Simyo en Aldi Talk stoppen op 7 juni / zijn er nog ?
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Berichten: 877
- Lid geworden op: 31 jul 2007
- Contacteer:
Re: Simyo en Aldi Talk stoppen op 7 juni / zijn er nog ?
Ik begrijp gewoon niet waarom die MVNO's niet overstappen naar bijv Orange?
Orange gaat Telenet en Lycamobile kwijt geraken.
Dus die staan voor een serieuze uitdaging!
Orange gaat Telenet en Lycamobile kwijt geraken.
Dus die staan voor een serieuze uitdaging!
Re: Simyo en Aldi Talk stoppen op 7 juni / zijn er nog ?
Waarschijnlijk moeten ze eerst wachten tot hun huidige kontrakt afgelopen is voor ze met Orange kunnen beginnen, of, ze wachten tot het huidige kontrakt uit is met Telenet/Base, en dan gaan ze er de brui aan geven, net zoals Aldi Talk en Simyo.
Ondertussen zag ik in een bericht op FB dat Carrefour Mobile ermee gaat stoppen, maar ik vind er niks over, dus weet niet of dat gewoon een vergissing is, een verkeerde aanneming, of iemand die "insider info" heeft.
En, ja ik had het ook al gezien, in het kontrakt, dat er duidelijk staat van "geen geld terug". Leuk, die kommerciele stijl van Telenet. spijtig genoeg, herken ik die stijl wel, ik heb jaren voor bedrijven gewerkt die telecom materiaal en software maakte, en de operatoren zijn niet beter dan gangsters, vooral Telenet.
Ondertussen zag ik in een bericht op FB dat Carrefour Mobile ermee gaat stoppen, maar ik vind er niks over, dus weet niet of dat gewoon een vergissing is, een verkeerde aanneming, of iemand die "insider info" heeft.
En, ja ik had het ook al gezien, in het kontrakt, dat er duidelijk staat van "geen geld terug". Leuk, die kommerciele stijl van Telenet. spijtig genoeg, herken ik die stijl wel, ik heb jaren voor bedrijven gewerkt die telecom materiaal en software maakte, en de operatoren zijn niet beter dan gangsters, vooral Telenet.
Re: Simyo en Aldi Talk stoppen op 7 juni / zijn er nog ?
Scandic ... man man man... je moet je opzoekwerk volgende keer beter doen.
Eerst op je laatste vraag van een paar uur geleden te antwoorden : Scarlet is overgekocht door Proximus. Lang geleden. De geschiedenis herhaalt zich.
Base heeft niet 'om tegen de groteren te kunnen concurreren' een beroep gedaan op het systeem van MVNO's.
Dat systeem bestaat ook voor de anderen en ook zij hebben MVNO's.
Proximus heeft bv Scarlet, Mobistar had bv Telenet. Etc etc
Telenet was een MVNO van Mobistar. Maar dan wel met een bijzondere regeling en meer eigen inbreng van TN dan bij de klassieke MVNO. Telenet had namelijk bv zelf zijn SMS centrales en een stuk eigen lijnen. Enkel het laatste gedeelte, het op antenne brengen van de signalen, was voor Mobistar. Na de verkoop van Base aan telenet verschuift dat grote pakket klanten natuurlijk ooit wel eens van Mobistar naar Base.
Daar zit het verschil bij MVNO's. In de eerste plaats of ze zelf een gedeelte van de signalen of sms / gesprekken behandelen.
Als tweede verschilpunt zijn er de 'merken' van de operator (Scarlet is een MVNO maar eigenlijk niet meer dan een merk, net als Simyo ook zo is).
Aldi talk was wel van een andere eigenaar. In hoeverre gaan wij nooit weten. Ze hadden een officieel adres in Nederland, daar waar bv het adres van Simyo gelijk is aan dat van Base.
Dat het al dan niet kunnen verkrijgen van een goed tarief in de toekomst aan de basis ligt van het stoppen van Aldi Talk denk ik ook. Maar we gaan dat nooit echt weten. Slechts een paar mensen in Belgie weten dat echt.
De markt is wel degelijk herschikt na de overname van Base door Telenet.
De grootste en oorspronkelijke operator is Proximus. Die doen niets meer op prijs. Ze proberen alleen maar om meestal zichzelf niet uit de markt te prijzen. Je kan zeggen dat zij het duurst zijn.
