Pagina 1 van 2

Kaupthing Edge verlengt de voorwaarden 4,25% + 2% + 1% tot 30/09/2008!!!+[POLL]

Geplaatst: 21 augustus 2008, 20:12
door Peewee
Vaganzza schreef: Het is nu officieel:
Kaupthing Edge engageert zich om op lange termijn de beste voorwaarden aan te bieden op het vlak van spaaroplossingen aan particulieren.

De aangroeipremie bedraagt 2% (op jaarbasis) voor elk bedrag dat op uw rekening wordt gestort voor 30 september 2008 en er zes maanden blijft staan.
Elk nieuw bedrag dat na 5 augustus 2008 gestort wordt, valt onder de voorwaarde 4.25% (jaarbasis) en 2% (aangroeipremie).

Uw geld geniet, na de aangroeipremie, ook nog van een getrouwheidspremie van 1% gedurende 12 maanden (op jaarbasis).

De rente wordt berekend op jaarbasis (365d/365) en wordt bij het begin van ieder nieuw jaar aan u rekening toegevoegd. Het vrijstellingsbedrag voor de roerende voorheffing bedraagt dit jaar 1660€ per persoon.

Van waar heb je dit bericht? Op hun site staat toch nog altijd niks.

Kaupthing Edge verlengt de voorwaarden 4,25% + 2% + 1% tot 30/09/2008!!!+[POLL]

Geplaatst: 21 augustus 2008, 20:19
door de stucker
;)  :D  ;) ik heb vorige week mijn papieren ingevuld en opgestuurd en nog steeds geen antwoord.... ???  ???

:) het zal niet te lang meer mogen duren......  Of ze kunnen ze  :-*  :-*  :-*

Ofwel kunnen ze de overvloed van aanvragen niet aan???

Er zijn nog banken......

Indien morgen niet in de bus kijk ik wel naar een andere bank uit.  :'(  :'(  :)

Kaupthing Edge verlengt de voorwaarden 4,25% + 2% + 1% tot 30/09/2008!!!+[POLL]

Geplaatst: 21 augustus 2008, 20:24
door Peewee
Ik heb vorige week maandag mijn papieren opgestuurd en heb gisteren mijn rekeningnummers ontvangen. Dus een week, er was wel een feestdag vorige week.

Kaupthing Edge verlengt de voorwaarden 4,25% + 2% + 1% tot 30/09/2008!!!+[POLL]

Geplaatst: 21 augustus 2008, 20:27
door Dendirk
Dat is uw keuze. Mensen kunnen soms héél ongeduldig zijn en alles moet nu, onmiddelijk en sebiet!

Mijn vriendin heeft ook 2 weken moeten wachten en Kaupthing heeft zich verontschuldigd door de vele aanvragen. Maar het is gelukt.

Ga maar snel naar een andere bank.

Kaupthing Edge verlengt de voorwaarden 4,25% + 2% + 1% tot 30/09/2008!!!+[POLL]

Geplaatst: 21 augustus 2008, 23:21
door Vaganzza
Peewee schreef: Van waar heb je dit bericht? Op hun site staat toch nog altijd niks.
Iemand van dit forum had al telefonisch gehoord en nu staat er ook op het andere concurrerende forum: bankshopper.be. Die hebben een mail gekregen.

Kaupthing Edge verlengt de voorwaarden 4,25% + 2% + 1% tot 30/09/2008!!!+[POLL]

Geplaatst: 22 augustus 2008, 12:39
door cleo
Als ze hun trouwe klanten willen belonen, is het spijtig dat ze hun getrouwheidspremie ook niet veranderen naar 2%.

Kaupthing Edge verlengt de voorwaarden 4,25% + 2% + 1% tot 30/09/2008!!!+[POLL]

Geplaatst: 22 augustus 2008, 13:01
door Pruis
cleo schreef: Als ze hun trouwe klanten willen belonen, is het spijtig dat ze hun getrouwheidspremie ook niet veranderen naar 2%.
Klopt. Anders gewoon nieuwe rekening openen op naam van vrouw, kind, ... Zo blijf je sparen aan 6%...

