingbonnen opzetten. Tussendoor maken ze ook nog 101 tariefplannen, kwestie van overzichtelijkheid. Als ze daarmee klaar zijn, stampen ze nog wel wat ethische en kwaliteitscertificaten uit de grond, nadat ze ons, onder druk van de kleinsten, yoghurt en koekjes van een idioot met ongezonde hondenliefde door de strot gestampt hebben. Een branche met toekomst, kortom.Yaris schreef:Tja, bonnen werken discriminerend. Wij krijgen geen ongeadresseerd reclamedrukwerk in onze bus dus ook geen kortingbonnen. Onze buurman die wel reclame ontvangt wordt dus bevoordeligd tegenover ons.
http://www.robinhoodfoodnonfood.net/" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb ondertussen de website en het mailadres van de bonneman gevonden
ik heb ondertussen de website en het mailadres van de bonneman gevonden
Yvan schreef:
Het volstaat die stickers op de brievenbus weg te halen... Wie de gevolgen van eigen keuzes ook al wil verkopen als discriminatoir is klaar voor een veelbelovende marketing-carrière. Dat zijn dus die mensen die die acties met kortingbonnen opzetten. Tussendoor maken ze ook nog 101 tariefplannen, kwestie van overzichtelijkheid. Als ze daarmee klaar zijn, stampen ze nog wel wat ethische en kwaliteitscertificaten uit de grond, nadat ze ons, onder druk van de kleinsten, yoghurt en koekjes van een idioot met ongezonde hondenliefde door de strot gestampt hebben. Een branche met toekomst, kortom.
niet juist, ze zijn gestuurd door hun ouders die de tip online gelezen haddenNorbert De bonneman schreef: Wat die jongens deden was goed bedoeld maar ze benadelen de andere klanten .
( o.a. bij http://www.leefgratis.tk" onclick="window.open(this.href);return false; )
die jongens hebben toegeslagen op vrijdag, terwijl de promotie liep vanaf de woensdag . . .
niet juist, de koeken waren nog 1 maand goed, Colruyt moest er van af.Norbert De bonneman schreef: Maar je mag niet vergeten dat dit een stunt van colruyt was om zo gratis reclame te krijgen via de alle media en pers het kost hen nog geen100 €
na de bewuste promotieperiode hebben ze ze ook gratis uitgedeeld in hun winkels zelf.
smakelijk proeven, je kent immers de vervaldatum toch niet
Een draad waarin de echte bonneman gereageerd heeft.
Ik doe mijn hoed af voor wat die man allemaal gepresteerd heeft
-------------------------------------------------------------------------
Bericht door Norbert De bonneman » 25 april 2012, 22:18
Groetjes Norbert
Ik doe mijn hoed af voor wat die man allemaal gepresteerd heeft
-------------------------------------------------------------------------
Bericht door Norbert De bonneman » 25 april 2012, 22:18
Groetjes Norbert