Mobistar, nadien Orange was de tweede operator maar die plaats moet ondertussen ingenomen zijn door Base / Telenet, zeker als je rekent dat die enkele honderdduizenden klanten van TN overgaan naar Base netwerk.
Base is voor mijn part het netwerk met de kleinste dichtheid van antennes. Overal waar ik kom heeft Base minder antennes dan de andere 2. Ook dat is een reden om de anderen te kiezen.
Als een antenne defect is zal je bij de anderen nog redelijk vlot ontvangst krijgen van een andere antenne. Bij Base is dat vaak moeilijker. De beloofde infrastructuurwerken van TN in het netwerk van Base : ik zie niets op het vlak van meer antenne zetten. Ik denk wel dat ze het netwerk van Base al een paar keer moeten verzwaren hebben en dat een volgende beurt nu weer nodig is wegens alsmaar meer gebruikers op het netwerk.
Base is ook het netwerk waar ik bv aan de zee al gehad heb dat je gewoon op een rustige dag, niet in de zomer, niet kan telefoneren omdat het netwerk overbelast is.
Eerst op je laatste vraag van een paar uur geleden te antwoorden : Scarlet is overgekocht door Proximus. Lang geleden. De geschiedenis herhaalt zich.
Base heeft niet 'om tegen de groteren te kunnen concurreren' een beroep gedaan op het systeem van MVNO's.
Dat systeem bestaat ook voor de anderen en ook zij hebben MVNO's.
Proximus heeft bv Scarlet, Mobistar had bv Telenet. Etc etc
Telenet was een MVNO van Mobistar. Maar dan wel met een bijzondere regeling en meer eigen inbreng van TN dan bij de klassieke MVNO. Telenet had namelijk bv zelf zijn SMS centrales en een stuk eigen lijnen. Enkel het laatste gedeelte, het op antenne brengen van de signalen, was voor Mobistar. Na de verkoop van Base aan telenet verschuift dat grote pakket klanten natuurlijk ooit wel eens van Mobistar naar Base.
Daar zit het verschil bij MVNO's. In de eerste plaats of ze zelf een gedeelte van de signalen of sms / gesprekken behandelen.
Als tweede verschilpunt zijn er de 'merken' van de operator (Scarlet is een MVNO maar eigenlijk niet meer dan een merk, net als Simyo ook zo is).
Aldi talk was wel van een andere eigenaar. In hoeverre gaan wij nooit weten. Ze hadden een officieel adres in Nederland, daar waar bv het adres van Simyo gelijk is aan dat van Base.
Dat het al dan niet kunnen verkrijgen van een goed tarief in de toekomst aan de basis ligt van het stoppen van Aldi Talk denk ik ook. Maar we gaan dat nooit echt weten. Slechts een paar mensen in Belgie weten dat echt.
De markt is wel degelijk herschikt na de overname van Base door Telenet.
De grootste en oorspronkelijke operator is Proximus. Die doen niets meer op prijs. Ze proberen alleen maar om meestal zichzelf niet uit de markt te prijzen. Je kan zeggen dat zij het duurst zijn.
Mobistar, nadien Orange was de tweede operator maar die plaats moet ondertussen ingenomen zijn door Base / Telenet, zeker als je rekent dat die enkele honderdduizenden klanten van TN overgaan naar Base netwerk.
Base is voor mijn part het netwerk met de kleinste dichtheid van antennes. Overal waar ik kom heeft Base minder antennes dan de andere 2. Ook dat is een reden om de anderen te kiezen.
Als een antenne defect is zal je bij de anderen nog redelijk vlot ontvangst krijgen van een andere antenne. Bij Base is dat vaak moeilijker. De beloofde infrastructuurwerken van TN in het netwerk van Base : ik zie niets op het vlak van meer antenne zetten. Ik denk wel dat ze het netwerk van Base al een paar keer moeten verzwaren hebben en dat een volgende beurt nu weer nodig is wegens alsmaar meer gebruikers op het netwerk.
Base is ook het netwerk waar ik bv aan de zee al gehad heb dat je gewoon op een rustige dag, niet in de zomer, niet kan telefoneren omdat het netwerk overbelast is.
Re: Simyo en Aldi Talk stoppen op 7 juni / zijn er nog ?
Brugse leeuw :
Waarom ze niet veranderen van operator (je had het over de MVNO's in die vraag) :
In de eerste plaats zijn er lopende contracten.
Als tweede zou die operator dan iedereen moeten aanschrijven en zeggen dat er een wijziging gaat gebeuren.
