Rabobank stopt met beleggingsproducten
TIP
Re: Rabobank stopt met beleggingsproducten
Even zelf de BEP berekend bij Rabobank voor mijn kapitalisatiefondsen, en nu alles in orde gezet op Keytrade, waren er toch een 4-tal die totaal niet juist waren, en geen verschil van 0,01
Ik neem aan als ik op Rabo mijn waarde neem en mijn winst ervan afdoe ik het bedrag heb die ik effectief aangekocht heb, dit deel door het aantal delen ik mijn juist BEP heb. Of kijk ik nog ergens over...
Ik neem aan als ik op Rabo mijn waarde neem en mijn winst ervan afdoe ik het bedrag heb die ik effectief aangekocht heb, dit deel door het aantal delen ik mijn juist BEP heb. Of kijk ik nog ergens over...
Re: Rabobank stopt met beleggingsproducten
Die bij Keytrade zul je ook niet krijgen en daar knelt net het schoentje! Als je verkoopt zul je de volle pot betalen op je fondsen want je historiek is onvolledig!
Ik hang alweer 23 minuten aan de lijn met Keytrade, maar ze nemen niet op ondanks dat ik vanaf minuut 2 al de eerste in de wachtrij ben. Volgens mij spelen ze daar minivoetbal of zijn ze allemaal gezellig gaan lunchen op dit uur.
Re: Rabobank stopt met beleggingsproducten
Stuur een mailtje dat ze u bellen. Bij mij is nagenoeg ALLES al een week verkeerd aan het lopen (vandaag pas voor de allereerste keer kunnen inloggen, alleen maar om te constateren dat alles van drie rechtspersonen op een hoopje gegooid werd), maar de mail helpdesk is wel behulpzaam.
Re: Rabobank stopt met beleggingsproducten
Invullen, doormailen, en je rij wordt minder lang : https://www.keytradebank.be/files/docum ... ose_nl.pdf
Je moet wel 3-4 weken geduld hebben.
Re: Rabobank stopt met beleggingsproducten
Gezien het feit dat niet alles in één keer overgezet werd (één obligatiefonds was nl. in mijn Rabo portefeuille achtergebleven en één aandelenfonds was al naar Keytrade overgezet, maar zat ook nog in mijn Rabo portefeuille), heb ik goede hoop dat ook de historiek nog zal overgebracht worden.
Dat is althans wat de Keytrade medewerker mij aan de telefoon heeft laten weten.
Ik wacht nog even met bellen, want het zal nu al druk genoeg zijn.
Ik ben al verschillende jaren klant bij Keytrade voor bankverrichtingen en sparen, en heb nooit te klagen gehad over hun service.
Met Keytrade beleggingen heb ik echter helemaal geen ervaring en dat zal zeker nog wennen worden.
Re: Rabobank stopt met beleggingsproducten
OK: bedankt, annetjeannetje schreef: ↑25 oktober 2017, 22:29 ... Invullen, doormailen, en je rij wordt minder lang : https://www.keytradebank.be/files/docum ... ose_nl.pdf
Je moet wel 3-4 weken geduld hebben.
Daar had ik al naar gezocht, maar niet gevonden.
Ik ga er nu best een tijdje mee wachten, want de Keytrade-medewerkers zitten momenteel tot over hun oren in het werk door de Rabo-fondsen, en er zijn hier een aantal ongeduldige nieuwe klanten.
Zelf heb ik nog nooit problemen gehad met hun klantendienst en ik kan nog altijd inloggen binnen de 2 seconden met mijn HardKey. Ik begrijp dus niet vanwaar al die negativiteit komt.
Re: Rabobank stopt met beleggingsproducten
@Belca, Ik snap het ook niet.
Gisteren heb ik gebeld (zie draadje TINC), en ik had binnen de 5 minuten een vriendelijke man aan de lijn, die al mijn vragen perfect beantwoord heeft.
Omdat ik al langer klant was, is qua inloggen bij mij alles bij het oude gebleven (ik gebruik de RSA-key nog).
Gisteren heb ik gebeld (zie draadje TINC), en ik had binnen de 5 minuten een vriendelijke man aan de lijn, die al mijn vragen perfect beantwoord heeft.
Omdat ik al langer klant was, is qua inloggen bij mij alles bij het oude gebleven (ik gebruik de RSA-key nog).
Re: Rabobank stopt met beleggingsproducten
Je zou op den duur wel negatief worden hoor. Je kan zelf de BEP aanpassen wat ik voor bepaalde fondsen ook deed. In mijn geval pas ik de BEP aan naar 28,78. Alles stond zo terug in orde zoals op Rabo. Ik koop vorige week wat bij van dit fonds en mijn BEP gaat naar een gemiddelde van 28,33. Alles correct. Ik kijk vandaag op mijn beursrekening en de BEP staat opnieuw op 28,78. Wat een soep daar.
Re: Rabobank stopt met beleggingsproducten
Ik wil zo snel mogelijk de overstap maken, het loopt volledig verkeerd bij Keytrade =(
Re: Rabobank stopt met beleggingsproducten
Welke bank prefereren jullie om beleggingsfondsen te kopen? Me Direct (kredietwaardigheid??), Keytrade of Deutsche Bank (negatieve berichten door schandalen, maar Duitsland zal deze nooit failliet laten gaan)?
Re: Rabobank stopt met beleggingsproducten
Bij Keytrade betaal je een vaste kost van € 9,95 per aankoop. Dus te duur voor kleine aankopen.
-
- Jr. Member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 17 aug 2008
- Contacteer:
Re: Rabobank stopt met beleggingsproducten
Ik zat vroeger bij Rabobank, nu bij MeDirect. Klein is bijvoorbeeld 100 euro.
-
- Newbie
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 22 nov 2017
- Contacteer:
Re: Rabobank stopt met beleggingsproducten
Ik heb begin september de transfer van mijn fondsen van Rabo naar MeDirect aangevraagd. Nu meer dan 10 weken later staat nog maar de helft van de fondsen op de MeDirect rekening. De helpdesk van MeDirect kan mij niet verder helpen, ze zeggen dat dit maanden kan duren en kan helemaal geen schatting geven Is dit de normale gang van zaken ? Alvast bedankt.
Re: Rabobank stopt met beleggingsproducten
Bij mij zijn alle fondsen binnen een redelijke termijn getransfereerd op één fonds na dat al maanden blijft hangen. Tot voor een paar weken keek ik daar elke dag naar maar nu ook al niet meer. Dat MeDirect maar niet te vlug een nieuwe actie lanceert en er eerst voor zorgt dat de vorige actie helemaal afgerond is.