Welke zichtrekening geniet je voorkeur?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Welke zichtrekening geniet je voorkeur?
ik vind het vervelend bij Argenta dat ik niet direct zie hoeveel er nu nog effectief op mijn rekening staat als ik betalingen heb gedaan. dan moet ik gaan optellen wat ik allemaal betaald heb en dat bedrag aftrekken van het bedrag dat ik zie op het scherm. Het systeem van ING vond ik niet overzichtelijk. Het syteem van Keytrade is wel beter, maar om 1 of andere reden werk ik er niet zo graag mee, maar ben het nog aan het testen, misschien dat ik daar wel blijf.Filip285 schreef: Mag ik je vragen welke functionaliteit je dan mist bij argenta keytrade ing? Of gaat em het om de snelheid van valuta aanpassingen en/of verichtingen (lijkt me toch ok bij key en ing)?
Zuiver esthetisch vind ik persoonlijk een belachelijke reden om terug te kerenWat gebruiksvriendelijkheid betreft zie ik ook geen grote verschillen :p
Ben benieuwd naar je reden
Het zijn allemaal kleine verschillen, maar toch werk ik het liefst met het systeem van KBC, en 22 euro per jaar kan ik me nu nog net permitteren
Ik heb bij KBC sowieso een gezamenlijke rekening bij KBC (mijn vriend is verre van een spaargidser dus hij wil daar niet weg
O ja, nog een reden: ik vind het handig bij KBC dat je kan kijken bij een Self-Bank hoeveel er nog op je rekening staat.
ja dat is ook een van de nadelen van db ,je weet nooit in het weekend wat er nog op je rekening staat,je kan dat ook niet controleren als je regelmatig met je kaart betaald,
je zou wel met een rekenmachientje in je zak moeten lopen ,of wachten tot dinsdagmorgen
je zou wel met een rekenmachientje in je zak moeten lopen ,of wachten tot dinsdagmorgen
Ik ben tevreden over Dexia. Ik heb de Dexia red rekeningen met Master Card en ik krijg een korting omdat ik meer dan 10.000 euro bij Dexia heb staan. Goede service, snelle verwerking, gebruiksvriendelijke internetbanking.
Keytrade, vind ik de meest gebruiksvriendelijke website & ik ben bij heel wat banken klant (geweest).
Naar mijn gevoel zijn de beste:
- Keytrade
- Argenta
- Keytrade
- Argenta
-
sentje
ik was zinnens om bij recordbank te gaan,maar deze wordt hier nooit vermeld.
weet hier iemand iets meer over?
gratis kaarten en kredietkaart ed.
weet hier iemand iets meer over?
gratis kaarten en kredietkaart ed.
Zijn gratis maar hun spaarprodukten (spaarboekjes) werken steeds met promo aanbiedingen die na verloop van tijd terug vallen naar een veel lagere intrest. Proberen steeds vers geld aan te trekken waardoor nieuwe klanten veel beter voorwaarden krijgen dan de bestaande en ik spreek uit ervaring.
Laatst gewijzigd door peter op 29 juli 2009, 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
son
wij zijn 2j geleden overgestapt van Fortis naar Argenta, toen ik in januari merkte dat wij voor ons 2 samen ongeveer 125 euro kosten betaalden. Bij Argenta is dus werkelijk àlles gratis, behalve sinds enkele maanden cash geld afhalen met de Visakaart. Wij zijn erg tevreden over de service.
Eén nadeel is dat je max. 125 euro of mits voldoende provisie 500 euro onder nul kunt gaan; wat al 1x voor een probleem heeft gezorgd.
Eén nadeel is dat je max. 125 euro of mits voldoende provisie 500 euro onder nul kunt gaan; wat al 1x voor een probleem heeft gezorgd.
Ik ben een jaar geleden overgestapt van KBC naar Keytrade. Een beslissing die ik nog altijd niet betreur.
Gratis, duidelijke website en goede telefonische assistentie bij eventuele vragen en dit tot 22u.
Voor mij persoonlijk een zeer goede bank!!!
Gratis, duidelijke website en goede telefonische assistentie bij eventuele vragen en dit tot 22u.
Voor mij persoonlijk een zeer goede bank!!!
volledig mee eens, zeker als je ze combineertdcm78 schreef: Naar mijn gevoel zijn de beste:
- Keytrade
- Argenta
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Ik schrik er toch een beetje van dat zo weinig mensen hier hun zichtrekening bij Deutsche Bank hebben. Oké ze hebben zeer droevige en trage internet banking maar ze bieden wel prima voorwaarden.
Dus toch wel duidelijk dat bankcliënten snelheid en service nog steeds hoog in het vaandel dragen. :)
Dus toch wel duidelijk dat bankcliënten snelheid en service nog steeds hoog in het vaandel dragen. :)
Laatst gewijzigd door Campzie op 6 september 2009, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wil best overstappen naar Keytrade maar ik heb een probleem dat ze geen fysieke bank in België hebben. Na het Kaupthing debacle ben ik argwanend om mijn geld bij een volledige internetbank te plaatsen die met de noorderzon kan vertrekken. Nu Keytrade is betrouwbaar, ik doe er mijn beursorders, maar toch. Een website is snel uit de lucht gehaald.
+1Pieterjan schreef: Ik wil best overstappen naar Keytrade maar ik heb een probleem dat ze geen fysieke bank in België hebben. Na het Kaupthing debacle ben ik argwanend om mijn geld bij een volledige internetbank te plaatsen die met de noorderzon kan vertrekken. Nu Keytrade is betrouwbaar, ik doe er mijn beursorders, maar toch. Een website is snel uit de lucht gehaald.
daarom heb ik mijn hoofdzichtrekening ook niet bij een volledige internetbank
op hun hoofdzetel hebben ze tevens hun enige kantoor hoor