Procedure ING Lion Deposit
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Procedure ING Lion Deposit
Ik heb ik deze voormiddag via het internet een ING Lion Deposit spaarrekening geopend.
Hoelang duurt het vooraleer ik toegang krijg tot deze nieuwe rekening (ik benreeds klant) en zal ik toch nog naar het gantschap moeten voor eventuele documenten te ondertekenen ?
Graag jullie feedback.
Hoelang duurt het vooraleer ik toegang krijg tot deze nieuwe rekening (ik benreeds klant) en zal ik toch nog naar het gantschap moeten voor eventuele documenten te ondertekenen ?
Graag jullie feedback.
Re: Procedure ING Lion Deposit
zoals ik het mij herinner, duurt het niet zo lang voor je je rekeningnummer krijgt. bij mij heeft het een paar dagen of een week ofzo geduurd. Je hoeft ook niet meer naar het kantoor.
Je krijgt je rekeningnummer via email doorgestuurd, en je kan het dan ook zien op de online banking.
Je krijgt je rekeningnummer via email doorgestuurd, en je kan het dan ook zien op de online banking.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
freetotax2005
- Sr. Member

- Contacteer:
heb ook zo een ING Lion Deposit. Gaat heel snel ( toch als klant ) moet niet getekend worden en als de rekening in orde is krijg je een mailtje. Nadien is deze zichtbaar bij de homebanking service . DIENSTEN - > REKENINGINFORMATIE - > SALDO & VERRICHTINGEN.
Dit moet niet als je al klant bent bij ING.Toone schreef: je moet wel nog gaan tekenen denk ik in een kantoor.
Ik heb de mijne aangevraagd op 22/12 en ben nog steeds wachtende...
Ik heb in het verleden hier op het forum wel gelezen dat het heel lang kan duren als je nog geen klant bent bij ING. 'open je ING lion account in 3 minuten' is dus zever in pakskes.
Ik heb vandaag 5 januari de email gekregen dat de Lion Deposit geopend is. Correcte timing (aanvraag dateert van 31 december).sterretje schreef: Ik heb de mijne aangevraagd op 22/12 en ben nog steeds wachtende...
lotty schreef: Ik heb in het verleden hier op het forum wel gelezen dat het heel lang kan duren als je nog geen klant bent bij ING. 'open je ING lion account in 3 minuten' is dus zever in pakskes.
klopt. Ik heb er heel slechte ervaringen. Na weken wachten en een paar keer naar de helpdesk bellen waar ze niks voor mij konden doen heb ik nooit bericht gekregen, laat staan een rekeninnr die per email zou komen. Na iets van een maand te hebben gewacht uiteindelijk ergens anders een rekening geopend.
Paar maanden later kreeg ik dan plots wel een email met iets van een gewijzigde intrest of zo op mijn rekening
(the story continued) Gisterenavond anderhalf gesukkeld met het parametreren van het ING Home'Bank systeem om te proberen aan mijn Lion Deposit te geraken. Zonder succes. Een vrije kille mail naar de helpdesk en deze morgen om 8u43 een antwoord met de oplossing.
Op het eerste zicht is deze Home'Bank veel sneller, stabieler en krachtiger dan het Argenta internetbankieren (waar ik reeds lang klant ben).
Op het eerste zicht is deze Home'Bank veel sneller, stabieler en krachtiger dan het Argenta internetbankieren (waar ik reeds lang klant ben).
moeilijk is dat ook niet ...OREYE08 schreef: (the story continued) Gisterenavond anderhalf gesukkeld met het parametreren van het ING Home'Bank systeem om te proberen aan mijn Lion Deposit te geraken. Zonder succes. Een vrije kille mail naar de helpdesk en deze morgen om 8u43 een antwoord met de oplossing.