klantenlokker axa lanceert rekening 2,75 + 0,75
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
klantenlokker axa lanceert rekening 2,75 + 0,75
voor de zoveelste keer komt axa ( oxo ? ) nu af met een gereglementeerde rekening
voor VERS geld.
Voor hun rekeninguittreksel betaal je 1 euro per stuk.
Een maand geleden heb ik een briefje in hun bus gegooid om mijn rekening af te sluiten ( had het saldo ondertussen wel op nul gezet ), om zo de intresten wat vlugger te ontvangen.
Tot op heden heb ik er nog niets van gehoord, zal eens een fakske naar de hoofdzetel en het plaatselijk kantooreke sturen, met de melding dat ik na 30 dagen klacht bij de ombudsdienst van de banken ga neerleggen als ik mijn zuurverdiende centjes dan nog niet terug heb.
voor VERS geld.
Voor hun rekeninguittreksel betaal je 1 euro per stuk.
Een maand geleden heb ik een briefje in hun bus gegooid om mijn rekening af te sluiten ( had het saldo ondertussen wel op nul gezet ), om zo de intresten wat vlugger te ontvangen.
Tot op heden heb ik er nog niets van gehoord, zal eens een fakske naar de hoofdzetel en het plaatselijk kantooreke sturen, met de melding dat ik na 30 dagen klacht bij de ombudsdienst van de banken ga neerleggen als ik mijn zuurverdiende centjes dan nog niet terug heb.
Laatst gewijzigd door paul op 11 april 2009, 08:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: klantenlokker axa lanceert rekening 2,75 + 0,75
6 maanden gegarandeerd, maar ze kunnnen mi hem na 6 maanden naar 0,01% laten zakken ( na 12 maanden krijg je immers maar je getrouwheid )Boss schreef: En binnen hoeveel weken gaat de basisrente herleid worden tot een minimum?
Of is deze gegarandeerd?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Paul als ze dat zouden overwegen na zes maanden((zogezegd 0,5 basis))) dan haal ik wel na zes maanden mijn geld eraf ,heb dan wel mijn 2,75% basis en laat mijn getrouwheidspremie met plezier vallen
Dat klopt zeker, 2,75% basis gedurende 6 maanden is zeker de moeite.weetjes schreef: Paul als ze dat zouden overwegen na zes maanden((zogezegd 0,5 basis))) dan haal ik wel na zes maanden mijn geld eraf ,heb dan wel mijn 2,75% basis en laat mijn getrouwheidspremie met plezier vallen
Het laten zakken naar 0,01% is natuurlijk maar een extreem voorbeeld zover zullen ze wel niet gaan, maar zakken na 6 maanden zullen ze zeker doen.
Alleen is hun werkwijze met VERS geld niet direct een mooie methode. Ze laten de oude klanten dan in de kou staan.
ik heb het geluk gehad bij axa dat mijn vorige rekening van 4,25+1% vrij kwam begin maart en dat ik opnieuw kan instappen in deze regeling
Heb je dan iets met je kantoorhouder kunnen regelen ?weetjes schreef: ik heb het geluk gehad bij axa dat mijn vorige rekening van 4,25+1% vrij kwam begin maart en dat ik opnieuw kan instappen in deze regeling
Want zo evident is dat niet, als je de kleine lettertjes leest voor dat VERS geld, zou het mij verwonderen dat je zomaar aan die voorwaarde kan voldoen.
"IN AANMERKING GENOMEN STORTINGEN:
Dit aanbod geldt enkel voor zover het stortingen betreft van gelden die op 15.03.2009 nog niet op de ‘AXA Bank
rekeningen’ van de titularis en/of zijn gezinsleden stonden.
M.a.w. het aanbod is enkel geldig voor zover de I-Plus Welcome spaarrekening tijdens de eerste periode van 6 maanden
gevoed wordt met uitsluitend VERS geld.
