welke bankmoderator doet wel zijn/ haar job
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
( credimo telt niet mee, want daar zijn geen vragen aan gesteld )
( credimo telt niet mee, want daar zijn geen vragen aan gesteld )
Re: welke bankmoderator doet wel zijn/ haar job
Ik vind dat rabobank.be en zijn bankmoderator enorm goed zijn best doet voor dit forum. Je moet je ook weten dat deze man daar zijn vrije tijd/kostbare werktijd ook ergens in steekt.
Ik ben al jaren tevreden klant bij rabobank.be, het feit dat de bank moeite doet om op dit forum klanten te woord te staan verdient een pluim.
Ik ben al jaren tevreden klant bij rabobank.be, het feit dat de bank moeite doet om op dit forum klanten te woord te staan verdient een pluim.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
In de krant en uit andere bronnen heb ik vernomen dat het de marketing-manager van rabobank.be is. Zelfs o.a. op 1 januari heeft die zijn feestmaaltijd laten staan, om op spaargids te reageren op de berichtjes van de onterecht ingehouden roerende voorheffing.Pieterjan schreef: Ik vind dat rabobank.be en zijn bankmoderator enorm goed zijn best doet voor dit forum. Je moet je ook weten dat deze man daar zijn vrije tijd/kostbare werktijd ook ergens in steekt.
Ben eens benieuwd of hij dit jaar ook op 1 januari berichten op spaargids gaat (moeten) beantwoorden.
ditoPieterjan schreef: Ik vind dat rabobank.be en zijn bankmoderator enorm goed zijn best doet voor dit forum. Je moet je ook weten dat deze man daar zijn vrije tijd/kostbare werktijd ook ergens in steekt.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
De uitslag van de stemming is overduidelijk.
Voor de volledigheid nog even vermelden dat je voor méér dan één bank kan kiezen
Voor de volledigheid nog even vermelden dat je voor méér dan één bank kan kiezen
Laatst gewijzigd door paul op 3 oktober 2009, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is in elk geval niet altijd even makkelijk om in naam van een bank hier te moeten reageren. Ik herinner mij toen de rentes soms maand na maand zakten er hier bijna een hetze ontstond tegen Rabobank.be door ontevreden spaarders.
Uiteindelijk maakt het mij weinig uit hoer ze het hier doen, voor mij zijn de rente, de werkingskosten en de klantgerichtheid van een bank zeer belangrijk.
Uiteindelijk maakt het mij weinig uit hoer ze het hier doen, voor mij zijn de rente, de werkingskosten en de klantgerichtheid van een bank zeer belangrijk.
Rabobank,zonder twijfel.
Ik ben ontevreden over de huidige rente op Rabobank.be maar eerlijk is eerlijk, ze zijn erg toegankelijk op dit forum.
Met deze uitspraak kan ik volledig akkoord gaan. De rente die rabobank momenteel geeft is echt bedroevend, de service van hun moderator hier is dan weer wel de top.Stijn1234 schreef: Ik ben ontevreden over de huidige rente op Rabobank.be maar eerlijk is eerlijk, ze zijn erg toegankelijk op dit forum.
( eigenlijk had ik liever het omgekeerde, brengt me meer op )
Geld verdienen doe je door te werken.
Ik heb "zonder moderator" 4,60 netto rente bij CE (nog 3 jaar) en 4,25 netto bij kbc (nog5 jaar)cp1234 schreef:Met deze uitspraak kan ik volledig akkoord gaan. De rente die rabobank momenteel geeft is echt bedroevend, de service van hun moderator hier is dan weer wel de top.Stijn1234 schreef: Ik ben ontevreden over de huidige rente op Rabobank.be maar eerlijk is eerlijk, ze zijn erg toegankelijk op dit forum.
Ja, de rabo moderator is goed........
Laatst gewijzigd door pol op 6 oktober 2009, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
CE is op hun gereglementeerde spaarekening gedaald tot 1,6% EN ze hebben de truuk gevonden om ze weinig mogelijk lastig gevallen te worden :enkel nog bereikbaar zijn via een duur telefoonnummerpol schreef:Ik heb "zonder moderator" 4,60 netto rente bij CE (nog 3 jaar) en 4,25 netto bij kbc (nog5 jaar)cp1234 schreef:
Met deze uitspraak kan ik volledig akkoord gaan. De rente die rabobank momenteel geeft is echt bedroevend, de service van hun moderator hier is dan weer wel de top.
Ja, de rabo moderator is goed........en had ik nog niet de helft.
Dat zal mij worst wezen. Over iets meer dan 3 jaar is m'n termijnrekening afgelopen...en dan zien we wel.paul schreef:CE is op hun gereglementeerde spaarekening gedaald tot 1,6% EN ze hebben de truuk gevonden om ze weinig mogelijk lastig gevallen te worden :enkel nog bereikbaar zijn via een duur telefoonnummerpol schreef:
Ik heb "zonder moderator" 4,60 netto rente bij CE (nog 3 jaar) en 4,25 netto bij kbc (nog5 jaar)
Ja, de rabo moderator is goed........en had ik nog niet de helft.
Ik bedoel daarmee, je moet op tijd de juiste keuze maken...
Die man van Rabobank is top!