Bijstortingen Tak 21 geopend via Rabo
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Bijstortingen Tak 21 geopend via Rabo
Geachte,
blijkbaar is er hier heel wat verwarring en onduidelijkheid over. Volgens de info die ik heb zou dit toch niet mogelijk zijn bij Integrale en Mercator en verliest men zo het voordeel dat men na 8 jaar kan bijstorten zonder RV.
Hopelijk komt hier snel duidelijkheid vanuit Rabo.
blijkbaar is er hier heel wat verwarring en onduidelijkheid over. Volgens de info die ik heb zou dit toch niet mogelijk zijn bij Integrale en Mercator en verliest men zo het voordeel dat men na 8 jaar kan bijstorten zonder RV.
Hopelijk komt hier snel duidelijkheid vanuit Rabo.
-
fropskottel
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Bijstortingen Tak 21 geopend via Rabo
De mensen van rabobank hebben mij telefonisch gezegd dat via hen bijstorten inderdaad niet mogelijk was, maar dat dat wel altijd rechtstreeks via Integrale zelf kon.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Bijstortingen Tak 21 geopend via Rabo
Wanneer hebben ze dit gezegd telefonisch? Dit was inderdaad eerst zo begrepen door Rabobank maar Integrale zou daar op terug gekomen zijn. Mij hebben ze per mail gezegd dat het voor Mercator en Patronale wel kan maar niet voor Integrale.
Maar ik zou hier toch graag een bevestiging en de procedure hoe je dit kan doen van hebben van Mercator en Patronale zodat hier een beetje zekerheid over is. Ik verwacht van Rabobank die ik ken als transparante en betrouwbare bank dat hier weldra wel duidelijkheid zal overgemaakt worden en dat er een procedure zal beschibaar zijn over hoe bij te storten rechtstreeks via de verzekeringsmaatschappijen of in de toekomst eventueel via Rabo zelf wat natuurlijk nog beter is.
Maar ik zou hier toch graag een bevestiging en de procedure hoe je dit kan doen van hebben van Mercator en Patronale zodat hier een beetje zekerheid over is. Ik verwacht van Rabobank die ik ken als transparante en betrouwbare bank dat hier weldra wel duidelijkheid zal overgemaakt worden en dat er een procedure zal beschibaar zijn over hoe bij te storten rechtstreeks via de verzekeringsmaatschappijen of in de toekomst eventueel via Rabo zelf wat natuurlijk nog beter is.