jim mobile niet langer eigendom van telenet maar van medialaan. Er verandert veel voor de gebruiker..
jim mobile niet langer eigendom van telenet maar van medialaan. Er verandert veel voor de gebruiker..
Stopzetting van bepaalde opties en diensten
Via deze weg wensen Telenet Group bvba en Unleashed nv je te informeren dat je JIM Mobile-overeenkomst op 29 oktober 2017 wordt overgedragen van Telenet Group bvba aan Unleashed nv.** Vanaf 29/10/2017 zal je als JIM Mobile klant een aantal opties en diensten niet meer kunnen gebruiken. De meeste opties en diensten die we stopzetten zijn opties en diensten die we om technische redenen niet meer kunnen aanbieden. vanaf 29/10/2017 zitten we op een ander technisch platform waar niet alle voorgaande opties en diensten actief zijn. Daarom vallen sommige diensten zoals Visual Voicemail, de BASE cloud, Spotify, Missed call notification, Call me sms en Direct Operator Billing weg. Andere diensten (zoals MMS) hebben we zelf geschrapt omdat we zagen dat jullie deze diensten amper gebruikten.
Welke opties en diensten zullen we vanaf 29/10/2017 niet meer aanbieden voor je herlaadkaart en abonnement?
Wijziging instellingen mobiel internet: Je dient je APN-instellingen voor mobiel internet aan te passen van gprs.base.be naar web.be om te kunnen blijven surfen. Pas deze settings pas aan na 28/10/2017. Je kan al een kijkje nemen op deze link hoe je dit makkelijk doet. Kies je merk van smartphone en het type en kies vervolgens voor internet - handmatig instellen. Op 29/10 sturen we je nog een sms om deze instellingen aan te passen.
Een nieuwe JIM Mobile-app: Vanaf 29/10/2017 komt er een nieuwe JIM Mobile app. Heb je de bestaande app op je smartphone staan, dan mag je deze verwijderen en de nieuwe app downloaden op je smartphone. Omdat het een nieuwe app is, moet je ook een nieuw wachtwoord aanmaken. Datzelfde wachtwoord gebruik je ook voor de klantenzone op de JIM Mobile-website. In de nieuwe app zal je geen overzicht van je facturen meer terugvinden.
Nieuwe klantenzone: We hebben ook een nieuwe klantenzone. Om je in te loggen op de vernieuwde klantenzone op www.jimmobile.be moet je eerst een nieuw wachtwoord aanmaken. Datzelfde wachtwoord gebruik je ook voor de JIM Mobile-app.
Visual voice-mail: Deze dienst zal niet meer worden aangeboden. Om je voice-mailberichten te beluisteren, bel je voortaan naar 1933.
Missed call notification: Je krijgt geen smsje meer van JIM Mobile als je een gemiste oproep hebt. Uiteraard zie je wel nog op je gsm dat je een oproep hebt gemist. :-)
Direct Operator Billing: Apps aankopen in de app store met je herlaadkaart of via je abonnement is niet meer mogelijk.
MMS: mms bieden we niet meer aan. Tegenwoordig kun je makkelijk en gratis foto’s doorsturen via Messenger of WhatsApp.
SPECIFIEK VOOR JE HERLAADKAART
Via deze weg wensen Telenet Group bvba en Unleashed nv je te informeren dat je JIM Mobile-overeenkomst op 29 oktober 2017 wordt overgedragen van Telenet Group bvba aan Unleashed nv.** Vanaf 29/10/2017 zal je als JIM Mobile klant een aantal opties en diensten niet meer kunnen gebruiken. De meeste opties en diensten die we stopzetten zijn opties en diensten die we om technische redenen niet meer kunnen aanbieden. vanaf 29/10/2017 zitten we op een ander technisch platform waar niet alle voorgaande opties en diensten actief zijn. Daarom vallen sommige diensten zoals Visual Voicemail, de BASE cloud, Spotify, Missed call notification, Call me sms en Direct Operator Billing weg. Andere diensten (zoals MMS) hebben we zelf geschrapt omdat we zagen dat jullie deze diensten amper gebruikten.
Welke opties en diensten zullen we vanaf 29/10/2017 niet meer aanbieden voor je herlaadkaart en abonnement?
