Niet concurrentiebeding
Re: Niet concurrentiebeding
Ik heb 2 dingen geschreven:
- je hebt niet het profiel van een consultant. Dat is geen oordeel; dat is niet goed en niet slecht.
- wat is het profiel van een consultant. Ook dat is geen oordeel
Als je hier al niet tegen kunt, dan heb je zeker niet het profiel van een consultant.
Wat is jouw plan als deze opportuniteit niet doorgaat, wetende dat je huidige werkgever nu weet dat je heel aktief aan het zoeken bent. Heb je van hen al een reactie gekregen? Heb je hen al geïnformeerd?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
-
anoniem
Mijn werkgever weet niet dat ik aan het zoeken ben.
De nieuwe potentiële werkgever heeft dit anoniem gevraagd dus zonder mijn naam te vermelden, enkel een globale functietitel en zo lopen er 200 rond op het bedrijf waar ik nu werk. Maar mijn plan is bij een ander bedrijf te gaan solliciteren na deze week, enkele zelfs. Dit heeft gewoon mijn (zeer sterke) voorkeur waardoor ik het het wachten waard vond/vind.
De nieuwe potentiële werkgever heeft dit anoniem gevraagd dus zonder mijn naam te vermelden, enkel een globale functietitel en zo lopen er 200 rond op het bedrijf waar ik nu werk. Maar mijn plan is bij een ander bedrijf te gaan solliciteren na deze week, enkele zelfs. Dit heeft gewoon mijn (zeer sterke) voorkeur waardoor ik het het wachten waard vond/vind.