Pagina 1 van 3
Tevreden klant Moneyou
Geplaatst: 7 februari 2013, 23:39
door Kili
Gewoon even melden dat ik klant ben geworden bij Moneyou en dat alles zeer vlot verlopen is. Het openen van de rekening is zeer vlot gegaan, ik heb ook al geld in beide richtingen overgeschreven zonder enig probleem. En de klantendienst levert eveneens goed werk, ik ben steeds vriendelijk en correct tewoord gestaan. Als het goed is mag het ook gezegd worden!
Re: Tevreden klant Moneyou
Geplaatst: 7 februari 2013, 23:41
door radixconvertor
Waarom had je de klantendienst nodig?
Re: Tevreden klant Moneyou
Geplaatst: 7 februari 2013, 23:43
door Kili
Gewoon voor info!
Re: Tevreden klant Moneyou
Geplaatst: 8 februari 2013, 00:00
door radixconvertor
Waarom geen Facebook groep?
Re: Tevreden klant MoneYou
Geplaatst: 8 februari 2013, 00:55
door Spruitekop
Yaris schreef:Ah, eindelijk!
We hebben hem gevonden:
de tevreden MoneYou-klant
Kili schreef:En de klantendienst levert eveneens goed werk, ik ben steeds vriendelijk en correct tewoord gestaan.
"Steeds", Kili heeft dus al veel moeten bellen.
Re: Tevreden klant Moneyou
Geplaatst: 8 februari 2013, 03:16
door vlo
Zo zie je maar, Kili...
Als je het aandurft om iets positiefs te schrijven over Moneyou, krijg je direct een hoop zever over je heen ... en dan wschl nog van mensen die er zelf geen rekening hebben, of hun fouten bij het openen ervan niet wilen toegeven

Re: Tevreden klant MoneYou
Geplaatst: 8 februari 2013, 07:42
door radixconvertor
Spruitekop schreef:
"Steeds", Kili heeft dus al veel moeten bellen.
Veel info
Re: Tevreden klant Moneyou
Geplaatst: 8 februari 2013, 08:18
door anonymous
Het is eigen dat je sneller een bericht gaat posten als je een probleem of klacht hebt. Dat geeft altijd een vertekend beeld.
Ik heb kort na de lancering van MoneYou een rekening gopend, en mijn ervaringen hier nog in een thread gepost gehad. (via search zeker te vinden)
Indertijd heb ik die geopend gehad om te testen en is die een tijdje inactief gebleven. Ondertussen gebruik ik die spaarrekening ook en (na de problemen in het begin) geen verdere klachten meer. Dus ook voor mij positief op het moment.
Uiteraard wil ik zeker niet beweren dat het bij iedereen goed moet lopen, als het bij mij goed loopt. Als ik issues zou tegenkomen, zal ik ook evalueren of ik klant blijf. Dit geldt voor elke bank waar ik klant ben.
Toch kan ik me niet van de indruk ontdoen dat er een aantal problemen tussenzitten waar het niet volledig de "schuld" van de bank is.
En het is en blijft een bank waar je echt geld opzet. Ik heb liever dat het activatieproces enkele dagen langer duurt, maar grondig gebeurt dan dat er achteraf problemen ontstaan.
Ik geef ze 100% gelijk dat er een degelijke controle gebeurt op de identiteitskaart en tegenrekening.
Stel maar eens even dat ze de procedure vereenvoudigen en niet zo nauw nakijken. Nadien probeert er iemand de tegenrekening te veranderen naar een andere rekening. Nadien kom jij dan klagen dat je geld verdwenen is...
Re: Tevreden klant Moneyou
Geplaatst: 8 februari 2013, 09:17
door Nightwolf
tsja, als we nu al gaan melden elke keer dat we tevreden zijn over iets of iets wél goed is verlopen... Ik denk dat we er in de eerste plaats toch mogen van uitgaan dat we tevreden gaan zijn als we kiezen om ergens een rekening te gaan openen? Of ga jij er van uit dat je niet tevreden gaat zijn en als het toch blijkt mee te vallen kom je het even melden op het forum?