Iedereen moet dan een nieuwe simkaart ontvangen en die op het juiste moment in zijn toestel stoppen.
NIet te vroeg, want dan werkt het nog niet. Ook niet veel te laat want dan zijn ze al zonder telefoon gevallen op de oude simkaart en het oude netwerk.
Als derde zaak zou die operator nog altijd iedereen correct moeten identificeren aan de hand van een identiteitskaart.
Dat kan wel via internet maar heel veel mensen slagen er niet in om die procedure te doorlopen. Dan moet je weer winkels hebben om dat te doen voor jou. Geen idee of Base of Orange zijn winkels gaat willen ter beschikking stellen en aan welke prijs.
Ik denk, zoals je zegt, dat Orange in de toekomst inderdaad vragende partij gaat worden naar MVNO's en klanten toe.
Ze hebben wel eens een boost nodig van enkele honderdduizenden klanten om hun netwerk ten volle te kunnen laten renderen.Mobistar is veel klanten kwijt geraakt. Die simkaarten van Telenet gaan ook naar de concurrentie.
Mobistar steunt al jaren op de zakelijke markt maar alleen daarmee halen ze het niet.
Ze zijn bv ook al begonnen met een tariefplan Maghreb mobile dat goed verstopt zit op hun website. Dat is zeker een eerste stap om een andere doelgroep aan te spreken. Proximus en Base deden dat voordien ook al met MVNO's. Orange nu met dat eigen tariefplan.
Waarom ze niet veranderen van operator (je had het over de MVNO's in die vraag) :
In de eerste plaats zijn er lopende contracten.
Als tweede zou die operator dan iedereen moeten aanschrijven en zeggen dat er een wijziging gaat gebeuren.
Iedereen moet dan een nieuwe simkaart ontvangen en die op het juiste moment in zijn toestel stoppen.
NIet te vroeg, want dan werkt het nog niet. Ook niet veel te laat want dan zijn ze al zonder telefoon gevallen op de oude simkaart en het oude netwerk.
Als derde zaak zou die operator nog altijd iedereen correct moeten identificeren aan de hand van een identiteitskaart.
Dat kan wel via internet maar heel veel mensen slagen er niet in om die procedure te doorlopen. Dan moet je weer winkels hebben om dat te doen voor jou. Geen idee of Base of Orange zijn winkels gaat willen ter beschikking stellen en aan welke prijs.
Ik denk, zoals je zegt, dat Orange in de toekomst inderdaad vragende partij gaat worden naar MVNO's en klanten toe.
Ze hebben wel eens een boost nodig van enkele honderdduizenden klanten om hun netwerk ten volle te kunnen laten renderen.Mobistar is veel klanten kwijt geraakt. Die simkaarten van Telenet gaan ook naar de concurrentie.
Mobistar steunt al jaren op de zakelijke markt maar alleen daarmee halen ze het niet.
Ze zijn bv ook al begonnen met een tariefplan Maghreb mobile dat goed verstopt zit op hun website. Dat is zeker een eerste stap om een andere doelgroep aan te spreken. Proximus en Base deden dat voordien ook al met MVNO's. Orange nu met dat eigen tariefplan.
Re: Simyo en Aldi Talk stoppen op 7 juni / zijn er nog ?
Ooit, heel lang geleden, toen het in Belgie begon met mobiele operatoren, in 1994, waren Proximus en Mobistar de eerste, Base kwam wat later op de markt, in 1999 (en toen met de slechtse dekking), en toen waren de meeste bedrijven al klant bij Proximus of Mobistar. Base heeft de baan ingeslagen van konsumenten en MVNOs. Het is natuurlijk sindsdien geevolueerd.
Artikel uit 2015, toen Telenet net Base ging aanschaffen :
http://www.mvnodynamics.com/mvno-compan ... companies/
Base heeft altijd meer MVNOs gehad, in aantal toch, dan Proximus en Orange, en nu dat Base van Telenet is, en Telenet bij Orange weggaat, dan gaan we verder zien hoe de mobiele markt in Belgie evolueert, de toekomst is spekulatie natuurlijk.
Base was onderdeel van KPN in NL, of begon zelfs onder de naam KPN. Maar het is lang geleden, dat ik het me niet allemaal goed herinner.
Nou, in ieder geval, wat er ook achter steekt, en wat er in de toekomst gaat gebeuren is voor de kristallen bol.
