Lening, hoe veel om comfortabel te leven
TIP
-
honda4life
- Newbie

- Contacteer:
Lening, hoe veel om comfortabel te leven
Hallo iedereen,
Wij zijn een jong koppel en gaan samen een huisje kopen.
Het is een grote stap, vermits we hiervoor nog niet samengewoond hebben.
Je leest vele verschillende zaken wat nu nog comfortabel is.
Wij zijn geen personen die graag het geld door ramen en deuren naar buiten gooien en hechten bijvoorbeeld geen waarde aan merkkledij, dure reizen, steeds het laatste nieuwe snufje,...
Kan iemand ons wat tips geven hoe jij/jullie hierover denken.
Bedankt!
Wij zijn een jong koppel en gaan samen een huisje kopen.
Het is een grote stap, vermits we hiervoor nog niet samengewoond hebben.
Je leest vele verschillende zaken wat nu nog comfortabel is.
Wij zijn geen personen die graag het geld door ramen en deuren naar buiten gooien en hechten bijvoorbeeld geen waarde aan merkkledij, dure reizen, steeds het laatste nieuwe snufje,...
Kan iemand ons wat tips geven hoe jij/jullie hierover denken.
Bedankt!
Re: Lening, hoe veel om comfortabel te leven
Wij zijn een jong koppel dat nu al enkele jaren een lening afbetaalt. We houden een gedetailleerd overzicht bij van onze uitgaven. Per maand geven wij, exclusief lening, ongeveer 1700 euro uit om (in onze ogen) comfortabel te leven - met z'n tweeën. Wel even meegeven dat we behoorlijk zuinig zijn op vervoer (kleine auto, wordt weinig gebruikt), we totaal geen uitgaansmensen zijn, en zuinig omspringen met alles wat met milieu te maken heeft. We wonen ook vlakbij een (naar Vlaamse normen) redelijk grote stad.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Één derde van ons inkomen gaat naar onze lening. Uiteraard op tijdstip van afsluiten. Ondertussen zijn we al wat jaartjes verder en blijken we daarmee een goede keuze gemaakt te hebben. Allerhande maandelijkse kosten verhogen wel elk jaar, maar ook ons loon gaat wel wat omhoog. Bij momenten hebben we dan wat meer over en daarmee kunnen we vrij zorgeloos leven.
Ik wil de mensen niet te eten geven die te nipt geleend hebben en dan jaren lang de riem moeten aanspannen. Gewoon van in het begin starten met wat haalbaar is lijkt me de beste keuze.
Ik wil de mensen niet te eten geven die te nipt geleend hebben en dan jaren lang de riem moeten aanspannen. Gewoon van in het begin starten met wat haalbaar is lijkt me de beste keuze.
-
honda4life
- Newbie

- Contacteer:
Natuurlijk stijgt je loon, maar wat als de ooievaar wat vroeger komt dan gewenst, je weet het niet hé hoe je leven verder zal verlopen.
Ook heb ik een goed betalende werkgever, dus als ik ooit van werk verander, dan zal het toch wel wat krapper worden.
Ook heb ik een goed betalende werkgever, dus als ik ooit van werk verander, dan zal het toch wel wat krapper worden.
Een draadje dat over hetzelfde gaat en ongetwijfeld interessant is voor jou:
besparen-in-maandelijkse-en-jaarlijkse- ... 12104.html" onclick="window.open(this.href);return false;
besparen-in-maandelijkse-en-jaarlijkse- ... 12104.html" onclick="window.open(this.href);return false;