Spaarrekeningen afsluiten
Geplaatst: 19 augustus 2012, 23:10
Allen,
Aangezien we nu samen al 4 spaarrekeningen hebben, willen we dit herleiden naar 2..
Wat er mij niet duidelijk is, wat gaat dit mij dit kosten (vooral zowel opzeggen van spaarrekeningen/zichtrekeningen)?
Is een aangetekende brief genoeg om dit op te zetten, of doe ik dit best aan het loket.
Alvast bedankt!
Aangezien we nu samen al 4 spaarrekeningen hebben, willen we dit herleiden naar 2..
Wat er mij niet duidelijk is, wat gaat dit mij dit kosten (vooral zowel opzeggen van spaarrekeningen/zichtrekeningen)?
Is een aangetekende brief genoeg om dit op te zetten, of doe ik dit best aan het loket.
Alvast bedankt!