KBC Beleggingsfondsen
TIP
Re: KBC Beleggingsfondsen
Bwa, middelmatig at best.JulusCesar schreef: ↑7 november 2025, 14:13 over het algemeen heb je gelijk maar ook bij KBC zitten er goede fondsen die hun onkosten waard zijn.
Vb waterfonds
https://global.morningstar.com/nl/beleg ... 4NXU/quote
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Geen enkel fonds is zijn onkosten waard. Een indexfonds is het aggregaat van alle actieve fondsen min de kosten.JulusCesar schreef: ↑7 november 2025, 14:13 over het algemeen heb je gelijk maar ook bij KBC zitten er goede fondsen die hun onkosten waard zijn.
Vb waterfonds
Als je in een thema zoals water gelooft (wat je beter niet doet maar dat is een andere discussie) koop dan een tracker van een relevante index.
Na de feiten aanduiden welke de outperforming fondsen waren is niet moeilijk.
Bron: het internet.
- JulusCesar
- VIP member

- Contacteer:
Graag dan een watertracker die het beter doet dan dit fonds.
Zou mij plezieren dan ik daarin gaan ipv van KBC water.
Zou mij plezieren dan ik daarin gaan ipv van KBC water.
Wat is er mis met het thema water?JustSpike schreef: ↑7 november 2025, 14:28Geen enkel fonds is zijn onkosten waard. Een indexfonds is het aggregaat van alle actieve fondsen min de kosten.JulusCesar schreef: ↑7 november 2025, 14:13 over het algemeen heb je gelijk maar ook bij KBC zitten er goede fondsen die hun onkosten waard zijn.
Vb waterfonds
Als je in een thema zoals water gelooft (wat je beter niet doet maar dat is een andere discussie) koop dan een tracker van een relevante index.
Na de feiten aanduiden welke de outperforming fondsen waren is niet moeilijk.
L&G Clean Water ETF IE00BK5BC891
Ik zou er niets beleggen denken enkel aan zichzelf.