rentevoet komende maanden
TIP
rentevoet komende maanden
hallo,
zullen de rentevoeten voor hypothecaire leningen (stel op 15 jaar) verder nog zakken de komende maanden, of net stijgen?
mvg
zullen de rentevoeten voor hypothecaire leningen (stel op 15 jaar) verder nog zakken de komende maanden, of net stijgen?
mvg
Re: rentevoet komende maanden
Of stabiel blijven...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zal mss van de bodemvorming afhangen? 

Ook oppassen voor opspringende dode katten en Trump.
Ook oppassen voor opspringende dode katten en Trump.
Die van Keytrade is alvast fel gestegen.
Ik ben ook benieuwd..
Aangezien ikzelf ook uitkijk naar een hypothecaire lening vroeg ik dit na bij mijn bankadviseur en die zei dat hij verwacht dat deze (relatief) laag zullen blijven -> "Gezien de lage rentevoeten is het al goedkoop om te investeren, dit zal nog wel even zo blijven. Onze economie zal dit investeringsklimaat nodig hebben."
Afwachten dus, al ben ik zelf ook wel van mening dat precies alles terug (een beetje) stijgt nu...
Aangezien ikzelf ook uitkijk naar een hypothecaire lening vroeg ik dit na bij mijn bankadviseur en die zei dat hij verwacht dat deze (relatief) laag zullen blijven -> "Gezien de lage rentevoeten is het al goedkoop om te investeren, dit zal nog wel even zo blijven. Onze economie zal dit investeringsklimaat nodig hebben."
Afwachten dus, al ben ik zelf ook wel van mening dat precies alles terug (een beetje) stijgt nu...
Ben ook benieuwd... gaan we mogen lenen aan negatieve rente of niet ?
Want ahja... als ze geld gaan vragen voor geld op de rekeningen te hebben... dan moet dat toch ook kunnen zeker.
Want ahja... als ze geld gaan vragen voor geld op de rekeningen te hebben... dan moet dat toch ook kunnen zeker.
-
sofienemie
- Full Member

- Contacteer:
OLO rente is wel harder gestegen dus eerder naar boven. Al zal ecb en overheid de rente willen laag houden om de economische impact te beperken..
denk dus lichtjes hoger maar zeker niet negatief.
denk dus lichtjes hoger maar zeker niet negatief.
Als de onzekerheid rond de economie (en onze hele toekomst) overeind blijft, dan kunnen we toch geen lagere rente verwachten? Hogere spaarrentes zullen we ook niet direct zien, dus dit is het ideale moment voor de noodlijdende banken om wat aan de winstmarges op hun kredieten te werken?
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
Noodlijdend... haha... die gasten maken nog genoeg winsten hoor.fidinda schreef: ↑30 maart 2020, 18:39 Als de onzekerheid rond de economie (en onze hele toekomst) overeind blijft, dan kunnen we toch geen lagere rente verwachten? Hogere spaarrentes zullen we ook niet direct zien, dus dit is het ideale moment voor de noodlijdende banken om wat aan de winstmarges op hun kredieten te werken?
Hallo,
Kleine stijging sinds vandaag 1 april : 0,96 naar 1 %
Is er er een site waar je de hypothecaire rentes kan volgen, of een indicator ervoor ?
Mvg
Kleine stijging sinds vandaag 1 april : 0,96 naar 1 %
Is er er een site waar je de hypothecaire rentes kan volgen, of een indicator ervoor ?
Mvg
-
anonymous9
Eeuuuhm, deze site misschien? https://www.spaargids.be/sparen/vergeli ... ingen.html
Keytrade is op een week tijd van 1,33% naar 2,06% gegaan op 20 jaar.
Keytrade is inderdaad een heel stuk omhooggegaan. De andere banken hun geaffficheerde tarieven zijn (voorlopig) in veel mindere mate gestegen. Ik vraag me af wat de achterliggende reden is...
Misschien wil keytrade in deze periode niet teveel hypothecaire leningen verstrekken, en trekt ze daardoor de hun rente op?
Ps: Ik heb het geluk gehad om bij een herfinanciering bij onze eigen bank, dit voorstel van keytrade te kunnen voorleggen. Ze hebben zich daar op gealigneerd.
Als ik een week later had geweest, hadden we ernaar kunnen fluiten.
Keytrade beloofde maandag telefonisch mijn ontvangen voorste van vorige week van 1.16% op 15jaar te verlagen naar 1.06% ( was nog gezakt in tussentijd aanvraag), gisteren kreeg ik mail dat ik nieuwe aanvraag moet indienen... nu 1.95%... eventjes genaaid, voorstel van 1.16 is al gaan vliegen 
Je moet snel zijn in het leven.
Ik hou er niet van, maar vaak krijg je voorstellen die maar 1 of 2 dagen geldig zijn.
Bij een offerte voor een wagen of werk aan huis ga ik er nooit op in, zeker niet bij 1e contacten. Voor een lening begrijp ik het wel. Hun kwartaaldoelen zijn nu toch al dan niet behaald. Nieuw kwartaal begonnen, misschien ook andere visies?
Ik hou er niet van, maar vaak krijg je voorstellen die maar 1 of 2 dagen geldig zijn.
Bij een offerte voor een wagen of werk aan huis ga ik er nooit op in, zeker niet bij 1e contacten. Voor een lening begrijp ik het wel. Hun kwartaaldoelen zijn nu toch al dan niet behaald. Nieuw kwartaal begonnen, misschien ook andere visies?