Wijziging instellingen mobiel internet: Je dient je APN-instellingen voor mobiel internet aan te passen van gprs.base.be naar web.be om te kunnen blijven surfen. Pas deze settings pas aan na 28/10/2017. Je kan al een kijkje nemen op deze link hoe je dit makkelijk doet. Kies je merk van smartphone en het type en kies vervolgens voor internet - handmatig instellen. Op 29/10 sturen we je nog een sms om deze instellingen aan te passen.
Een nieuwe JIM Mobile-app: Vanaf 29/10/2017 komt er een nieuwe JIM Mobile app. Heb je de bestaande app op je smartphone staan, dan mag je deze verwijderen en de nieuwe app downloaden op je smartphone. Omdat het een nieuwe app is, moet je ook een nieuw wachtwoord aanmaken. Datzelfde wachtwoord gebruik je ook voor de klantenzone op de JIM Mobile-website. In de nieuwe app zal je geen overzicht van je facturen meer terugvinden.
Nieuwe klantenzone: We hebben ook een nieuwe klantenzone. Om je in te loggen op de vernieuwde klantenzone op www.jimmobile.be moet je eerst een nieuw wachtwoord aanmaken. Datzelfde wachtwoord gebruik je ook voor de JIM Mobile-app.
Visual voice-mail: Deze dienst zal niet meer worden aangeboden. Om je voice-mailberichten te beluisteren, bel je voortaan naar 1933.
Missed call notification: Je krijgt geen smsje meer van JIM Mobile als je een gemiste oproep hebt. Uiteraard zie je wel nog op je gsm dat je een oproep hebt gemist. :-)
Direct Operator Billing: Apps aankopen in de app store met je herlaadkaart of via je abonnement is niet meer mogelijk.
MMS: mms bieden we niet meer aan. Tegenwoordig kun je makkelijk en gratis foto’s doorsturen via Messenger of WhatsApp.
SPECIFIEK VOOR JE HERLAADKAART
Laatst gewijzigd door haelewyn op 26 september 2017, 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: jim mobile niet langer eigendom van telenet maar van medialaan. Er verandert veel voor de gebruiker..
Wat verandert er concreet voor jou?
Herladen: Vanaf 29/10/2017 kun je je JIM Mobile-herlaadkaart niet meer herladen met een BASE-herlaadticket. Dit is enkel nog mogelijk met een JIM Mobile-herlaadticket. Dat herlaadticket vind je in meer dan 1000 verkooppunten zoals supermarkten, tankstations, nachtwinkels en krantenwinkels bij jou in de buurt. Vraag in je verkooppunt dus uitdrukkelijk naar een JIM Mobile-herlaadticket. Heb je nog een BASE-herlaadticket? Activeer deze herlaadcode dan voor 28/10/2017 om 17h. Online herladen via de JIM Mobile-app of via de website is nog steeds mogelijk. Wie online herlaadt, krijgt met de web deal dubbel zoveel mobiel internet.
Gratis mobiel internet bij iedere herlaadbeurt vanaf €10. Deze gratis MB’s krijg je bovenop je belwaarde, zijn 1 maand geldig en gelden ook in de EU. Als je online herlaadt (via de JIM Mobile-app of website), krijg je dubbel zoveel mobiel internet.
Gratis onbeperkt* sms bij iedere herlaadbeurt vanaf €10 naar alle nationale netwerken, in plaats van 5.000 SMS’en naar JIM Mobile en BASE. Deze gratis sms’en krijg je bovenop je belwaarde, zijn 1 maand geldig en gelden ook in de EU.
De gratis belminuten naar JIM Mobile en BASE die je bovenop je belwaarde krijgt, gelden enkel nog naar JIM Mobile en niet meer naar BASE. Deze gratis belminuten naar JIM Mobile zijn 1 maand geldig.
Standaardtarieven in België en in de EU: 8 cent/sms , 20 cent/MB en 30 cent/min. De prijs per MB daalt van 50 cent/MB naar 20 cent/MB. Zo kun je dus veel goedkoper surfen!
Indien je deze wijzigingen niet wenst te aanvaarden, kan je kosteloos opzeggen door te bellen naar de JIM Mobile klantendienst op 1984.
