Inkt Cartouche Online aankoop
Re: Inkt Cartouche Online aankoop
Heb hier dus eens rondgeneusd;
Ongeveer 9 Euro voor de HP 27 (zwart).
Ik vermoed dus dat de prijzen hier hoger liggen dan in Vlaanderen. Correct me if I am wrong!
Hierbij aansluitend; hoeveel betaal je zo voor de ink-cartridges van EPSON? Met name de 73 N (black, magenta, cyan en yellow).
Ongeveer 9 Euro voor de HP 27 (zwart).
Ik vermoed dus dat de prijzen hier hoger liggen dan in Vlaanderen. Correct me if I am wrong!
Hierbij aansluitend; hoeveel betaal je zo voor de ink-cartridges van EPSON? Met name de 73 N (black, magenta, cyan en yellow).
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Minstens 21 euro voor die HP van 10ml. Voor die Epson vind ik niet direct iets. Mss een model dat hier niet bestaat...
Bij Lidl vandaag, 3.99 € voor een XL inktcardidge, zwart en kleur, voor de meeste printers, en merken.
Alleen dommeriken en aanverwanten, betalen 10 € en meer voor idem.
Maar, wat baten kaars en bril, als de uil niet zien een wil !
336 schreef:En, is er wat te vinden voor HP modellen in de Lidl? Of is het de moeite niet?
Yes, 10 XL inktcassettes gehaald voor mijn HP printer, stuk 3.99 €
patrick1 schreef:Bij Lidl vandaag, 3.99 € voor een XL inktcardidge, zwart en kleur, voor de meeste printers, en merken.
Met de meeste printers en merken ben ik niet gebaat!
Mijn vraag is: wat kosten mij de Epson inkcartridges in Vl. , met name de 73 N indien ik die in Vlaanderen kan vinden?
Ooit was "Europa" een mooi project!
Lol tien! Gij spoelt daarmee die Hema ontbijtjes door of wat ;-)? Nee, wat voor type heb je meegebracht?
336 schreef:Lol tien! Gij spoelt daarmee die Hema ontbijtjes door of wat ;-)? Nee, wat voor type heb je meegebracht?
H364XL blauw rood geel inhoud 11.5 mililiter, black inhoud 20 mililiter stuk 3.99 €
met 3 kleinkinderen gaat de inkt er door.
[quote="vlo Met de meeste printers en merken ben ik niet gebaat!
Mijn vraag is: wat kosten mij de Epson inkcartridges in Vl. , met name de 73 N indien ik die in Vlaanderen kan vinden?[/quote]
Als je zelf beetje surft met uw pc op de belgische website's kun je zelf de prijzen vergelijken vlo.
Mijn vraag is: wat kosten mij de Epson inkcartridges in Vl. , met name de 73 N indien ik die in Vlaanderen kan vinden?[/quote]
Als je zelf beetje surft met uw pc op de belgische website's kun je zelf de prijzen vergelijken vlo.
-
Yvan
Wat ik me afvraag: waarvoor gebruiken jullie die printers dan? Voor foto's ofzo? Dan kan ik me voorstellen dat het vlug gaat.
Ik heb een iets betere, iets oudere kantoor-kleurenlaserprinter. Als ik de vier tonercasettes moet vervangen ben ik iets van € 240 kwijt, maar zit ik wel weer goed voor een 8 000 à 10 000 pagina's.
Foto's afdrukken doe ik nooit: ik moet nog altijd de eerste thuis afgedrukte foto zien, die kan tippen aan een afdruk uit een afdrukcentrale. Daarvan gesproken: zowel Aldi als Kruidvat werken met dezelfde Duitse afdrukcentrale. De kwaliteit van het geleverde werk is zonder meer fantastisch.
Voor kritische foto's fotografeer ik doorgaans een grijstrap en een kleurkaart mee. En dat wordt blijkbaar ingekalibreerd bij het afdrukken! Zonder enige meerprijs. Dat vind je nergens meer.
Ik heb een iets betere, iets oudere kantoor-kleurenlaserprinter. Als ik de vier tonercasettes moet vervangen ben ik iets van € 240 kwijt, maar zit ik wel weer goed voor een 8 000 à 10 000 pagina's.
Foto's afdrukken doe ik nooit: ik moet nog altijd de eerste thuis afgedrukte foto zien, die kan tippen aan een afdruk uit een afdrukcentrale. Daarvan gesproken: zowel Aldi als Kruidvat werken met dezelfde Duitse afdrukcentrale. De kwaliteit van het geleverde werk is zonder meer fantastisch.
Voor kritische foto's fotografeer ik doorgaans een grijstrap en een kleurkaart mee. En dat wordt blijkbaar ingekalibreerd bij het afdrukken! Zonder enige meerprijs. Dat vind je nergens meer.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Die zijn niet eeuwig goed hoor.patrick1 schreef:Yes, 10 XL inktcassettes gehaald voor mijn HP printer, stuk 3.99 €336 schreef:En, is er wat te vinden voor HP modellen in de Lidl? Of is het de moeite niet?
Ik heb enkel maar een H364XL gezien van HP in verschillende kleuren. Voor elk merk van printer heb ik maar één type cassettes gezien, het moeten er dan nog zijn met gescheiden kleuren. Héél specifiek als je het mij vraagt.
HP: H364XL (zwart + cyaan + magenta + geel)
Canon: C526 (zwart + cyaan + magenta + geel)
Epson: E0711 (zwart + cyaan + magenta + geel)
Brother: B1000 (zwart + cyaan + magenta + geel)
Volgens mij gewoon 'n nicheproduct, je moet geluk hebben dat de cassettes passen bij jouw printer. Binnen 2 maand liggen er nog van die cassettes in de winkelrekken.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ben langsgeweest bij Lidl. Was een puinhoop. Niets meer van HP. Had ook de indruk dat het niet de meest courante patronen waren. Volgende keer meer geluk.
Heb onlangs hervulde patronen gekocht via internet, maar bij een HP printer blijkt het niet te werken.cartmen schreef:in antwerpen centrum is er een winkel waar je die kan bijvullen. wat daarvan weer de prijs is, ontgaat me wel.
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
We dachten allemaal dat benzine en alcohol duur was, al is de prijs bekeken voor wat druppeltjes inkt????
Iemand ooit al besteld op 123inkt? Andere websites?
Iemand ooit al bestelt op 123inkt? Andere websites?