Record bank wordt ING... HELP!
TIP
-
Delphine2312
- Jr. Member

- Contacteer:
Re: Record bank wordt ING... HELP!
haelewyn schreef: ↑4 mei 2018, 07:45 Ik ben eens nieuwsgierig wat er hier met onze 'Record bank' gaat gebeuren.
Ik wou daar nog klant worden maar ben aan het wachten om te zien welk bankmerk ze gaan vertegenwoordigen.
Rare zaak is dat niemand het weet.. Het blijft open tot ze de reclameborden van de gevel komen halen.
Het moet aanvoelen als ontslagen worden op het werk en dat je baas zegt : kom maar nog gewoon alle dagen verder werken. Ik zeg het je wel als je vanaf morgen mag thuisblijven. En een jaar later vertrek je nog elke dag tegen je zin, met enige haat in je bloed, naar je werk.
Ondertussen maakt Record zelfs nog reclame. Wie is er nog gemotiveerd om te kopen ? Geen enkele potentiële klant, vermoed ik. Geen enkele kantoorhouder die nog 'Record' verkoopt.
Ik was bij een record kantoor en kantoorhouder is naar ing verhuist. Ze zei dat de overstap rustig gaat gebeuren in alle stilte.
Ze is van april aan het werk daar. Het record kantoor is er nog altijd maar vraag mij ook af wat er hiermee zal gebeuren...
-
Delphine2312
- Jr. Member

- Contacteer:
Ik kan nog inloggen op record bank en ik zie daar mijn fondsen nog staan. In juni veranderd alles incl kaarten dergelijke. Iets wat ik niet zie zitten als record klant..Jhn schreef: ↑30 april 2018, 22:35Dus je fondsen zitten nog bij record, dan kan je toch van record naar bvb medirect of db?Delphine2312 schreef: ↑30 april 2018, 22:29
Mijn contactpersoon van record bank zit nu al bij ING. De overstap is definitief in juni.
Maar ik wens de overstap niet ....
Dit is jaarlijks. Maar door de bonus die je krijgt bij een overstap (naast het terugbetalen van de kosten), valt dat allemaal heel goed mee. Je moet de berekening maar eens maken.Delphine2312 schreef: ↑12 mei 2018, 10:39Is dit eenmalig bewaarkosten of is dit elk jaar?
Eenmalig wil ik dat nog betalen...
-
Delphine2312
- Jr. Member

- Contacteer:
Normaal zou dit moeten lukken.
Ik kan altijd als ik het wil verkopen.
Weet er iemand qua uitstapkosten bij DB hoe dit in elkaar zit?
Ik kan altijd als ik het wil verkopen.
Weet er iemand qua uitstapkosten bij DB hoe dit in elkaar zit?
Op fondsen betaal je bij DB geen uitstapkosten. Bij de meeste trouwens ook geen instapkosten. Ik denk dat DPAM een uitzondering is.
Waar je wel mee zit, is beurstaks (en ev. meerwaardetaks), maar dat betaal je bij iedereen.
Waar je wel mee zit, is beurstaks (en ev. meerwaardetaks), maar dat betaal je bij iedereen.