Maar wat wel een feit is, is dat iedereen die nu bij Aldi Talk zit een andere provider moet zoeken, onnodige gedoe, had ik me zonder kunnen redden.
Artikel uit 2015, toen Telenet net Base ging aanschaffen :
http://www.mvnodynamics.com/mvno-compan ... companies/
Base heeft altijd meer MVNOs gehad, in aantal toch, dan Proximus en Orange, en nu dat Base van Telenet is, en Telenet bij Orange weggaat, dan gaan we verder zien hoe de mobiele markt in Belgie evolueert, de toekomst is spekulatie natuurlijk.
Base was onderdeel van KPN in NL, of begon zelfs onder de naam KPN. Maar het is lang geleden, dat ik het me niet allemaal goed herinner.
Nou, in ieder geval, wat er ook achter steekt, en wat er in de toekomst gaat gebeuren is voor de kristallen bol.
Maar wat wel een feit is, is dat iedereen die nu bij Aldi Talk zit een andere provider moet zoeken, onnodige gedoe, had ik me zonder kunnen redden.
Re: Simyo en Aldi Talk stoppen op 7 juni / zijn er nog ?
Vergeet ook de verplichte nieuwe procedure voor de registratie van nieuwe lijnen niet.
Re: Simyo en Aldi Talk stoppen op 7 juni / zijn er nog ?
haelewyn schreef:Als je overschakelt naar Base krijg je daar 15 euro belwaarde.
Probeer de komende maand zo veel mogelijk te bellen om je belwaarde op de aldi-kaart in waarde te doen zakken. Neem Base met de 15 euro gratis. En als die opgebeld zijn, ga dan met je nummer naar waar je wil.
Voor wie nog veel belwaarde staan heeft en die niet opkrijgt is er nog betaallijn.be. Reeds eerder besproken op dit forum.
Al bij al is het op het randje van bedrog en in ware Telenetstijl.. We geven iets.. dat is het. Ook als het veel tekort is. Het doet me denken aan het omruilverhaal met hun decoders die ineens niet meer geschikt waren voor gebruik.
Test Aankoop mag voor mijn part weer in gang schieten.
Hoe kunnen we overstappen naar BASE voor de 15€ startbudget? Ik zie dat staan op alditalk.be maar er staat geen link om door te klikken? Er staat nergens iets over deze actie op base.be?
Re: Simyo en Aldi Talk stoppen op 7 juni / zijn er nog ?
Zie op:jointhan schreef:haelewyn schreef:Als je overschakelt naar Base krijg je daar 15 euro belwaarde.
Probeer de komende maand zo veel mogelijk te bellen om je belwaarde op de aldi-kaart in waarde te doen zakken. Neem Base met de 15 euro gratis. En als die opgebeld zijn, ga dan met je nummer naar waar je wil.
Voor wie nog veel belwaarde staan heeft en die niet opkrijgt is er nog betaallijn.be. Reeds eerder besproken op dit forum.
Al bij al is het op het randje van bedrog en in ware Telenetstijl.. We geven iets.. dat is het. Ook als het veel tekort is. Het doet me denken aan het omruilverhaal met hun decoders die ineens niet meer geschikt waren voor gebruik.
Test Aankoop mag voor mijn part weer in gang schieten.
Hoe kunnen we overstappen naar BASE voor de 15€ startbudget? Ik zie dat staan op alditalk.be maar er staat geen link om door te klikken? Er staat nergens iets over deze actie op base.be?
https://www.base.be/nl/campaign/aldi-talk.html
Re: Simyo en Aldi Talk stoppen op 7 juni / zijn er nog ?
Scandic : Base heeft als markt-underdog altijd meer het pad van de MVNO gekozen omdat prepaid + MVNO zekere inkomsten geven. Het is een massaverkoop. Geen slecht idee.
Oorspronkelijk was het Orange die hier begon als derde operator. Dat is later pas Base geworden. In die tijd plaatste Orange vooral masten rond de snelwegen want die wilden ze redelijk goed bedekken bij de start. De ontvangst was toen een ramp als je in deze streek een aantal km van een autosnelweg reed. Langzaamaan is het beter geworden maar ze zijn op dit vlak nooit de beste geweest of geworden. Ze hebben, als je hun dekkingsplan bekijkt, duidelijk een andere visie daarop.
Minder onkosten koppelen aan een kleinere prijs was hun businessmodel wel een beetje.
