Keytrade verlaagt rente op Azur vanaf 16 februari
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Keytrade verlaagt rente op Azur vanaf 16 februari
idem hier, ben er een dik jaar klant ondertussen.louise schreef:En ik sluit mij daar volledig bij aan !lila schreef:
En dit kan ik bevestigen.
Nog niet zo lang klant,maar toch zeer tevreden!![]()
- Miss Moneypenny
- Full Member

- Contacteer:
Inderdaad,
ook reeds enkele maanden klant en toch heel tevreden.
Idd zowel naar boven als naar onder worden de rente-aanpassingen meegedeeld...is bij sommige wel eens anders
In het begin mailtjes met een vraag gestuurd en soms al een paar minuten later een antwoord, correct en to the point... ( tevens van 9u tot 22!u)ook al niet mis qua openingsuren
Kortom...ik had beter reeds vroeger de overstap moeten maken...
Besluit : een tevreden Keytrade klant !
ook reeds enkele maanden klant en toch heel tevreden.
Idd zowel naar boven als naar onder worden de rente-aanpassingen meegedeeld...is bij sommige wel eens anders
In het begin mailtjes met een vraag gestuurd en soms al een paar minuten later een antwoord, correct en to the point... ( tevens van 9u tot 22!u)ook al niet mis qua openingsuren
Kortom...ik had beter reeds vroeger de overstap moeten maken...
Besluit : een tevreden Keytrade klant !
Rente daalt verder 
- Rabobank.be
- Woordvoerder

- Contacteer:
Dit is niet correct, wij kondigen zowel onze dalingen als stijgingen op voorhand aan en dit telkens via zowel een secure mail als een flash e-mail naar alle klanten.Stier schreef: Ze kondigen het wel op voorhand aan. Bij Rabobank.be worden enkel renteverhogingen 2 weken op voorhand aangekondigd.
Dit klopt. Ik heb altijd - geruime tijd op voorhand - emails ontvangen die aankondigden dat de rente bij rabobank ging dalenRabobank.be schreef: Dit is niet correct, wij kondigen zowel onze dalingen als stijgingen op voorhand aan en dit telkens via zowel een secure mail als een flash e-mail naar alle klanten.
De rentedalingen van de afgelopen maanden werden telkens slechts enkele werkdagen op voorhand aangekondigd wat op zich tijdig is. De renteverhoging, met name die naar 4,2% afgelopen zomer werd weken op voorhand aangekondigd.Maarten schreef:Dit klopt. Ik heb altijd - geruime tijd op voorhand - emails ontvangen die aankondigden dat de rente bij rabobank ging dalenRabobank.be schreef: Dit is niet correct, wij kondigen zowel onze dalingen als stijgingen op voorhand aan en dit telkens via zowel een secure mail als een flash e-mail naar alle klanten.
Vanwaar toch altijd weer die negativiteit ten opzichte van Rabobank ?Stijn1234 schreef:De rentedalingen van de afgelopen maanden werden telkens slechts enkele werkdagen op voorhand aangekondigd wat op zich tijdig is. De renteverhoging, met name die naar 4,2% afgelopen zomer werd weken op voorhand aangekondigd.Maarten schreef:
Dit klopt. Ik heb altijd - geruime tijd op voorhand - emails ontvangen die aankondigden dat de rente bij rabobank ging dalen
Ik wordt ook iedere keer tijdig verwittigd door Rabobank, maar ik zit niet te schipperen over het aantal dagen, zolang het maar op voorhand is.
Bijvoorbeeld bij ING en KBC , waar mijn man en ik respectievelijk nog rekeningen (in afbouw) hebben, krijgen wij pas brieven over de verlagingen een 10-tal dagen nádat ze plaats hadden !
Inderdaad,ook bij dexia het geval
of rabobank nu op tijd verwittigd of niet, wat maakt het uit?
de rente zal toch dalen, of ze u nu verwittigen of niet. Nog snel naar een andere bank lopen met je geld zal niet meer veel uitmaken, vanaf 1 april is het toch maximum 3%, dankzij Reynders ...
en de getrouwheidspremie of aangroeipremie, dat interessert me nu es gene zak, dat zijn toch maar wat prullekes, geld jaar laten staan en de rente meer dan een jaar later ontvangen, dat zijn bandiettechnieken
er zit maar één ding op: geld uitgeven, stimuleren we ook de economie, want dat is iets wat onze federale regering blijkbaar niet doet ...
de rente zal toch dalen, of ze u nu verwittigen of niet. Nog snel naar een andere bank lopen met je geld zal niet meer veel uitmaken, vanaf 1 april is het toch maximum 3%, dankzij Reynders ...
en de getrouwheidspremie of aangroeipremie, dat interessert me nu es gene zak, dat zijn toch maar wat prullekes, geld jaar laten staan en de rente meer dan een jaar later ontvangen, dat zijn bandiettechnieken
er zit maar één ding op: geld uitgeven, stimuleren we ook de economie, want dat is iets wat onze federale regering blijkbaar niet doet ...