Snelle besparing bij Telenet
Snelle besparing bij Telenet
De truck die al velen kennen: even bellen met de klantendienst, en zeggen dat je wil overstappen. Leverde mij al verschillende keren gratis modemhuur op voor 1 jaar. Toen ik zei dat er niets zinnig op de tv was en ik de ganse digitale tv ging buitenzwieren kreeg ik 2 maanden Play kado; na die 2 maanden heb ik D-TV opgezegd.
Re: Snelle besparing bij Telenet
Werkt dat ook bij Belgacom ?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Uit ervaring, succes niet altijd gegarandeerd.
De echte truuk is ze buiten gooien er zijn goedkopere alternatieven.Pjeroo schreef:De truck die al velen kennen: even bellen met de klantendienst, en zeggen dat je wil overstappen. Leverde mij al verschillende keren gratis modemhuur op voor 1 jaar. Toen ik zei dat er niets zinnig op de tv was en ik de ganse digitale tv ging buitenzwieren kreeg ik 2 maanden Play kado; na die 2 maanden heb ik D-TV opgezegd.
Estate Guru believer.
Bij Tv Vlaanderen werkt het ... als je de mensen van de 'retentiedienst' te pakken krijgt..geebee schreef:Werkt dat ook bij Belgacom ?
Goedkopere alternatieven :
Tv Vlaanderen , gecombineerd met gratis installatie / schotel, gewoon gratis kijken naar meer dan 100 Engelse stations en een paar honderd andere (Duits, Spaans, Italiaans, Servisch, etc)
Internet van Proximus, basispakket.
Of Scarlet 3 in 1.
Telefonie : hangt af van wat je nodig hebt.
Ik stap over van Telenet naar Proximus. Bespaart mij meer dan intern onderhandelen, wat ik geprobeerd heb. Ik ben Business klant maar heb geen behoefte aan de extra business stuff zoals directe interventie bij problemen, de iets hogere snelheid (240 ipv 200), 3TB surfvolume ipv 500GB, domeinnaam,... Vroeger maakte Telenet hier geen problemen van als je een particulier pakket op je zaak wenste, maar nu is dat blijkbaar moeilijk want ik was aan een herschikking toe (van Whoppa naar Wigo) maar dat kon enkel de Business versie zijn.
Dreigen te veranderen had geen zin. Ik heb dan maar veranderd. Drie keer raden wie er met hangende pootjes belde gisteren?
Dreigen te veranderen had geen zin. Ik heb dan maar veranderd. Drie keer raden wie er met hangende pootjes belde gisteren?
-
anonymous
Ik ga vanaf 18 april over van scarlet triple play naar telenet basic internet.
Ik verlies wat internetsnelheid en volume maar voor de het overige verlies ik niet veel. Ik ben alleenstaande.
Maandelijkse kosten zijn 27,80 euro.
150 GB surfen en tussen 00u en 10u telt alles maar voor de helft.
Ik kon ook die nieuwe formule nemen van internet bij scarlet maar daar kom ik duurder uit en bij proximus is het maar 100 GB
Ik verlies wat internetsnelheid en volume maar voor de het overige verlies ik niet veel. Ik ben alleenstaande.
Ik kon ook die nieuwe formule nemen van internet bij scarlet maar daar kom ik duurder uit en bij proximus is het maar 100 GB
Maar je verliest wel je tv... en je telefoon.boonpwnz schreef:Ik ga vanaf 18 april over van scarlet triple play naar telenet basic internet.
Er is niet zoiets als "modemhuur" bij Telenet. 
-
anonymous
Dat weet ik en besef ik maar ik heb het niet nodig en kan prima zondervoodoo schreef:Maar je verliest wel je tv... en je telefoon.boonpwnz schreef:Ik ga vanaf 18 april over van scarlet triple play naar telenet basic internet.
Dan bespaar je 11,20 euro.boonpwnz schreef:Dat weet ik en besef ik maar ik heb het niet nodig en kan prima zondervoodoo schreef:
Maar je verliest wel je tv... en je telefoon.
Ikzelf zou daarvoor nooit de telefoon en tv opgeven.
5 jaar geleden zou ik het was wel gedaan hebben.
-
anonymous
Ik weet het en toch doe ik het...voodoo schreef:Dan bespaar je 11,20 euro.boonpwnz schreef:
Dat weet ik en besef ik maar ik heb het niet nodig en kan prima zonder
Ikzelf zou daarvoor nooit de telefoon en tv opgeven.
5 jaar geleden zou ik het was wel gedaan hebben.
Ik heb alleen twijfels met gsm abbonement zoals altijd
Je kan over internet zelf goedkoop bellen en gebeld worden.
Je kan veel series uitgesteld bekijken op je pc of laptop.
En om te bellen is er de gsm ook nog.
Geen zorgen. je mist niets
Je kan veel series uitgesteld bekijken op je pc of laptop.
En om te bellen is er de gsm ook nog.
Geen zorgen. je mist niets
Geen tv = meer vrije tijd.
Heb jaren geen tv gehad en dat ging even goed. Je moet dan programma's als amigo's en de chausse missen, maar er is bv al de vtm app en vrt heeft ook iets gelijkaardigs dus...
Heb jaren geen tv gehad en dat ging even goed. Je moet dan programma's als amigo's en de chausse missen, maar er is bv al de vtm app en vrt heeft ook iets gelijkaardigs dus...