wagen rijd in mijn nieuwbouw-wat te doen?
wagen rijd in mijn nieuwbouw-wat te doen?
Onlangs is een wagen in mijn recente nieuwbouw woning gereden.
Expert en onze tegenexpert zijn reeds langs geweest, nu nog wachten op de expert van de tegenpartij.
De tegenexpert vraagt nu naar het bestek dat is opgemaakt door de bouwfirma die de woning heeft gebouwd voor ons (sleutel op de deur).
Zij willen controleren of het bestek eerlijk is opgemaakt, volgens hun tellen die aannemers altijd extra als het om een verzekeringskwestie gaat.
Ik heb me laten vertellen dat je beter geen bestekken overhandigd, ook niet aan je eigen tegenexpert.
De tegenexpert is juist aangesteld om een zo eerlijk mogelijke begroting te maken van de schade.
Hoe gaan we hier het best mee om, bestek toch overhandigen of beter niet?.
Wat als het bedrag dat begroot is niet toereikend is voor de herstellingen uit te voeren.
Hoe kan je hier dan tegenin gaan, tijdens de uitspraak de bestekken toch op tafel leggen?.
Expert en onze tegenexpert zijn reeds langs geweest, nu nog wachten op de expert van de tegenpartij.
De tegenexpert vraagt nu naar het bestek dat is opgemaakt door de bouwfirma die de woning heeft gebouwd voor ons (sleutel op de deur).
Zij willen controleren of het bestek eerlijk is opgemaakt, volgens hun tellen die aannemers altijd extra als het om een verzekeringskwestie gaat.
Ik heb me laten vertellen dat je beter geen bestekken overhandigd, ook niet aan je eigen tegenexpert.
De tegenexpert is juist aangesteld om een zo eerlijk mogelijke begroting te maken van de schade.
Hoe gaan we hier het best mee om, bestek toch overhandigen of beter niet?.
Wat als het bedrag dat begroot is niet toereikend is voor de herstellingen uit te voeren.
Hoe kan je hier dan tegenin gaan, tijdens de uitspraak de bestekken toch op tafel leggen?.
Re: wagen rijd in mijn nieuwbouw-wat te doen?
In "den bouw" is een bestek het lastenboek van de architect en de meetstaat zonder prijzen 
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Volgens mij zal het eerder gaan of er geen herstellingen gaan in zitten die louter 'esthetische schade' gaan teniet doen. Want die wordt niet gedekt. 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Wat de tegenmaatschappij beweert, is uw zaak niet. Uw eigen brandverzekering zal de herstelling aan u betalen. Je hebt al bestekken, als de expert een te laag bedrag wil geven mag je zeker niet tekenen. Toch niet als je zeker bent dat die bestekken eerlijk gemaakt zijn. Als de bouwmaatschappij natuurlijk echt te veel rekent, dan moet je op zoek naar een andere (eerlijke) hersteller
Uw tegenexpert krijgt een percentage van wat je ontvangt. Dus hoe hoger het schadebedrag, hoe meer hij verdient. Dus je kan hem wel vertrouwen.
Uw tegenexpert krijgt een percentage van wat je ontvangt. Dus hoe hoger het schadebedrag, hoe meer hij verdient. Dus je kan hem wel vertrouwen.