heldere communicatie over Centraal Aanspreekpunt
-
- Newbie
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 23 jan 2014
- Contacteer:
heldere communicatie over Centraal Aanspreekpunt
Ik wil gewoon even zeggen dat ik tevreden ben over de heldere communicatie van Moneyou over de gegevens die Moneyou over mij moet bezorgen aan het Centraal Aanspreekpunt. Ik ben klant bij meerdere internetbanken, en dit is de eerste communicatie hierover die zo duidelijk is. Andere banken verzenden vaak drukke nieuwsbrieven met meerdere onderwerpen door elkaar, en doorspekt met reclame voor allerlei bankproducten die me geen barst interesseren. Deze communicatie van Moneyou was kort en bevatte exact wat ik wou weten. Het verschil met andere banken is zo opvallend dat ik dit hier even kwijt wou op dit forum. Een pluim voor mevrouw L.R., commerciëel directeur van Moneyou België !
Re: heldere communicatie over Centraal Aanspreekpunt
yep, vind ik ook. ze doen dat ook vaker zo eens een mailke er tussen door.
ook nibc stuurt ten gepaste tijde eens een info mailke de box binnen.
well done
ook nibc stuurt ten gepaste tijde eens een info mailke de box binnen.
well done
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: heldere communicatie over Centraal Aanspreekpunt
Dit berichtje ook gekregen.
Was er aangenaam door verrast.
Ben trouwens, algemeen gesproken, wreed content dat ik ook bij MY klant ben.
Was er aangenaam door verrast.
Ben trouwens, algemeen gesproken, wreed content dat ik ook bij MY klant ben.