De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Nog nooit zo over nagedacht, zeer interessante bedenking. Zal ongetwijfel in de toekomst nog veel over gesproken worden.
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
De paniek is aan het milderen. Wall Street licht in het groen.
olie stond mooi laag vandaag, waren er niet een tweetal olietraders hier op spaargids?
Goed mogelijk dat Azië en Europa morgen ook weer groen uitslaan.
blijven hopen Yaris !Yaris schreef:Goed mogelijk dat Azië en Europa morgen ook weer groen uitslaan.
De Aziatische beurzen laten een gemengd beeld zien. Tokio heeft zijn schrik nog niet overwonnen maar de andere beurzen doen het goed.
gij doet dat goe Yaris, ge kunt misschien eens solliciteren om assistent te worden bij Paul D'Hoore.
dw, persoonlijk kan ik dat kort beantwoorden: neen. Elke verkeersdode is er één teveel en als blijkt dat zelfrijdende wagens veiliger zijn, vind ik dat het inderdaad verboden zou moeten worden nog zelf te rijden. Ongetwijfeld zal het ooit zo zijn, maar wanneer?dw schreef: Blijft wel nog een lastig moreel dilemma. Als een zelfrijdende wagen minder ongevallen veroorzaakt dan een door mensen bestuurde, impliceert dat ook dat er minder derden (zwakke weggebruikers en andere automobilisten) zullen aangereden worden. Weegt jouw vrijheid om te rijden zoals je wilt op tegen mijn recht veilig door het verkeer te gaan?
Nu al concluderen dat zelfrijdende auto's veiliger zijn nu de technologie nog niet op punt staat en er nog niet op grote schaal getest is en de enige info komt van de producenten, vind ik uitermate voorbarig. Eer er een paradigmashift plaats vindt, moet het paradigma wel kloppen.
Eenmaal het zo ver is, ben ik blij mijn "vrijheid" op te geven zelf te rijden en mag mijn voiture dat gerust zelf doen. Ik neem aan dat we dan ook af kunnen van die belachelijke maximumsnelheden (waar ik me wel aan houd, als enige vermoed ik aangezien iedereen mij voorbij zoeft).
-
Leemans-broertje
- VIP member

- Contacteer:
De kudde loopt nu weer naar de andere kant van de wei.
Gisteren kon je om 06:43 al in de klantenomgeving van Binckbank lezen dat de Europese beurzen rood zouden openen
Vandaag kon je om 07:10 al in de klantenomgeving van Binckbank lezen dat de Europese beurzen groen zouden openen
Vandaag kon je om 07:10 al in de klantenomgeving van Binckbank lezen dat de Europese beurzen groen zouden openen
Het lijkt wel de omgekeerd processie van echternach, 3 dagen omlaag en 2 dagen omhoog.Leemans-broertje schreef:De kudde loopt nu weer naar de andere kant van de wei.
Futures weet je welfradaems schreef:Gisteren kon je om 06:43 al in de klantenomgeving van Binckbank lezen dat de Europese beurzen rood zouden openen
Eergisteren een eerste (kleine) positie in Agfa-Gevaert genomen.
Binnen 7 maand herevalueren en eventueel verkopen.
Binnen 7 maand herevalueren en eventueel verkopen.
72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
Foei, zo openlijk de pesttaks omzeilen ...
Liever 2 dagen omlaag en 3 dagen omhoog.preafrio schreef:Het lijkt wel de omgekeerd processie van echternach, 3 dagen omlaag en 2 dagen omhoog.Leemans-broertje schreef:De kudde loopt nu weer naar de andere kant van de wei.