Quest for Growth
TIP
Re: Quest for Growth
Ik had gevraagd aan QfG wat de impact is van de "nieuwe maatregelen" van de regering mbt hun dividend ( dat als er geen rampen gebeuren >2€ per aandeel zal zijn volgend jaar).
Antwoord van QfG : voor zover ze kunnen inschatten is er niet echt een impact op de fiscaliteit. Het gedeelte van het dividend dat niet afkomstig is van gerealiseerde meerwaarden zal wel belast worden aan 27% ipv 25%.
Maar dat deel is verwaarloosbaar klein. Dus, zoals het er nu naar uitziet zal het bruto dividend ook +/- het nettodividend zijn
Ik heb al aandelen sedert de ipo in 1998 en ook nadien nog met wat geluk bijgekocht, het is geen top investering gebleken maar een complete ramp is het ook niet. Ik hou ze lekker bij!
Antwoord van QfG : voor zover ze kunnen inschatten is er niet echt een impact op de fiscaliteit. Het gedeelte van het dividend dat niet afkomstig is van gerealiseerde meerwaarden zal wel belast worden aan 27% ipv 25%.
Maar dat deel is verwaarloosbaar klein. Dus, zoals het er nu naar uitziet zal het bruto dividend ook +/- het nettodividend zijn
Ik heb al aandelen sedert de ipo in 1998 en ook nadien nog met wat geluk bijgekocht, het is geen top investering gebleken maar een complete ramp is het ook niet. Ik hou ze lekker bij!
-
pietpiraat
Maar goed ook anders was het quest for krimp. Is deze fgoedkoop ?
Goedkoop staan ze niet - ik koop enkel als de decote serieus onder het gemiddelde van 5 jaar staat. Dit is terug te vinden op de site van KBC Securities, die publiceren regelmatig een rapport over holdings dat gratis te downloaden is en voor de holding belegger enorm veel interessante info bevat.
Kan je een link publiceren? Of is het alleen voor klanten? Dank.VTEC schreef:...een rapport ... dat gratis te downloaden is ...
Registreren op de site van KBC Securities, vervolgens zoeken op Sofina onder "Company"
De derde link is het document dat ik bedoel, de laatste update is van 10/09
Echt een must qua lectuur voor holding of privak
beleggers
De derde link is het document dat ik bedoel, de laatste update is van 10/09
Echt een must qua lectuur voor holding of privak
Tussentijds financieel verslag: Q3 2015
De kans is heel groot dat over 2015 een heel belangrijk dividend uitgekeerd zal worden.
Quest for Growth: verslag resultaten derde kwartaal 2015: VFB
Quest for Growth: verslag resultaten derde kwartaal 2015: VFB
NAV per aandeel op 31/10/2015: 12,48 €
iemand een gokje wat ze na beurs gaan meedelen?
zouden ze echt zo een dividend uitkeren?
niets, er is toch niets gepland vandaag bij qfg, wel bij qrfiemand een gokje wat ze na beurs gaan meedelen?
-
anonymous9
Als de markt niet plots crasht, zijn ze VERPLICHT om rond de 2 euro uit te keren, jaJhn schreef:iemand een gokje wat ze na beurs gaan meedelen?
Juist,nikske schreef:niets, er is toch niets gepland vandaag bij qfg, wel bij qrfiemand een gokje wat ze na beurs gaan meedelen?
dat is 20%Poldermol schreef:Als de markt niet plots crasht, zijn ze VERPLICHT om rond de 2 euro uit te keren, jaJhn schreef:iemand een gokje wat ze na beurs gaan meedelen?