Goud discussie
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Goud discussie
Nee, nee, nee... waarde Spruitekop.
De goudprijs die ik volg is in Thaise Baht... en is trouwens op een paar uur nog verder weggezakt
De Euro die ik opvolg is in vgl met Thaise Baht.
De goudprijs die ik volg is in Thaise Baht... en is trouwens op een paar uur nog verder weggezakt
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
goudprijs stabiel in EUR en gezakt in $ => euro ondertussen gezakt tov $vlo schreef:Nee, nee, nee... waarde Spruitekop.
De goudprijs die ik volg is in Thaise Baht... en is trouwens op een paar uur nog verder weggezakt![]()
edit: zilver houdt stand in $
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Jongens... zijn we nu mieren aan het neuken?
De prijzen worden aan de meet gedeeld. Ga je voor elke scheet die gelaten wordt kijken of de goudprijs stijgt of daalt?
Wat eigenlijk interessant om weten zou zijn is hoeveel fysiek er de laatste weken gekocht is, een lage papierprijs daar kan je eigenlijk alleen maar dankbaar voor zijn.
De prijzen worden aan de meet gedeeld. Ga je voor elke scheet die gelaten wordt kijken of de goudprijs stijgt of daalt?
Wat eigenlijk interessant om weten zou zijn is hoeveel fysiek er de laatste weken gekocht is, een lage papierprijs daar kan je eigenlijk alleen maar dankbaar voor zijn.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
radixconvertor
- Full Member

- Contacteer:
Euro down down down
Allez, het plebs heeft toch weeral een paar uur goed gevoel gehad in ruil voor enkele miljarden down the drain
Knappe gast die van Rompuy, echt...
Allez, het plebs heeft toch weeral een paar uur goed gevoel gehad in ruil voor enkele miljarden down the drain
Knappe gast die van Rompuy, echt...
Laatst gewijzigd door radixconvertor op 25 maart 2013, 20:03, 2 keer totaal gewijzigd.
-
radixconvertor
- Full Member

- Contacteer:
Hoeveel staat goud in maaltijdchecques?
De prijzen worden inderdaad aan de meet uitgedeeld. Maar waar ligt de meet??? Binnen een paar weken? een paar maanden?? een paar jaren?? Voor iedereen ligt die meet anders.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Moet je soms nog een trein halen, is er haast? 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
-
Coike
Als je goud koopt , dan moet je dat volgens mij doen om het een jaartje of tien ( of langer ) in de kluis te laten liggen . Niet om het volgende maand of volgend jaar al met een beetje winst ( of met verlies ) te verkopen .Ik heb daarnet nog even gekeken en sinds mijn aankoop is de waarde gezakt , maar ik panikeer niet , ik hoop op betere tijden .Desnoods laat ik het nog 20 jaar liggen . Dan kan ik het misschien nog gebruiken om het rusthuis mee te betalen , anders is het voor de "eerlijke" vinder 
- Tonijnbelegger
- Hero Member

- Contacteer:
Er is geen eindmeet...Spruitekop schreef: De prijzen worden aan de meet gedeeld.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Ik heb evenwel de indruk dat iedereen naar de Comex-prijzen aan het turen is.
Wat mij wel opvalt is dat de premies op de munten hoger zijn en dat lijkt me meer van belang dan 'n Comex-prijszetting, dan gaat het over fysiek.
Wat mij wel opvalt is dat de premies op de munten hoger zijn en dat lijkt me meer van belang dan 'n Comex-prijszetting, dan gaat het over fysiek.
In de prijsklasse van de Belgische Louis, welke munt is het beste aan te raden: deBelgische Louis zelf natuurlijk of de Franse Coq, de Vreneli, de Napoleon of ...
Ik vind dit een goede instapprijsklasse om er bv. maandelijks eentje te kopen.
-
Duvellover
- Full Member

- Contacteer:
Napoleon of Vreneli!cp1234 schreef:In de prijsklasse van de Belgische Louis, welke munt is het beste aan te raden: deBelgische Louis zelf natuurlijk of de Franse Coq, de Vreneli, de Napoleon of ...
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Omdat een grafiek meer zegt dan 1.000 woorden.

Vraag en aanbod lijkt precies toch niet meer te kloppen. Precies of ze graag van hun goud vanaf zijn, nog efkes wachten in soldentijd.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Nog wat te vroeg op de avond om al te drinken hé josbos
Het is gewoon de Comex-prijs (in USD links weergegeven) tegenover de vraag naar fysiek goud bij de US Mint. (in Oz rechts weergegeven)
Het is gewoon de Comex-prijs (in USD links weergegeven) tegenover de vraag naar fysiek goud bij de US Mint. (in Oz rechts weergegeven)