geld-transfer van België naar Frankrijk voor aankoop huis
TIP
Re: geld-transfer van België naar Frankrijk voor aankoop huis
https://multimediafiles.kbcgroup.eu/ng/ ... anking.pdf
Limiet om te tekenen met KBC-Kaartlezer.
Maximumbedrag op dagbasis voor volgende
3 functies samen :
• overschrijvingen naar andere rekeningen
• betalingen met de KBC-Betaalknop
• nieuwe periodieke opdrachten naar anderen
Standaard daglimiet ........................ Mogelijke daglimiet
Voor meerderjarigen 25.000 euro .......... 0 tot 500.000 euro
Voor minderjarigen 125 euro .................0 tot 500.000 euro
Limiet om te tekenen met KBC-Kaartlezer.
Maximumbedrag op dagbasis voor volgende
3 functies samen :
• overschrijvingen naar andere rekeningen
• betalingen met de KBC-Betaalknop
• nieuwe periodieke opdrachten naar anderen
Standaard daglimiet ........................ Mogelijke daglimiet
Voor meerderjarigen 25.000 euro .......... 0 tot 500.000 euro
Voor minderjarigen 125 euro .................0 tot 500.000 euro
Keytrade bank:
Aan overschrijvingen in EUR via de website naar externe, nationale rekeningen is een limiet verbonden, met name 499999,00 EUR per overschrijving. Er staat geen limiet op het aantal overschrijvingen per dag, of per week, of het totaal over te schrijven bedrag (via deeloverschrijvingen van maximaal 499.999 EUR).
Met vriendelijke groeten,
Keytrade Bank
Vorstlaan 100
1170 Brussel
Tel : 02/679.90.00
Fax : 02/679.90.01
Hello Bank:
Dit hangt af van het kanaal dat je gebruikt :
- Via de website kan je tot 300.000 euro per dag per rekening overschrijven.
- Via de applicatie kan je tot 25.000 euro overschrijven. Zodra het bedrag hoger is als 2500 of als je voor het eerst naar deze begunstigde een overschrijving maakt, zal je wel verplicht je kaartlezer moeten gebruiken om de overschrijving te bevestigen.
Indien het, rekening houden met bovenstaande restricties, toch niet lukt om de overschrijving tot stand te brengen, mag je ons even opbellen op het nummer 02/433.41.41. We zullen dan samen bekijken hoe we dit het snelst kunnen oplossen voor jou. We zijn bereikbaar van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.
Mocht ik het nodig hebben dan alvast geen probleem met deze twee gratise zichtrekeningen.
Aan overschrijvingen in EUR via de website naar externe, nationale rekeningen is een limiet verbonden, met name 499999,00 EUR per overschrijving. Er staat geen limiet op het aantal overschrijvingen per dag, of per week, of het totaal over te schrijven bedrag (via deeloverschrijvingen van maximaal 499.999 EUR).
Met vriendelijke groeten,
Keytrade Bank
Vorstlaan 100
1170 Brussel
Tel : 02/679.90.00
Fax : 02/679.90.01
Hello Bank:
Dit hangt af van het kanaal dat je gebruikt :
- Via de website kan je tot 300.000 euro per dag per rekening overschrijven.
- Via de applicatie kan je tot 25.000 euro overschrijven. Zodra het bedrag hoger is als 2500 of als je voor het eerst naar deze begunstigde een overschrijving maakt, zal je wel verplicht je kaartlezer moeten gebruiken om de overschrijving te bevestigen.
Indien het, rekening houden met bovenstaande restricties, toch niet lukt om de overschrijving tot stand te brengen, mag je ons even opbellen op het nummer 02/433.41.41. We zullen dan samen bekijken hoe we dit het snelst kunnen oplossen voor jou. We zijn bereikbaar van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.
Mocht ik het nodig hebben dan alvast geen probleem met deze twee gratise zichtrekeningen.
Hum, hum...
Deutsche Bank is dan toch weer slechter dan ik had gedacht. Ik moest destijds EUR 49 000 voorschot voor de aankoop van mijn huis overschrijven.
En dat ging dus niet...
Ik dacht tot op heden dat dat normaal is. Dus niet.
Deutsche Bank is dan toch weer slechter dan ik had gedacht. Ik moest destijds EUR 49 000 voorschot voor de aankoop van mijn huis overschrijven.
En dat ging dus niet...
Ik dacht tot op heden dat dat normaal is. Dus niet.
Ik wacht nog altijd op Paul zijn lijstje met prutsbanken.... 
Ze hebben hier al een voorbeeld gegegeven
DB
DB
Artikel 24: Minimum- en maximumbedragen voor overschrijvingenldwjr schreef: ↑22 juli 2019, 10:49 DB gaat tot EUR 100.000 (https://public.deutschebank.be/f2w/medi ... olb_nl.pdf)
Voor betalingen gelden de volgende minimum- en maximumbedragen:
- Min. 0,01 EUR per transactie;
- Max. 100.000 EUR per transactie en per dag, per rekening.
Voor overschrijvingen tussen verschillende rekeningen van éénzelfde gebruiker aangehouden bij de Bank gelden de volgende
minimum- en maximumbedragen:
- Min. 0,01 EUR per transactie;
- Max. 125.000 EUR per transactie en per dag, per rekening