Gratis Test-Aankoop MP4 speler & weerstation.
Re: Gratis Test-Aankoop MP4 speler & weerstation.
mijn weerstation heeft nooit gewerkt zoals het zou moeten-->brol!
heb zelfs gemaild maar nooit antwoord gehad!
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Bij Test-Aankoop duurt het soms wel enkele weken vooraleer je antwoord krijgt op een email (buiten het standaard bericht dat je email goed is ontvangen).fazizi schreef: mijn weerstation heeft nooit gewerkt zoals het zou moeten-->brol!
Van de geschenken die ik heb gehad was een er maar één dat naar behoren werkt. De laserpen. En daar zijn mijn katten de dag van vandaag nog altijd even blij mee.
Dat fototoestel trok op niks en was ook direct kapot. Maar daar kan ik mij niet druk om maken. Je weet (of zou toch moeten weten) op voorhand dat je geen kwalitatief hoogstaand product moet verwachten.
Ik weet alleszins zeer zeker dat ik na al die jaren dikwijls op goed juridisch advies heb mogen rekenen, zowel via mail als telefonisch en dat Test-Aankoop, met succes overigens, al verschillende keren heeft bemiddeld voor een geschil, waar ik anders een ombudsdienst of een dure raadsman voor nodig zou gehad hebben.
Dit is nochtans niet wat ze beloven. Och, ik maak er me niet druk in. Veel zullen ze toch niet waard zijn..freetotax2005 schreef: die cadeautjes krijg je natuurlijk enkel als er minimum één maand betaald is via domiciliering. Je hebt kans om een nummer gratis te proberen en nadien bij activering van het abonnement ( de betaling ) krijg je je geschenk.
Ben al verschillende keren ingegaan op een proefabonnement en heb steeds de beloofde geschenken ontvangen.
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
inderdaad, veel zijn ze niet waard, je moet het enkel zien als een soort van gadget
Het zijn 'inovatieve' produkten : naast het reeds bestaande wegwerpfototoestel, hebben ze o.a. ook een wegwerp-dvd-speler.
Ik heb mijn dvd-speler na meer dan 2 jaar nog steeds niet uitgepakt, omdat ik er toch niets bijzonders van verwacht
Ik heb mijn dvd-speler na meer dan 2 jaar nog steeds niet uitgepakt, omdat ik er toch niets bijzonders van verwacht
Niet waar :freetotax2005 schreef: die cadeautjes krijg je natuurlijk enkel als er minimum één maand betaald is via domiciliering. Je hebt kans om een nummer gratis te proberen en nadien bij activering van het abonnement ( de betaling ) krijg je je geschenk.
Ben al verschillende keren ingegaan op een proefabonnement en heb steeds de beloofde geschenken ontvangen.
Je krijgt ze zonder aankoopverplichting.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Je kan hem inderdaad beter in de doos laten zitten. Zodra je hem op uw tv aansluit zou uw ijdele hoop wel eens "in rook kunnen opgaan".paul schreef: Het zijn 'inovatieve' produkten : naast het reeds bestaande wegwerpfototoestel, hebben ze o.a. ook een wegwerp-dvd-speler.
Je kan hem natuurlijk ook naar het containerpark doen voor recyclage, zo maken ze van de onderdelen achteraf misschien een goeie
Heb ooit een digitaal fototoestel gekregen, maar het heeft echt, en ik zeg echt nooit gewerkt! Ze hebben zelfs een ander opgestuurd! En wederom niks, toen heb ik het opgegeven. Begrijp niet dat ze zo een dingen cadeau geven. Hun taal is toch.
Eerlijk duurt het langst denk ik? En ze zitten overal reklame te maken over hoe veel werk dat ze verrichten om klanten te beschermen met aankopen! Allerlei onderzoeken zoals Beste Koop. Maar ze zouden eigenlijk beter hun leveranciers eens aan een onderzoek werpen. En eigenlijk hun zelf ook want anders ga je niet met zo een producenten in zee!
Mijn opzeg geen probleem mee gehad. Perfect eigenlijk!
Groetjes en laat de reacties komen.
Jempi
Eerlijk duurt het langst denk ik? En ze zitten overal reklame te maken over hoe veel werk dat ze verrichten om klanten te beschermen met aankopen! Allerlei onderzoeken zoals Beste Koop. Maar ze zouden eigenlijk beter hun leveranciers eens aan een onderzoek werpen. En eigenlijk hun zelf ook want anders ga je niet met zo een producenten in zee!
Mijn opzeg geen probleem mee gehad. Perfect eigenlijk!
Groetjes en laat de reacties komen.
Jempi
Enkel mijn MP4 speler werkt, het weerstation heeft ook nooit gewerkt.
Eigenlijk zou dat toch wel mogen verboden worden, zulke slechte brol opsturen.
Eigenlijk zou dat toch wel mogen verboden worden, zulke slechte brol opsturen.