Wat moet je nog weten over de overname op 29/10/2017?
Activatie nieuw tariefplan: Je wordt op 29/10/2017 automatisch overgezet op het nieuwe tariefplan met behoud van je belwaarde en bonussen op dat moment. Vanaf je eerste herlaadbeurt na 29/10/2017 wordt je nieuw tariefplan pas echt actief.
Wijziging instellingen mobiel internet: Je dient je APN-instellingen voor mobiel internet aan te passen van gprs.base.be naar web.be om te kunnen blijven surfen. Pas deze settings pas aan na 28/10/2017. Je kan al een kijkje nemen op deze link hoe je dit makkelijk doet. Kies je merk van smartphone en het type en kies vervolgens voor internet - handmatig instellen. Op 29/10 sturen we je nog een sms om deze instellingen aan te passen.
BASE-shops en BASE-dealers zullen geen JIM Mobile producten meer verkopen. Maar geen nood, je kan jouw herlaadticket nog steeds kopen in één van onze 1.000 verkooppunten zoals een supermarkt, tankstation, krantenwinkel of nachtwinkel bij jou in de buurt.
Stopzetten van een aantal opties en diensten: Door de overname zullen er een aantal opties en diensten stopgezet worden. Dit zijn voornamelijk diensten die we niet meer kunnen aanbieden omwille van technische redenen of omdat we merkten dat deze amper gebruikt werden. Bekijk hier over welke opties en diensten het gaat.
Netwerk: JIM Mobile blijft gebruikmaken van het BASE-netwerk voor bellen, sms’en en surfen.
Nieuwe helpdesk: Voor vragen over JIM Mobile kun je vanaf 29/10/2017 terecht op onze vernieuwde helpdesk. Deze bereik je via 1984 (vanaf je JIM Mobile-nummer) of 0456 19 19 84 vanaf een ander toestel.
Door de overdracht van Telenet Group bvba naar Unleashed nv wijzigen de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op je product en het privacy- en cookiebeleid.
Indien je nog vragen zou hebben, neem dan gerust contact op met onze helpdesk, raadpleeg onze FAQ of contacteer de ombudsdienst.
Herladen: Vanaf 29/10/2017 kun je je JIM Mobile-herlaadkaart niet meer herladen met een BASE-herlaadticket. Dit is enkel nog mogelijk met een JIM Mobile-herlaadticket. Dat herlaadticket vind je in meer dan 1000 verkooppunten zoals supermarkten, tankstations, nachtwinkels en krantenwinkels bij jou in de buurt. Vraag in je verkooppunt dus uitdrukkelijk naar een JIM Mobile-herlaadticket. Heb je nog een BASE-herlaadticket? Activeer deze herlaadcode dan voor 28/10/2017 om 17h. Online herladen via de JIM Mobile-app of via de website is nog steeds mogelijk. Wie online herlaadt, krijgt met de web deal dubbel zoveel mobiel internet.
Gratis mobiel internet bij iedere herlaadbeurt vanaf €10. Deze gratis MB’s krijg je bovenop je belwaarde, zijn 1 maand geldig en gelden ook in de EU. Als je online herlaadt (via de JIM Mobile-app of website), krijg je dubbel zoveel mobiel internet.
Gratis onbeperkt* sms bij iedere herlaadbeurt vanaf €10 naar alle nationale netwerken, in plaats van 5.000 SMS’en naar JIM Mobile en BASE. Deze gratis sms’en krijg je bovenop je belwaarde, zijn 1 maand geldig en gelden ook in de EU.
De gratis belminuten naar JIM Mobile en BASE die je bovenop je belwaarde krijgt, gelden enkel nog naar JIM Mobile en niet meer naar BASE. Deze gratis belminuten naar JIM Mobile zijn 1 maand geldig.
Standaardtarieven in België en in de EU: 8 cent/sms , 20 cent/MB en 30 cent/min. De prijs per MB daalt van 50 cent/MB naar 20 cent/MB. Zo kun je dus veel goedkoper surfen!
Indien je deze wijzigingen niet wenst te aanvaarden, kan je kosteloos opzeggen door te bellen naar de JIM Mobile klantendienst op 1984.
