MeDirect ervaring
TIP
Re: MeDirect ervaring met Vermogensbeheer
Laat je niet intimideren door platin. Problemen bestaan alleen als hij ze ook heeft. En zo heb je hier nog wel een paar mensen. Problemen signaleren om andere mensen te helpen ze te vermijden, dat leer je hier op de duur wel af.kattyhubert schreef: ↑2 april 2021, 10:43 Wegblijven bij ME Direct voor wat betreft vermogengsbeheer. Ze zijn niet transparant, hoge kosten, je kan er niet terecht voor advies of verstaanbare uitleg , sinds 2017 alleen nog maar kapitaal verloren !
Transparantie = vertellen wat er misgelopen is.mver schreef: ↑3 april 2021, 10:20Laat je niet intimideren door platin. Leer weeral bij, geef eens een vb.kattyhubert schreef: ↑2 april 2021, 10:43 Wegblijven bij ME Direct voor wat betreft vermogengsbeheer. Ze zijn niet transparant, hoge kosten, je kan er niet terecht voor advies of verstaanbare uitleg , sinds 2017 alleen nog maar kapitaal verloren !
Problemen bestaan alleen als hij ze ook heeft. (communiceer er zelf open over)
En zo heb je hier nog wel een paar mensen.(laat u schrappen en wentel u in zelfbeklag)
Problemen signaleren om andere mensen te helpen ze te vermijden, dat leer je hier op de duur wel af.
Klagen, zwart maken als dat problemen signaleren is.
In wat bijv. niet vermogensbeheer (maar welk, in wat) vraag hier niet om bedragen.
En voordat te beleggen u degelijk informeren, maar ja een ander de schuld geven is makkelijk.
En u zelf heeft daarop online ingetekend, was niet in een chique kantoortje he.
En in verleden ook al verliezen opgetekend hoor, eigen beslissingen moet men aanvaarden en niet iemand zwart maken.
Voor eigen deur vegen.
Laatst gewijzigd door platin op 3 april 2021, 11:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Estate Guru believer.
Re: MeDirect ervaring
De dame in kwestie zal met enkele frustraties zitten. ze kan eruit leren ..
ik had wat meer rock n roll gehalte verwacht van onze platin!
Je zal nog lang mogen gokken.
Estate Guru believer.
Uit leren, neen mensen beschuldigen.
Defensief gaan en dan covid in 2020 meer moet dat niet zijn.
Waar is de tijd dat men mij hier op forum beschuldigde van een Me medewerker te zijn.
Estate Guru believer.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Verwijderd
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 3 april 2021, 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Van mij meer dan 100 eur
Interest was verworven 29/3 en ging uitbetaald worden 1/4
Oo 30/3 geld overgeschren, met gevolg 100 te weinig getrouwheidspremie.
Ik heb een bericht gelogd bij Medirect.
Zucht
Interest was verworven 29/3 en ging uitbetaald worden 1/4
Oo 30/3 geld overgeschren, met gevolg 100 te weinig getrouwheidspremie.
Ik heb een bericht gelogd bij Medirect.
Zucht
Hoe sneller getrouwheid wordt verboden, zoveel te liever.
Basis rente hoog is het eenvoudigste.
En met getrouwheid is het altijd al uit kijken geweest.
Estate Guru believer.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Als je dat vindt, kan je gerust kiezen voor een niet-gereglementeerde spaarrekening.
Verbieden van getrouwheidsintrest zou dus alleen maar een beperking in keuze zijn n.m.i.
En wat er "uit te kijken" valt aan getrouwheid is mij ook een raadsel... maar je moet inderdaad wel rekening houden met je getrouwheidsperiodes.
Heb vermogensbeheerplan bij MeDirect evenwichtig sinds 2016. Sta op 14% winst. Is al veel lager geweest, ook wat hoger. Nog nooit verlies, wel dichtbij. Ja, er zijn kosten. Maar ik heb er ook geen omkijken naar.
Al breng juist gokken wel veel meer op. Mijn aandelen die ik kocht in april 2020 staan nu tussen de 40% en 60% hoger.Zoals steeds, nu bekeken, jammer dat ik toen niet meer heb gekocht. Ik kan niet zeggen dat ik ontevreden ben met dat vermogensbeheer.
Al breng juist gokken wel veel meer op. Mijn aandelen die ik kocht in april 2020 staan nu tussen de 40% en 60% hoger.Zoals steeds, nu bekeken, jammer dat ik toen niet meer heb gekocht. Ik kan niet zeggen dat ik ontevreden ben met dat vermogensbeheer.
De getrouwheidspremie is voordelig in tijden van dalende rente. Voorwaarden om ervan te genieten zijn: weten hoe de getrouwheidspremie werkt en niet te vlug zijn om na de theoretische verwerving je geld weg te halen zoals in het geval van Bart hierboven.
Ik heb heel goed gekeken via de rentecalcator wanneer de rente was verworven.
Dat was 29.3. Ik heb bewust pas de dag erop 5000 overgezet naar maandsparen.
Ik heb een gedetailleerde berekening gevraagd en gemeld dat het mi niet klopt. Ben benieuwd.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Die rentecalculator is onzin, ik heb dit hier op het forum al aangegeven.
Het enige dat telt is de valutadatum.