Met dergelijke 'kwaliteit' hebben ze lang zich niet op de zakelijke markt kunnen richten. Achteraf wel, maar .. daar overtuigen ze alleen de budgetshoppers ook.
Een stap later werd Orange overgenomen door KPN (gekocht van Orange) en moest er dus een naamsverandering komen.
Orange werd Base.
Nadien is Orange op onze markt teruggekeerd door de inpalming van Mobistar.
Mobistar heeft lang zijn eigen naam gehouden, net omdat de Orange naam in Belgie al bekend was en een beetje verbrand.
Je moet nu een andere operator zoeken als je klant bent bij Aldi Talk. Verandering is niet noodzakelijk een verslechtering.
Je zou kunnen merken dat het netwerk van 1 van de andere 2 operatoren beter dekkend is. Hangt wat van je streek af.
De tarieven hoeven hierna niet echt slecht te worden. Er zijn genoeg alternatieven.
Orange Maghreb, Lycamobile, etc voor prepaid. Allo Rtl, Scarlet of Jim mobile zijn ook niet slecht. Allo RTL, Scarlet voor hele goedkope abonnementen. Jim voor als je vooral data gebruikt. Voor dat laatste zat je bij Aldi ook niet echt perfect.
Info over met 15 euro beltegoed starten :
WAT MOET JE DOEN ?
Ga voor 1 mei naar een BASE shop in je buurt.
Kies samen met een medewerker het BASE tarief dat het beste bij je past.
Je behoudt je nummer en je ontvangt onmiddellijk € 15 GRATIS belkrediet.
Oorspronkelijk was het Orange die hier begon als derde operator. Dat is later pas Base geworden. In die tijd plaatste Orange vooral masten rond de snelwegen want die wilden ze redelijk goed bedekken bij de start. De ontvangst was toen een ramp als je in deze streek een aantal km van een autosnelweg reed. Langzaamaan is het beter geworden maar ze zijn op dit vlak nooit de beste geweest of geworden. Ze hebben, als je hun dekkingsplan bekijkt, duidelijk een andere visie daarop.
Minder onkosten koppelen aan een kleinere prijs was hun businessmodel wel een beetje.
Met dergelijke 'kwaliteit' hebben ze lang zich niet op de zakelijke markt kunnen richten. Achteraf wel, maar .. daar overtuigen ze alleen de budgetshoppers ook.
Een stap later werd Orange overgenomen door KPN (gekocht van Orange) en moest er dus een naamsverandering komen.
Orange werd Base.
Nadien is Orange op onze markt teruggekeerd door de inpalming van Mobistar.
Mobistar heeft lang zijn eigen naam gehouden, net omdat de Orange naam in Belgie al bekend was en een beetje verbrand.
Je moet nu een andere operator zoeken als je klant bent bij Aldi Talk. Verandering is niet noodzakelijk een verslechtering.
Je zou kunnen merken dat het netwerk van 1 van de andere 2 operatoren beter dekkend is. Hangt wat van je streek af.
De tarieven hoeven hierna niet echt slecht te worden. Er zijn genoeg alternatieven.
Orange Maghreb, Lycamobile, etc voor prepaid. Allo Rtl, Scarlet of Jim mobile zijn ook niet slecht. Allo RTL, Scarlet voor hele goedkope abonnementen. Jim voor als je vooral data gebruikt. Voor dat laatste zat je bij Aldi ook niet echt perfect.
Info over met 15 euro beltegoed starten :
WAT MOET JE DOEN ?
Ga voor 1 mei naar een BASE shop in je buurt.
Kies samen met een medewerker het BASE tarief dat het beste bij je past.
Je behoudt je nummer en je ontvangt onmiddellijk € 15 GRATIS belkrediet.
Re: Simyo en Aldi Talk stoppen op 7 juni / zijn er nog ?
https://www.base.be/nl/campaign/aldi-talk.htmlhaelewyn schreef: WAT MOET JE DOEN ?
Ga voor 1 mei naar een BASE shop in je buurt.
Kies samen met een medewerker het BASE tarief dat het beste bij je past.
Je behoudt je nummer en je ontvangt onmiddellijk € 15 GRATIS belkrediet.
Hier staat er dat je dat kan doen tot 7 juni?
Re: Simyo en Aldi Talk stoppen op 7 juni / zijn er nog ?
Eén goed adviees : als je het niet begrijpt : vraag het in de Base winkel !
Het is niet omdat je VOOR 1 MEI naar de winkel moet gaan dat die promo niet kan gelden tot juni.