Een storting wordt niet als VERS geld beschouwd in volgende 2 gevallen:
1) de storting op I-Plus Welcome wordt voorafgegaan door één of meerdere geldopnames – uitgevoerd na 15.03.2009 -
van andere ‘AXA Bank rekeningen’ van het gezin.
2) De storting op I-Plus Welcome wordt gevolgd door één of meerdere geldopnames – uitgevoerd binnen de 6 maanden
volgend op de eerste storting op de I-Plus Welcome rekening - van andere ‘AXA Bank rekeningen’ van het gezin.
Onder ‘AXA Bank rekeningen’ moet worden begrepen: alle gereglementeerde en niet-gereglementeerde
spaarrekeningen uit het gamma van AXA Bank alsook de termijn-, doel- en Pre-Invest rekeningen"
Punt 2 hierboven is wel niet erg duidelijk maar voert wel vele beperkingen in
----------------------------
1. Specifieke kenmerken eigen aan de I-Plus Welcome Spaarrekening
1.1. Doelgroep
• De I-Plus Welcome Spaarrekening kan alleen worden geopend door natuurlijke personen en is
uitsluitend bestemd voor nieuwe klanten. Onder nieuwe klant wordt verstaan:
elke klant of prospect die deel uitmaakt van een gezin* waarvan niemand – ook de klant of prospect
niet – een gereglementeerde spaarrekening bezit of bezat bij AXA Bank gedurende 5 jaar voorafgaande
aan de opening van de I-Plus Welcome Spaarrekening.
• Per gezin* kan maximum één I-Plus Welcome Spaarrekening worden geopend.
(*) Definitie gezin: alle gezinsleden die onder hetzelfde dak van de titularis van de I-Plus Welcome
Laatst gewijzigd door paul op 11 april 2009, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Paul, mijn vorige (I-PLUS WELCOME SPAARREKENING was begin maart verlopen, heb mijn geld laten overschrijven op een andere rekening bij een andere bank . men heeft mij al documentatie verstuurd voor de nieuwe regeling op de I-PLUS WELCOME omdat ik op 15maart geen rekening meer had en zo opnieuw kan genieten van deze regeling. men schrijft toch aanbod geldt enkel voor stortingen van gelden die op 15 maart 2009 nog niet op de axa bank stonden
-
torrevieja
- Jr. Member

- Contacteer:
weetjes; heb je toen je spaarrekening enkel op 0 gezet of helemaal opgezegd. mvg
helemaal opgezegd
weetjes schreef: Paul, mijn vorige (I-PLUS WELCOME SPAARREKENING was begin maart verlopen, heb mijn geld laten overschrijven op een andere rekening bij een andere bank . men heeft mij al documentatie verstuurd voor de nieuwe regeling op de I-PLUS WELCOME omdat ik op 15maart geen rekening meer had en zo opnieuw kan genieten van deze regeling. men schrijft toch aanbod geldt enkel voor stortingen van gelden die op 15 maart 2009 nog niet op de axa bank stonden
Ik vrees dat ze ook nog andere bijkomenden voorwaarden stellen, althans dat stond zo op hun derde pdf "werkingsmodaliteiten".
1. Specifieke kenmerken eigen aan de I-Plus Welcome Spaarrekening
1.1. Doelgroep
• De I-Plus Welcome Spaarrekening kan alleen worden geopend door natuurlijke personen en is
uitsluitend bestemd voor nieuwe klanten. Onder nieuwe klant wordt verstaan:
elke klant of prospect die deel uitmaakt van een gezin* waarvan niemand – ook de klant of prospect
niet – een gereglementeerde spaarrekening bezit of bezat bij AXA Bank gedurende 5 jaar voorafgaande
aan de opening van de I-Plus Welcome Spaarrekening.
• Per gezin* kan maximum één I-Plus Welcome Spaarrekening worden geopend.