Wat moet je nog weten over de overname op 29/10/2017?
Activatie nieuw tariefplan: Je wordt op 29/10/2017 automatisch overgezet op het nieuwe tariefplan met behoud van je belwaarde en bonussen op dat moment. Vanaf je eerste herlaadbeurt na 29/10/2017 wordt je nieuw tariefplan pas echt actief.
Wijziging instellingen mobiel internet: Je dient je APN-instellingen voor mobiel internet aan te passen van gprs.base.be naar web.be om te kunnen blijven surfen. Pas deze settings pas aan na 28/10/2017. Je kan al een kijkje nemen op deze link hoe je dit makkelijk doet. Kies je merk van smartphone en het type en kies vervolgens voor internet - handmatig instellen. Op 29/10 sturen we je nog een sms om deze instellingen aan te passen.
BASE-shops en BASE-dealers zullen geen JIM Mobile producten meer verkopen. Maar geen nood, je kan jouw herlaadticket nog steeds kopen in één van onze 1.000 verkooppunten zoals een supermarkt, tankstation, krantenwinkel of nachtwinkel bij jou in de buurt.
Stopzetten van een aantal opties en diensten: Door de overname zullen er een aantal opties en diensten stopgezet worden. Dit zijn voornamelijk diensten die we niet meer kunnen aanbieden omwille van technische redenen of omdat we merkten dat deze amper gebruikt werden. Bekijk hier over welke opties en diensten het gaat.
Netwerk: JIM Mobile blijft gebruikmaken van het BASE-netwerk voor bellen, sms’en en surfen.
Nieuwe helpdesk: Voor vragen over JIM Mobile kun je vanaf 29/10/2017 terecht op onze vernieuwde helpdesk. Deze bereik je via 1984 (vanaf je JIM Mobile-nummer) of 0456 19 19 84 vanaf een ander toestel.
Door de overdracht van Telenet Group bvba naar Unleashed nv wijzigen de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op je product en het privacy- en cookiebeleid.
Indien je nog vragen zou hebben, neem dan gerust contact op met onze helpdesk, raadpleeg onze FAQ of contacteer de ombudsdienst.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: jim mobile niet langer eigendom van telenet maar van medialaan. Er verandert veel voor de gebruiker..
Damn dat unleashed merk wordt echt groot
Re: jim mobile niet langer eigendom van telenet maar van medialaan. Er verandert veel voor de gebruiker..
""""Je belwaarde is 6 maanden geldig. Je betaalt per seconde.""""
Er staat niet meer bij vanaf de eerste seconde. Niet langer één jaar maar de helft is de kaart nu geldig na een herlading.
Wat er met de bundels gaat gebeuren werd ook nog niet bekend gemaakt. Het zijn net die bundels waarmee je voor het saldo op je kaart bv internet kan aankopen aan 5 euro per 1GB die het nu (voor prepaid) interessant maken om Jim Mobile te kiezen.
En dan nog eens langs de andere kant bekeken : het is duidelijk dat Telenet wel degelijk plannen heeft met alle merken die aan Base vasthingen. SImyo en Aldi Talk weg.. Nu gaat dit merk over in andere handen met kompleet andere voorwaarden.
De Telenetgroep wil alleen de prepaid users bijhouden die het volle pond betalen. .
Er gaan misschien wel nog een paar MVNO's de deur uit want ook daar zitten er niet de winstmarges die de nieuwe eigenaar beoogt.
Er staat niet meer bij vanaf de eerste seconde. Niet langer één jaar maar de helft is de kaart nu geldig na een herlading.
Wat er met de bundels gaat gebeuren werd ook nog niet bekend gemaakt. Het zijn net die bundels waarmee je voor het saldo op je kaart bv internet kan aankopen aan 5 euro per 1GB die het nu (voor prepaid) interessant maken om Jim Mobile te kiezen.
En dan nog eens langs de andere kant bekeken : het is duidelijk dat Telenet wel degelijk plannen heeft met alle merken die aan Base vasthingen. SImyo en Aldi Talk weg.. Nu gaat dit merk over in andere handen met kompleet andere voorwaarden.