Nuja, mss is het voor moneyou idd wel leuk om eens te lezen dat er iemand tevreden is... kunnen ze miss tevreden achterover leunen en besluiten dat ze het after all toch nog zo slecht niet doen

Re: Tevreden klant Moneyou
Geplaatst: 8 februari 2013, 11:01
door radixconvertor
toch altijd geestig om te lezen hoe sommige mensen zich met iets komen moeien met iets waar ze
1/ niets mee te maken hebben
2/ geen last van hebben
3/ niets vanaf weten
maar gaat u vooral verder.
Ik heb helemaal geen rekening geopend na januari.
Re: Tevreden klant Moneyou
Geplaatst: 8 februari 2013, 11:22
door radixconvertor
ik heb dan ook geen probleem met uw probleem over mijn probleem. Feel free
jij hebt een probleem met mijn probleem waar je niets van afweet, geen last van zou mogen hebben en geen zaken mee hebt.
OMG
Re: Tevreden klant Moneyou
Geplaatst: 8 februari 2013, 11:42
door Vaganzza
Terug on topic graag!
Re: Tevreden klant Moneyou
Geplaatst: 8 februari 2013, 12:05
door Spruitekop
Yaris schreef:Wat mij mateloos stoort is het egoïsme dat uit al die klachten spreekt. De mensen kiezen voor MoneYou voor de hoge interest en dan willen ze er nog een snelle en vlotte service bij. Als ze niet vlug genoeg hun zin krijgen gaan ze hun nieuwe bank maar bashen op een forum of een klacht indienen.
En wat is daar mis mee, zeg!? Wil het zeggen omdat ze wat meer intrest geven dan een andere bank geven dat ze je mogen behandelen als een derderangs klant? Het zou niet mogen (IMO) dat je problemen hebt met een simpele zaak als een opening van een rekening. Vele klanten moeten hier zolang wachten dat ze hun intresten kwijt zijn doordat ze door de ondeskundigheid van MoneYou geen gebruik meer kunnen maken van de 11-maandenregeling.
Als je een nieuwe wagen koopt met elke dag (zelfs bij mooi weer) startproblemen zou je het dan ook normaal vinden omdat hij iets zuiniger rijdt dan de andere modellen, ik dacht het niet.
Een rekening openen zou geen problemen mogen geven voor 'n bank. Tenslotte gaan hier op het forum percentueel véél meer mensen een rekening hebben bij Moneyou dan in België algemeen. Net zoals hier gaan klanten die niet op spaargids zitten net dezelfde problemen kennen hoor.
Yaris schreef:MoneYou is al vanaf september 2012 actief. Waarom hebben al die mensen tot januari 2013 gewacht en waarom moet het nu ineens zo snel vooruit gaan?
Waarschijnlijk omdat de mensen dachten dat het opstartproblemen waren zeker? Maar blijkbaar telt alleen het rendement, problemen of de omgang met persoonlijke gegevens zijn niet belangrijk. En het moet natuurlijk snel vooruit gaan, de ziekte van de tijd: "
Greed!"
Re: Tevreden klant Moneyou
Geplaatst: 8 februari 2013, 13:07
door radixconvertor
er zijn ook andere problemen dan het openen van een rekening
en er zijn ook problemen die dateren van voor 2013
en.....tadaaa....er zijn ook problemen die niet gaan over het openen van een rekening en ook nog eens dateren van voor 2013
mateloze ergernis die daarop gebaseerd was kunnen we alvast flushen
Re: Tevreden klant Moneyou
Geplaatst: 8 februari 2013, 13:31
door kazavubu
Spruitekop schreef:Vele klanten moeten hier zolang wachten dat ze hun intresten kwijt zijn doordat ze door de ondeskundigheid van MoneYou geen gebruik meer kunnen maken van de 11-maandenregeling.
Interesten ben je niet kwijt. Je krijgt enkel voor een kortere periode interest uitbetaald op 1/1/14.
De getrouwheidspremie krijg je pas op 1/4/2014 uitbetaald. Maar dan wel voor een vol jaar i.p.v. 11 maanden.
oeps datums aangepast 14 ipv 13