Er is nog altijd de mogelijkheid van uitgestelde nummeroverdracht. Je gaat vandaag naar de winkel en je draagt je nummer pas een maand later over.
Het was niet alleen voor jou te ingewikkeld. Ook in de Base winkel snapten ze het niet en wilden ze per se de nummeroverdracht nog voor 1 mei doen want anders kwam het niet in orde volgens hen.
Je hebt dan één maand om je belkrediet op te bellen.
Ik gok erop dat het WEL kan met uitgestelde nummeroverdracht tot eind mei 2017. Het zou echt niet de eerste keer zijn dat ze in een Base shop het niet goed weten / interpreteren / begrijpen. Al doen ze daar wel altijd of ze wijsheid in een plastiek zakje zitten hebben. Ik heb toevallig hetzelfde plastic zakje in mijn zak zitten als hen.. Alle wijsheid kon er zeker niet in.
Het is niet omdat je VOOR 1 MEI naar de winkel moet gaan dat die promo niet kan gelden tot juni.
Er is nog altijd de mogelijkheid van uitgestelde nummeroverdracht. Je gaat vandaag naar de winkel en je draagt je nummer pas een maand later over.
Het was niet alleen voor jou te ingewikkeld. Ook in de Base winkel snapten ze het niet en wilden ze per se de nummeroverdracht nog voor 1 mei doen want anders kwam het niet in orde volgens hen.
Je hebt dan één maand om je belkrediet op te bellen.
Ik gok erop dat het WEL kan met uitgestelde nummeroverdracht tot eind mei 2017. Het zou echt niet de eerste keer zijn dat ze in een Base shop het niet goed weten / interpreteren / begrijpen. Al doen ze daar wel altijd of ze wijsheid in een plastiek zakje zitten hebben. Ik heb toevallig hetzelfde plastic zakje in mijn zak zitten als hen.. Alle wijsheid kon er zeker niet in.
Re: Simyo en Aldi Talk stoppen op 7 juni / zijn er nog ?
Op de website:haelewyn schreef:Eén goed adviees : als je het niet begrijpt : vraag het in de Base winkel !
Het is niet omdat je VOOR 1 MEI naar de winkel moet gaan dat die promo niet kan gelden tot juni.
Er is nog altijd de mogelijkheid van uitgestelde nummeroverdracht. Je gaat vandaag naar de winkel en je draagt je nummer pas een maand later over.
Het was niet alleen voor jou te ingewikkeld. Ook in de Base winkel snapten ze het niet en wilden ze per se de nummeroverdracht nog voor 1 mei doen want anders kwam het niet in orde volgens hen.
Je hebt dan één maand om je belkrediet op te bellen.
Ik gok erop dat het WEL kan met uitgestelde nummeroverdracht tot eind mei 2017. Het zou echt niet de eerste keer zijn dat ze in een Base shop het niet goed weten / interpreteren / begrijpen. Al doen ze daar wel altijd of ze wijsheid in een plastiek zakje zitten hebben. Ik heb toevallig hetzelfde plastic zakje in mijn zak zitten als hen.. Alle wijsheid kon er zeker niet in.
WAT MOET JE DOEN ?
Ga voor 7 juni naar een BASE shop in je buurt.
Kies samen met een medewerker het BASE tarief dat het beste bij je past.
Je behoudt je nummer en je ontvangt onmiddellijk € 15 GRATIS belkrediet.
Zou de website geüpdatet zijn?
Re: Simyo en Aldi Talk stoppen op 7 juni / zijn er nog ?
Ze hebben zich waarschijnlijk gerealiseerd dat 1 mei niet meer haalbaar is, zeker niet als de BASE shops nog moeten worden gebrieft.
Re: Simyo en Aldi Talk stoppen op 7 juni / zijn er nog ?
Ja ... het moet geupdate zijn want ik had gewoon een copy / paste genomen.
De base shops zijn sinds vorige week woensdag of donderdag gebrieft.
De base shops zijn sinds vorige week woensdag of donderdag gebrieft.
Re: Simyo en Aldi Talk stoppen op 7 juni / zijn er nog ?
Vectone mobile kan misschien een alternatief zijn.
bundels van 3, 5 en 10 euro.
http://www.vectonemobile.be/nl/bundles/ ... saver.aspx
bundels van 3, 5 en 10 euro.
http://www.vectonemobile.be/nl/bundles/ ... saver.aspx