De Telenetgroep wil alleen de prepaid users bijhouden die het volle pond betalen. .
Er gaan misschien wel nog een paar MVNO's de deur uit want ook daar zitten er niet de winstmarges die de nieuwe eigenaar beoogt.
Ook gerommel bij Proximusdochter 'scarlet'
Nog een nieuwtje uit de telecomsector : Scarlet is vanaf 14 september gestopt met het verkopen van prepaidkaarten. Bestaande klanten kunnen (voorlopg ?) wel nog blijven herladen.
https://www.scarlet.be/nl/prepaid/
https://www.scarlet.be/nl/prepaid/
Re: jim mobile niet langer eigendom van telenet maar van medialaan. Er verandert veel voor de gebruiker..
Over tarieven gesproken abbo zonder vaste maandelijkse kosten + wel domiciel verplicht.
Vergelijk maar met de Jims van deze wereld.
https://www.dommel.be/freedom/freedom/m ... osten.html
Vergelijk maar met de Jims van deze wereld.
https://www.dommel.be/freedom/freedom/m ... osten.html
Estate Guru believer.
Re: jim mobile niet langer eigendom van telenet maar van medialaan. Er verandert veel voor de gebruiker..
Tja ... die hebben nooit prepaid gehad en zijn bij een iets hoger verbruik minder interessant. Vooral geschikt voor (zeer) kleine gebruikers. Reken maar eens een paar 100 MB per maand + 600 SMS + 50 minuten bellen uit.
Edit : ik heb het zelf even uitgerekend aan de tarieven van Dommel. Ik zou voor mijn verbruik rond de 18 euro per maand betalen. Bij Scarlet kom ik toe met 8 euro per maand.
"""""Wat met bundels? Wij geloven er niet in! En u best ook niet!""""" schrijft Dommel op zijn website.
Edit : ik heb het zelf even uitgerekend aan de tarieven van Dommel. Ik zou voor mijn verbruik rond de 18 euro per maand betalen. Bij Scarlet kom ik toe met 8 euro per maand.
"""""Wat met bundels? Wij geloven er niet in! En u best ook niet!""""" schrijft Dommel op zijn website.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 28 september 2017, 17:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: jim mobile niet langer eigendom van telenet maar van medialaan. Er verandert veel voor de gebruiker..
Jim Mobile wordt goedkoper vanaf 11 januari in prepaid.
Op dat moment zal het de goedkoopste provider zijn om per eenheid, prepaid te betalen.
Bellen kost 8 cent per minuut, SMS kost 1 cent per stuk, surfen kan aan 1 cent per MB.
Geen gratis bundels meer bij een herlading maar de voordeelbundel 5 euro voor 1 GB data blijft wel bestaan.
In tegenstelling tot hoe het bij Base er aan toe ging kan je de geldigheid van de bundel die je koopt niet verlengen. De 1GB blijft 1 maand geldig en vervalt na die datum.
Blijkbaar wil Unleashed het merk JIM dan toch niet laten uitdoven of willen ze de prijzen niet optrekken tot het niveau van hun ander merk, Mobile Vikings.
Nu maar wachten op gunstiger tarieven voor de abonnementen die (voor mij) zouden concurreren met Scarlet of op een prijsdaling bij Mobile Vikings.
Op dat moment zal het de goedkoopste provider zijn om per eenheid, prepaid te betalen.
Bellen kost 8 cent per minuut, SMS kost 1 cent per stuk, surfen kan aan 1 cent per MB.
Geen gratis bundels meer bij een herlading maar de voordeelbundel 5 euro voor 1 GB data blijft wel bestaan.
In tegenstelling tot hoe het bij Base er aan toe ging kan je de geldigheid van de bundel die je koopt niet verlengen. De 1GB blijft 1 maand geldig en vervalt na die datum.
Blijkbaar wil Unleashed het merk JIM dan toch niet laten uitdoven of willen ze de prijzen niet optrekken tot het niveau van hun ander merk, Mobile Vikings.
Nu maar wachten op gunstiger tarieven voor de abonnementen die (voor mij) zouden concurreren met Scarlet of op een prijsdaling bij Mobile Vikings.
