Pagina 1 van 1

Spaarrekeningen afsluiten

Geplaatst: 19 augustus 2012, 23:10
door -rocK!
Allen,

Aangezien we nu samen al 4 spaarrekeningen hebben, willen we dit herleiden naar 2..

Wat er mij niet duidelijk is, wat gaat dit mij dit kosten (vooral zowel opzeggen van spaarrekeningen/zichtrekeningen)?
Is een aangetekende brief genoeg om dit op te zetten, of doe ik dit best aan het loket.


Alvast bedankt!

Re: Spaarrekeningen afsluiten

Geplaatst: 20 augustus 2012, 00:34
door Wook
Bij de meeste banken volstaat het om langs te gaan, papier tekenen en geregeld. Als je overstapt naar een andere bank dan regelt je nieuwe bank alles voor jou.