Snelheid webtoepassing NIBC Direct
-
- Jr. Member
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 22 nov 2007
- Contacteer:
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
@Vaganzza.
Oeps, sorry, blijkbaar heb ik dat gemist!
Oeps, sorry, blijkbaar heb ik dat gemist!
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
Hier ook heel traag, vreemd!
Bij elke klik, komt die loading naar voor, jawadde
Bij elke klik, komt die loading naar voor, jawadde
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
Inloggen gaat vlot, maar telkens je naar een ander scherm wilt moet je circa 10 tot 15 secondes wachten en aan mijn internet light het nit, heb Fibernet. Op zich vervelend maar nog wel doenbaar, kinderziektes blijkbaar, maak me meer zorgen over mijn 2de rekening waarvan het rekeningnummer al van vorige week donderdag zichtbaar zou moeten zijn, niet dus. Heb deze middag dan maar een mailtje gestuurd en zou binnen 24 uur antwoord krijgen ...
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
Het zijn GEEN, ik herhaal GEEN kinderziekten. Allicht is het gewoon te wijten aan een overload omdat er zoveel miljoenen rekeningen tegelijk werden geopend.
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
Lijkt mij hier duidelijk dat het over overload gaat maar miljoenen bankrekeningen lijkt mij zwaar overdreven, denk eerder in de richting van enkele tienduizenden die begrijpelijk benieuwd zijn en alle mogelijkheden uittesten. En blijkbaar zijn de servers daarop niet berekend, zeker niet als velen op de knoppen blijven drukken omdat het wat langer duurt. Zo opstarten vlak voor Nieuwjaar is op zich al vragen voor problemen, had beter in oktober of november geweest maar goed denk dat alles vanzelf wel gaat oplossen, als die 'geboorteperikelen' achter de rug zijn.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
Zelfs RABOBank. be ligt plat door overbelasting, en uiteraard argenta, maar dat zijn we al wel gewoon
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
Ik had het daarnet ook toen ik een termijnrekening opende. De sms kreeg ik wel direct, maar het loading draaiertje bleef. Als de loading draaier dan verdwenen was ik en de smscode intikte kreeg ik een timeout.
Dan pagina gerefreshed, onmiddellijk nieuwe sms gekregen, weer zeker 30 sec loading draaiertje, dan code ingegeven en de termijnrekening is ondertussen geopend.
IE 9.0 met comptabiliteitsweergave aan
Dan pagina gerefreshed, onmiddellijk nieuwe sms gekregen, weer zeker 30 sec loading draaiertje, dan code ingegeven en de termijnrekening is ondertussen geopend.
IE 9.0 met comptabiliteitsweergave aan
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
Klopt, moest daarnet minutenlang wachten bij rabobank.be, kan ook te maken hebben met de update van de site want zo na 12 uur is het meestal toch niet zo druk zou ik denken.paul schreef:Zelfs RABOBank. be ligt plat door overbelasting, en uiteraard argenta, maar dat zijn we al wel gewoon
edit: ook deze morgend ging het traag op de website, telkens nog zo'n 10 secondes wachten, kan toch moeilijk het gevolg zijn van 'miljoenen nieuwe spaarrekeningen die willen inloggen' maar wel degelijk kinderziektes en/of te weinig capaciteit.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
- NIBC Direct
- Woordvoerder
- Berichten: 410
- Lid geworden op: 22 dec 2011
- Contacteer:
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
Op basis van het aantal reacties dat we hier plots krijgen (en niet in de voorgaande dagen) lijkt het mij inderdaad duidelijk dat er iets aan de hand is. We zoeken het vandaag uit en proberen er zo snel mogelijk beterschap in te brengen.
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
Hago schreef: ook deze morgend ging het traag op de website, telkens nog zo'n 10 secondes wachten, kan toch moeilijk het gevolg zijn van 'miljoenen nieuwe spaarrekeningen die willen inloggen' maar wel degelijk kinderziektes en/of te weinig capaciteit.
mochten we niet beter weten, we zouden over miljarden nieuwe rekeningen spreken
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
@NIBC
Net even gekeken of mijn eerste overschrijving nog niet toegekomen was, maar nu (9u) lijkt het weer vlot te werken...
Er komt geen loading... meer op het scherm.
Net even gekeken of mijn eerste overschrijving nog niet toegekomen was, maar nu (9u) lijkt het weer vlot te werken...
Er komt geen loading... meer op het scherm.
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
hier gaat alles ook snel nu, problemen lijken opgelost
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
Voor mij is het ook weer in orde.
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
Ik zie ook nog steeds geen 2de rekening staan bij mij. Ik was aan het denken dat de eerste rekening eerst zou moeten geactiveerd worden vooraleer de 2de erbij kwam. Ik heb nochtans maandag geld overgeschreven maar het is nog steeds niet toegekomen bij NIBC, terwijl ik van anderen heb gelezen dat het er de zelfde dag nog opstond Ik begin stilaan toch ook wel sceptisch te worden. Voorlopig nog maar even wachten voor ik grote bedragen overschrijf...Hago schreef:maak me meer zorgen over mijn 2de rekening waarvan het rekeningnummer al van vorige week donderdag zichtbaar zou moeten zijn, niet dus. Heb deze middag dan maar een mailtje gestuurd en zou binnen 24 uur antwoord krijgen ...
Re: Snelheid webtoepassing NIBC Direct
@Nightwolf,
Dan is er sprake van een fout van 1 vd 2 banken.
Met de SEPA reglementering moet het geld altijd de volgende dag op de rekening staan...
De enige afwijking is bvb. dat je maandag bij je bank de overschrijving om 18u hebt gedaan, en dat ze hun batch verwerken om 17u...
Dan is er sprake van een fout van 1 vd 2 banken.
Met de SEPA reglementering moet het geld altijd de volgende dag op de rekening staan...
De enige afwijking is bvb. dat je maandag bij je bank de overschrijving om 18u hebt gedaan, en dat ze hun batch verwerken om 17u...