Re: jim mobile niet langer eigendom van telenet maar van medialaan. Er verandert veel voor de gebruiker..
Bestond er maar een provider die je 1Gb, 60min, 1000sms'en gaf en die geldig bleven.
Ik ben prepaid mobile vikings en cashte vroeger de restbelwaarde tegen 50% en betaalde zo van m'n €10 slechts €5/maand.
Nu kan dat cashen niet meer en betaal ik nog altijd €5maand, maar ik zit een maand zonder bundel dan.. Dus geen data, ferm ambetant of ik moet er €0,10/Mb voor betalen
Maar het is de enige optie want anders vervalt de belwaarde..
Djeezes, overstappen naar een abonement is ook geen optie want dat zou pas helemaal verspilling zijn.
Mijn kennissen zijn hoofdzakelijk vikings dus van mijn belwaarde betaal ik onder mijn bundel altijd nog geen €1.
Die maand dat ik buiten de bundel gaat kost me uiteraard veel meer, want betaal dan gewoon €0,10/sms en €0,20/min ook voor de vikings.
'T is ook sedert dat mobile vikings overgenomen is van medialaan dat het enorm veel verslecht is. Nu is het zelfs meteen 1min betalen, al van bij het doorschakelen. Dus voicemail en voor de biep afleggen is al 1min betalen
Succes
Ik ben prepaid mobile vikings en cashte vroeger de restbelwaarde tegen 50% en betaalde zo van m'n €10 slechts €5/maand.
Nu kan dat cashen niet meer en betaal ik nog altijd €5maand, maar ik zit een maand zonder bundel dan.. Dus geen data, ferm ambetant of ik moet er €0,10/Mb voor betalen
Maar het is de enige optie want anders vervalt de belwaarde..
Djeezes, overstappen naar een abonement is ook geen optie want dat zou pas helemaal verspilling zijn.
Mijn kennissen zijn hoofdzakelijk vikings dus van mijn belwaarde betaal ik onder mijn bundel altijd nog geen €1.
Die maand dat ik buiten de bundel gaat kost me uiteraard veel meer, want betaal dan gewoon €0,10/sms en €0,20/min ook voor de vikings.
'T is ook sedert dat mobile vikings overgenomen is van medialaan dat het enorm veel verslecht is. Nu is het zelfs meteen 1min betalen, al van bij het doorschakelen. Dus voicemail en voor de biep afleggen is al 1min betalen
Succes
Re: jim mobile niet langer eigendom van telenet maar van medialaan. Er verandert veel voor de gebruiker..
Voor € 8 per maand heb je een bundel bij Scarlet. Weliswaar slechts 0.5 GB data, maar aangezien je aangeeft dat je met 1 GB 2 maanden ver komt, zou dat dus net genoeg zijn.Zam schreef: ↑17 januari 2018, 20:55 Bestond er maar een provider die je 1Gb, 60min, 1000sms'en gaf en die geldig bleven.
Ik ben prepaid mobile vikings en cashte vroeger de restbelwaarde tegen 50% en betaalde zo van m'n €10 slechts €5/maand.
Nu kan dat cashen niet meer en betaal ik nog altijd €5maand, maar ik zit een maand zonder bundel dan..
Da's € 3 meer dan je nu betaalt. Oké, procentueel wel 60%, maar je spreekt over € 36 per jaar. Sorry, daar ga je toch niet 6 maanden per jaar voor zonder dataverbinding zitten? Allez, elk z'n ding...
Re: jim mobile niet langer eigendom van telenet maar van medialaan. Er verandert veel voor de gebruiker..
Het geld dat ik over heb bij Mobile Viking gebruik ik tvv goede doelen.
Ik steun Music for Life en verlicht een huis in Africa.
Ook de bus die ik sporadisch neem wordt via sms betaald.
Mede door het vikingpuntenprogramma betaal ik amper iets voor mijn telefoon en steun ik het goede doel nog eens.
Ik klaag niet
Ik steun Music for Life en verlicht een huis in Africa.
Ook de bus die ik sporadisch neem wordt via sms betaald.
Mede door het vikingpuntenprogramma betaal ik amper iets voor mijn telefoon en steun ik het goede doel nog eens.
