Dexia obligatie 3,75% op 3,5jaar
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Dexia obligatie 3,75% op 3,5jaar
Recent aanbod
dexia obligatie 3,75% uitgifteprijs 100,35% 3,5 jaar
dexia obligatie 3,75% uitgifteprijs 100,35% 3,5 jaar
- disterminator
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Dexia obligatie 3,75% op 3,5jaar
Als het werkelijk een obligatie is : niet interessant. Vermits KBC tot voor kort -of nog steeds- 3,5% gaf op termijnrekening van 3,5 jaar, en vermits je daar nog steeds staatsgarantie op hebt en op een obligatie niet, lijkt het mij niet verstandig om voor quasi hetzelfde nettorendement in een veel risicovoller product te stappen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als je er maar enkele %-en van uw kapitaal in steekt vind ik dit nog redelijk.
Maar dan liefst aankopen bij instelling die geen bewaarloon of adminstratie voor innen coupon in rekening brengt, anders loont het niet de moeite.
Als je voor 3000 € koopt, heb je netto 95,62 €. Maar als je bvb. per lijn 10 € betaald, kom je maar aan 2,85% rendement meer, en ook zeer dicht in de buurt van het betere spaarboekje, en met minder risico.
De gouden tijden van Inbev en Bekaert obligaties zijn al een tijdje voorbij.
Maar dan liefst aankopen bij instelling die geen bewaarloon of adminstratie voor innen coupon in rekening brengt, anders loont het niet de moeite.
Als je voor 3000 € koopt, heb je netto 95,62 €. Maar als je bvb. per lijn 10 € betaald, kom je maar aan 2,85% rendement meer, en ook zeer dicht in de buurt van het betere spaarboekje, en met minder risico.
De gouden tijden van Inbev en Bekaert obligaties zijn al een tijdje voorbij.
Ik heb ook maar voor een beperkt bedrag ingetekend op die obligatie !
Wie heeft een glazen bol ? Ik alvast niet !
Wie heeft een glazen bol ? Ik alvast niet !