info op morningstar
TIP
info op morningstar
Ik vindt morningstar een heel interessante website met veel nuttige analyses.
Wat ik echter niet begrijp: als je naar de grafiek van een fonds kijkt, zie je daaronder hoe het fonds gepresteerd heeft in de voorbije jaren. Het huidige jaar (2016) staat daar ook bij en de evolutie van de indexen. Als je de koersevolutie van het huidige jaar echter vergelijkt met de YTD rendementen die iets lager staan, merk ik steeds dat die waarden sterk verschillen. Ik zou nochtans verwachten dat die gelijk moeten zijn. Mis ik iets?
Wat ik echter niet begrijp: als je naar de grafiek van een fonds kijkt, zie je daaronder hoe het fonds gepresteerd heeft in de voorbije jaren. Het huidige jaar (2016) staat daar ook bij en de evolutie van de indexen. Als je de koersevolutie van het huidige jaar echter vergelijkt met de YTD rendementen die iets lager staan, merk ik steeds dat die waarden sterk verschillen. Ik zou nochtans verwachten dat die gelijk moeten zijn. Mis ik iets?
Re: info op morningstar
Het YTD rendement is actueel tot de laatste koers, de grafiek daarentegen wordt niet dagelijks bijgewerkt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: info op morningstar
Yaris schreef:Het YTD rendement is actueel tot de laatste koers, de grafiek daarentegen wordt niet dagelijks bijgewerkt.
ok, thx!