Ik klaag niet
Re: jim mobile niet langer eigendom van telenet maar van medialaan. Er verandert veel voor de gebruiker..
Probleem opgelostFakkel schreef: ↑17 januari 2018, 22:09Voor € 8 per maand heb je een bundel bij Scarlet. Weliswaar slechts 0.5 GB data, maar aangezien je aangeeft dat je met 1 GB 2 maanden ver komt, zou dat dus net genoeg zijn.Zam schreef: ↑17 januari 2018, 20:55 Bestond er maar een provider die je 1Gb, 60min, 1000sms'en gaf en die geldig bleven.
Ik ben prepaid mobile vikings en cashte vroeger de restbelwaarde tegen 50% en betaalde zo van m'n €10 slechts €5/maand.
Nu kan dat cashen niet meer en betaal ik nog altijd €5maand, maar ik zit een maand zonder bundel dan..
Da's € 3 meer dan je nu betaalt. Oké, procentueel wel 60%, maar je spreekt over € 36 per jaar. Sorry, daar ga je toch niet 6 maanden per jaar voor zonder dataverbinding zitten? Allez, elk z'n ding...
Hello! bank nu, en iemand vikings gemaakt.
Ik kan nog even weg gratis, ook vikingpunten nu via aliexpress.
En oja: vikings kan je herladen met bitcoin.
En voor €36/jaar wil ik wel een half jaar zonder data zitten, dat is idd mijn ding, ik ben gewoon een extreme gierigaard
Voor het plezier moet je het idd niet doen, maar die mails van x aantal € die vervalt deden meer pijn...
Re: jim mobile niet langer eigendom van telenet maar van medialaan. Er verandert veel voor de gebruiker..
Nog een nieuwe stap / wending :
""""Beste klant,
Sinds februari 2018 leggen we ons bij JIM Mobile volledig toe op het aanbieden van de goedkoopste herlaadkaart-tarieven op de markt. Daarom bieden we geen nieuwe abonnementen meer aan.
Heb je al een JIM-Mobile abonnement? Dan verandert er voor jou niets. Je kunt gerust blijven bellen, surfen en sms'en aan voordelige tarieven met je huidige abonnement.""""
De tarieven waren al een tijdje onhoudbaar voor dit abonnement want beterkoop onder de merknaam van Base. Niet goedkoper maar met meer minuten naar alle netwerken, onbeperkt aantal minuten naar Base, overdracht van ongebruikte minuten naar de volgende maand voor bv 15 euro. Bij JIM had je dan wel nog een abonnement van 10 euro maar ook voor die prijs was beter te krijgen elders.
Het andere merk van Unleashed, Mobile Vikings, heeft voorlopig wel nog abonnementen.
Jim Mobile roept verder via sms zijn klanten op om hun adres door te geven / te bevestigen omdat hun simkaart noodzakelijk moet worden vervangen door een nieuw exemplaar. Deze krijgt de klant spoedig per post thuis bezorgd, uiteraard gratis.
""""Beste klant,
Sinds februari 2018 leggen we ons bij JIM Mobile volledig toe op het aanbieden van de goedkoopste herlaadkaart-tarieven op de markt. Daarom bieden we geen nieuwe abonnementen meer aan.
Heb je al een JIM-Mobile abonnement? Dan verandert er voor jou niets. Je kunt gerust blijven bellen, surfen en sms'en aan voordelige tarieven met je huidige abonnement.""""
De tarieven waren al een tijdje onhoudbaar voor dit abonnement want beterkoop onder de merknaam van Base. Niet goedkoper maar met meer minuten naar alle netwerken, onbeperkt aantal minuten naar Base, overdracht van ongebruikte minuten naar de volgende maand voor bv 15 euro. Bij JIM had je dan wel nog een abonnement van 10 euro maar ook voor die prijs was beter te krijgen elders.
Het andere merk van Unleashed, Mobile Vikings, heeft voorlopig wel nog abonnementen.
Jim Mobile roept verder via sms zijn klanten op om hun adres door te geven / te bevestigen omdat hun simkaart noodzakelijk moet worden vervangen door een nieuw exemplaar. Deze krijgt de klant spoedig per post thuis bezorgd, uiteraard gratis.