Ervaringen met Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
tuinder666
- Sr. Member

- Contacteer:
Re: Ervaringen met Keytrade
Ga maar eens naar de winkel en zeg dat je 5 cent te kort komt. Probeer het eens.EarthNvstr1 schreef: ↑11 oktober 2025, 23:15 Misschien je prioriteiten eens opnieuw rangschikken ?
De klantendienst contacteren omdat je denkt dat je €0,05 te weinig bonus gekregen hebt ? Serieus ?![]()
Nu stel ik voor dat je bij elke factuur die je ontvangt 5 cent te weinig betaalt. Probeer dat eens.
probeer eens 5 cent te weinig te hebben bij een automaat van de NMBS. Je ticketje zal je zeker niet krijgen.
Probeer ook eens 5 cent minder BTW te betalen. En ja probeer ook eens 5 cent minder belasting te betalen. Waar liggen je prioriteiten?
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Meestal betaal ik gewoon electronisch en staat er voldoende op mijn zichtrekeningen.
Daarnaast heb ik ook altijd briefjes cash bij om te betalen "just in case", maar als het dan op 5 cent aankomt, dan moet ik dat muntje toch ook niet hebben hoor, dat mogen ze gewoon houden ...
Je kan gerust "uit principe" (want "correct is correct") achter zoiets aan gaan bij de bank natuurlijk.
Maar denk misschien toch ook eens na wanneer het sop de kolen waard zou kunnen zijn.
Meteen een advocaat in de arm nemen.
Kost wat, maar dan krijg je misschien je gelijk.
Sommige toekenningen van verrichtingen op het einde van een maand, worden misschien in een volgende maand toegekend ?
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
Ik ervaar plaatsvervangende schaamte. En dan moet je als helpdesk nog klantvriendelijk zijn t.o.v. zo'n 'idioten' (zijn nog de gevaarlijkste om nadien U klacht aan te smeren omdat je onvriendelijk bent), en dan nog 1 u. tijd in die zever stoppen (of langer als Samsara nog heen & weer mailt/belt). De 'normale' klanten gaan er wel voor opdraaien/meebetalen. 5% zo'n pipo's bij hun klanten, zorgen dat de wachttijd nog pak oploopt.
Ooit nog geweten dat een marktkramer 1 cent te weinig teruggegeven had, en de klant zich boos maakte. Wss. ga jij ook alles terug wegen als je thuiskomt of het wel klopt?
Als ik 30 kiwis koop op de markt, krijg ik er soms nog 2 gratis bij. Dat kost meer dan uw 5 cent hoor.tuinder666 schreef: ↑12 oktober 2025, 14:39 Ga maar eens naar de winkel en zeg dat je 5 cent te kort komt. Probeer het eens.
Als ik laag bod doe op 2dehands/marktplaats, en verkoper hapt toe....heb ik pak meer dan 5 cent gewonnen hoor.
Allee, relativeren bij sommigen.
Daar gaat Samsara ook wel voor kijken
https://www.advocaat.be/nl/gratis-recht ... nsbijstand
Wow amai, ze zijn gelost hier.
Er is veel meer aan de hand dan enkel dit probleem, lees mijn post misschien eerst volledig.
Wat een bende losers zitten hier op dit forum. Maar voor de rest allemaal wel heel actief in de draad ''besparingtips''.
Ga een Boomers kaartclubje oprichten ofzo.
Er is veel meer aan de hand dan enkel dit probleem, lees mijn post misschien eerst volledig.
Wat een bende losers zitten hier op dit forum. Maar voor de rest allemaal wel heel actief in de draad ''besparingtips''.
Ga een Boomers kaartclubje oprichten ofzo.
Ik vind het eerlijk gezegd ook wel heel ver gaan om zo moeilijk te doen voor 35 cent, maar goed, ieder z'n ding.
Nogmaals het gaat hier niet enkel om die €0,35.
Er gaat heel wat mis bij Keytrade.
Of mag een mens niet melden en informeren bij hun bank wanneer er vanalles mis loopt?
Jullie zouden wellicht niets ondernemen wanneer ze keer op keer bankkaarten en visakaarten blijven sturen met een verkeerde naam op?
Dat elke visa verrichting dubbel staat geboekt in de app en dus 2x van de rekening gedebiteerd zou kunnen worden?
Dat aankopen zowel met debit als visa kaart in apps op gsm niet werken en telkens worden geweigerd of blokkeren? Volgens de klantendienst blijkbaar omdat "app in app" openen niet ondersteund wordt bij Keytrade, wat betekent dat de Keytrade app niet geopenend kan worden wanneer de app van de handelaar je wil omleiden om de betaling te bevestigen en de aankoop te finaliseren.
Bovendien op dit forum reeds meermaals gelezen dat de interest uitbetalingen niet correct zouden zijn.
Financiële en economische geletterdheid hier staan duidelijk niet altijd garant voor intelligentie gezien de infantiele reacties.
Leer eerst allemaal eens lezen alvorens te reageren.
Maar goed, wat baten kaars en bril als de uil niet zien en wil.
Als er meer problemen zijn bij Keytrade, waarom ga je er dan niet weg?Samsara schreef: ↑12 oktober 2025, 21:39 Wow amai, ze zijn gelost hier.![]()
Ga een Boomers kaartclubje oprichten ofzo.![]()
Ik zie hier maar één iemand gefrustreerd en op de man reageren. Beetje hautain als je het mij vraagt. Maar never mind, voel u gerust verheven. Ik laat het hierbij.
Doel je op mij?
Dan heb je alweer niet goed gelezen blijkbaar. Is niet de eerste keer dat dit individu het zonder reden op mij gemunt heeft samen met nog een andere hier.
Idd beter dat je het hierbij laat en ik me niet verlaag tot dit niveau van deze zielige bende.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
In eerste instantie omdat ik dacht dat er altijd wel eens iets kan foutlopen.
Maar wanneer het blijft accumuleren en er weinig tot geen oplossingen komen breekt er inderdaad een tijd aan om dat te overwegen en ook uit te voeren. Alleen is het niet altijd mogelijk om van de ene dag op de andere een bankrelatie te beëindigen. Dat weet je wellicht ook wel.
Laatst gewijzigd door Samsara op 13 oktober 2025, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Idd Paul. Hier had ik ook al aan gedacht omdat verrichtingen soms met een dag of twee vertraging worden gedebiteerd.
Of zoals ik schreef, ligt het misschien aan betalingen via Payconiq want daar kan ik niet meteen wat van terugvinden in de algemene voorwaarden.
Wat bepaalde mensen hier niet lijken te begrijpen is dat dit het zoveelste is bij Keytrade en wanneer er al fouten gemaakt worden bij deze uitbetaling, ik op mijn hoede ben voor interestbetalingen.
Ondertussen wordt er hier meer tijd aan verprutst en spel van gemaakt op dit forum dan ik die het samen met de resem andere problemen heb gemeld aan Keytrade.
- voorheenCP1234
- Verbannen Gebruiker

Lol, mijn gedacht maar je hebt de opmerking hierboven gemist van de desbetreffende persoon denk ik ivm een kaars en bril ...JOKER247 schreef: ↑12 oktober 2025, 22:44Als er meer problemen zijn bij Keytrade, waarom ga je er dan niet weg?Samsara schreef: ↑12 oktober 2025, 21:39 Wow amai, ze zijn gelost hier.![]()
Ga een Boomers kaartclubje oprichten ofzo.![]()
Make Spaargids " Great Again ! "
- voorheenCP1234
- Verbannen Gebruiker