Ethias Spaarrekening Plus
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Ethias Spaarrekening Plus
Nu dat BKCP er in geslaagd is om in nog geen tijdsruimte van 1 maand 2 maal te verlagen van basisrente (en 1 maal van aangroeipremie), moeten we wel op zoek naar (weer) iets anders... .
Heeft iemand (liefst goede) ervaring met de Ethias Plus Spaarrekening:
- instapkosten
- uitstapkosten
- beheerskosten
- portokosten
- kosten bankkaarten
- eventuele kosten VISA (of gelijkaardige) kaarten
- snelheid van transacties, en antwoorden bij het stellen van vragen of vragen om meer informatie
- andere?
Dank bij voorbaat,
Ruut
Heeft iemand (liefst goede) ervaring met de Ethias Plus Spaarrekening:
- instapkosten
- uitstapkosten
- beheerskosten
- portokosten
- kosten bankkaarten
- eventuele kosten VISA (of gelijkaardige) kaarten
- snelheid van transacties, en antwoorden bij het stellen van vragen of vragen om meer informatie
- andere?
Dank bij voorbaat,
Ruut
Re: Ethias Spaarrekening Plus
Beste
Ik heb deze spaarrekening aangevraagd via hun website en alles was binnen de week geregeld. Samen met deze spaarrekening wordt er een zichtrekening geopend, omdat je deze nodig hebt indien je geld van je spaarrekening wil halen en naar een andere rekening over te zetten. Deze zichtrekening wordt gratis aangeboden, je neemt best geen debetkaarten en kredietkaarten op deze rekening (deze zicht wordt trouwens standaard zonder kaart aangeboden) want de tarieven van de zicht is absoluut niet interessant.
Ik heb dus een zichtrekening zonder debetkaart en kredietkaart met pcbanking en betaal niets van kosten. Het pcbanking programma is van goede kwaliteit, natuurlijk niet zo uitgebreid als die van de grootbanken. Interest was in orde en op tijd uitbetaald.
Ik spaar momenteel op deze rekening en gebruik Argenta als zichtrekening en hoofdbank.
Ik heb deze spaarrekening aangevraagd via hun website en alles was binnen de week geregeld. Samen met deze spaarrekening wordt er een zichtrekening geopend, omdat je deze nodig hebt indien je geld van je spaarrekening wil halen en naar een andere rekening over te zetten. Deze zichtrekening wordt gratis aangeboden, je neemt best geen debetkaarten en kredietkaarten op deze rekening (deze zicht wordt trouwens standaard zonder kaart aangeboden) want de tarieven van de zicht is absoluut niet interessant.
Ik heb dus een zichtrekening zonder debetkaart en kredietkaart met pcbanking en betaal niets van kosten. Het pcbanking programma is van goede kwaliteit, natuurlijk niet zo uitgebreid als die van de grootbanken. Interest was in orde en op tijd uitbetaald.
Ik spaar momenteel op deze rekening en gebruik Argenta als zichtrekening en hoofdbank.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
jawadde001
- Sr. Member

- Contacteer:
Op de module van test aankoop staat dat de zicht-rekening van ethias 15euro kost, maar dat zal waarschijnlijk met bankkaarten zijn.
Werkt ethias met een digipas of iets dergelijks?
Werkt ethias met een digipas of iets dergelijks?
Nee, Ethias werkt niet met een digipass. Wel met een wachtwoord en identificatiecode, die je dan valideert aan de hand van een digicard.
hier zijn de tarieven van een zichtrekening met kaart
http://www.ethias.be/nl/prd/BQPR015/Par ... kening.htm
Ethias als hoofdbank gebruiken is dus absoluut niet interesssant, enkel om te sparen dan weer wel.
Ethias als hoofdbank gebruiken is dus absoluut niet interesssant, enkel om te sparen dan weer wel.
-
iphone_belgium
- Newbie

- Contacteer:
Hoeveel geld moet er min op de zichtrekening staan ?
Ik overweeg De Spaarrekening Plus te openen en mijn geld van de bekende duiste bank naar daar te doen ...
Al heb ik dus wel net een E saving rekening aangevraagd lol :p
Beter de aanvraag weigeren ?
Ik overweeg De Spaarrekening Plus te openen en mijn geld van de bekende duiste bank naar daar te doen ...
Al heb ik dus wel net een E saving rekening aangevraagd lol :p
Beter de aanvraag weigeren ?
-
jawadde001
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik weet niet of je nog gemakkelijk de rekening bij DB kan stopzetten als je aanvragen al ingediend zijn.
Ik denk dat er geen minimum is, ik heb er nog niets op gezet en ook geen negatieve rente nu.iphone_belgium schreef: Hoeveel geld moet er min op de zichtrekening staan ?
-
jawadde001
- Sr. Member

- Contacteer:
Dus de beste spaarrekening van het moment laat jij leeg staansvparijs schreef:Ik denk dat er geen minimum is, ik heb er nog niets op gezet en ook geen negatieve rente nu.iphone_belgium schreef: Hoeveel geld moet er min op de zichtrekening staan ?
-
iphone_belgium
- Newbie

- Contacteer:
Als een rekening niet niet gevalideerd is dan mag da toch geen probleem zijn deze kosteloos te sluiten ?
En bovenstaande persoon had wel aandachtig gelezen het ga over de zichtrekening en niet hoeveel geld op de spaarrekening
En bovenstaande persoon had wel aandachtig gelezen het ga over de zichtrekening en niet hoeveel geld op de spaarrekening
-
jawadde001
- Sr. Member

- Contacteer:
Digipas zou in de loop van 2010 ingevoerd worden bij ethias (zie topic met vragen). Benieuwd of hiervoor een kost zal aangerekend worden.svparijs schreef: Nee, Ethias werkt niet met een digipass. Wel met een wachtwoord en identificatiecode, die je dan valideert aan de hand van een digicard.