(*) Definitie gezin: alle gezinsleden die onder hetzelfde dak van de titularis van de I-Plus Welcome
Laatst gewijzigd door paul op 11 april 2009, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
torrevieja
- Jr. Member

- Contacteer:
Ola;even vermelden dat ikzelf verleden jaar een I plus welcom geopend heb hoewel mijn vrouw haar moeder ook bij axa een spaarrekening heeft.We wonen samen op hetzelfde adres. groetjes
Ik geloof dat volledig, uit het eerst zicht blijkt ook niet dat de bank er NADEEL bij zou hebben omdat te weigeren.torrevieja schreef: Ola;even vermelden dat ikzelf verleden jaar een I plus welcom geopend heb hoewel mijn vrouw haar moeder ook bij axa een spaarrekening heeft.We wonen samen op hetzelfde adres. groetjes
Waar de banken wel niet tegen kunnen is dat (inwonende ) familieleden hun geld afhalen en het door een ander familielid op een nieuwe rekening laten zetten.
Het door u aangehaalde voorbeeld is een heel goed voorbeeld. In het geval bv. uw schoonmoeder een auto zou gekocht hebben van 15 000 euro, en enkele dagen later open jij een rekening van 15 000 euro, dan bestaat de kans dat je pech hebt.
Ten eerste moet de bank eigenlijk al de privacy schenden van mensen die wel op het zelfde adres wonen, maar NIET FINANCIEEL AFHANKELIJK zijn. Ten tweede kunnen ze niet alle situaties onderscheppen. Zelfde adres wil niet altijd zeggen, dat men op de bevolkingsregisters als 1 gezin is ingeschreven ( bankken hebben daar overigens geen toegang toe, toe het rijksregister ).
Ik vind dergelijke regelingen van sommige banken dikke bulshit, en het is niet omdat iemand erin slaagt om terug een I-Welcome rekening te openen, dat er ook effectief de hogere ( maar wel de lagere ) intrest op wordt toegekend, nadat de bank hun onwettige sherlock-holmes-onderzoek gedaan heeft.
-
torrevieja
- Jr. Member

- Contacteer:
Klopt;het gevaar is natuurlijk dat men het kan openen maar naar verloop van tijd ontdekt dat men de lagere rente uitkeert. groetjes
Inderdaad, er is hier al een eens zo'n bericht op het forum geplaatst van iemand die zogezegd opnieuw in aanmerking kwam voor die "welcome" rekening , maar nadat de rente uitbetaald was bleek dat dan toch niet het geval.torrevieja schreef: Klopt;het gevaar is natuurlijk dat men het kan openen maar naar verloop van tijd ontdekt dat men de lagere rente uitkeert. groetjes
Hmm, ik was net bezig met mij te registreren tot ik dit tabelletje zag
(http://www.axa.be/pdfs/tarieven_ipluswelcome_nl.pdf )
Dat zouden ze toch wel iets duidelijker mogen maken, maarja, zo gaat het altijd zeker...
Saldo = 15.000 EUR
500.000 EUR (1)
Periode 1Basisrente 0,50% 2,75% (2) 2,50% (2)
Getrouwheidspremie 0,75% (2) 0,75% (2) 0,75% (2)
Periode 2 Basisrente 0,50% 2,00% niet van toepassing
Getrouwheidspremie 0,50% 0,50% niet van toepassing
(http://www.axa.be/pdfs/tarieven_ipluswelcome_nl.pdf )
Dat zouden ze toch wel iets duidelijker mogen maken, maarja, zo gaat het altijd zeker...
Saldo = 15.000 EUR
500.000 EUR (1)
Periode 1Basisrente 0,50% 2,75% (2) 2,50% (2)
Getrouwheidspremie 0,75% (2) 0,75% (2) 0,75% (2)
Periode 2 Basisrente 0,50% 2,00% niet van toepassing
Getrouwheidspremie 0,50% 0,50% niet van toepassing