Kaupthing Edge verlengt de voorwaarden 4,25% + 2% + 1% tot 30/09/2008!!!+[POLL]

Geplaatst: 22 augustus 2008, 14:32
door cleo
De aangroei was 1%. Aangezien ik aan de helft van de periode zat toen de nieuwe premie begon te lopen, kon ik het net zo goed laten staan.
Een nieuwe rekening is niet nodig, eventjes naar de zichtrekening en dan terug naar de spaarrekening is waarschijnlijk voldoende. 'k Heb een mailtje gestuurd ter bevestiging.

Kaupthing Edge verlengt de voorwaarden 4,25% + 2% + 1% tot 30/09/2008!!!+[POLL]

Geplaatst: 22 augustus 2008, 19:40
door Pruis
cleo schreef: De aangroei was 1%. Aangezien ik aan de helft van de periode zat toen de nieuwe premie begon te lopen, kon ik het net zo goed laten staan.
Een nieuwe rekening is niet nodig, eventjes naar de zichtrekening en dan terug naar de spaarrekening is waarschijnlijk voldoende. 'k Heb een mailtje gestuurd ter bevestiging.
Hou ons maar op de hoogte wat Kaupthing antwoordt! Ben benieuwd.

Kaupthing Edge verlengt de voorwaarden 4,25% + 2% + 1% tot 30/09/2008!!!+[POLL]

Geplaatst: 22 augustus 2008, 20:07
door azirtoo
wat ik mij afvraag, zijn deze procenten vast voor de periode? Dus stel dat ik nu inteken en ik laat mijn geld er 6 maand opstaan, dan zou ik 6.25 procent op jaarbasis moeten hebben, maar als ze na 2 maand zeggen dat ze er 2.25 + 1 + 1 van maken ( zal wel niet he ;D), wat dan? KriDg ik dan nog die 4.25+2+1 of krijg ik dan 2.25+ TOCH 2 +1?
Hopelijk is het niet te moeilijk geformuleerd ;D

Kaupthing Edge verlengt de voorwaarden 4,25% + 2% + 1% tot 30/09/2008!!!+[POLL]

Geplaatst: 22 augustus 2008, 20:54
door Arc
azirtoo schreef: wat ik mij afvraag, zijn deze procenten vast voor de periode? Dus stel dat ik nu inteken en ik laat mijn geld er 6 maand opstaan, dan zou ik 6.25 procent op jaarbasis moeten hebben, maar als ze na 2 maand zeggen dat ze er 2.25 + 1 + 1 van maken ( zal wel niet he ;D), wat dan? KriDg ik dan nog die 4.25+2+1 of krijg ik dan 2.25+ TOCH 2 +1?
Hopelijk is het niet te moeilijk geformuleerd ;D
Als je stort voor 30 september en je laat je geld er 6 maand staan, dan heb je sowieso je 2% aangroeipremie verworven. De 4,25% is gegarandeerd tot 31 december 2008, vanaf 1 januari kan die dus aangepast worden.

Kaupthing Edge verlengt de voorwaarden 4,25% + 2% + 1% tot 30/09/2008!!!+[POLL]

Geplaatst: 22 augustus 2008, 21:27
door Vaganzza
Arc schreef:
azirtoo schreef: wat ik mij afvraag, zijn deze procenten vast voor de periode? Dus stel dat ik nu inteken en ik laat mijn geld er 6 maand opstaan, dan zou ik 6.25 procent op jaarbasis moeten hebben, maar als ze na 2 maand zeggen dat ze er 2.25 + 1 + 1 van maken ( zal wel niet he ;D), wat dan? KriDg ik dan nog die 4.25+2+1 of krijg ik dan 2.25+ TOCH 2 +1?
Hopelijk is het niet te moeilijk geformuleerd ;D
Als je stort voor 30 september en je laat je geld er 6 maand staan, dan heb je sowieso je 2% aangroeipremie verworven. De 4,25% is gegarandeerd tot 31 december 2008, vanaf 1 januari kan die dus aangepast worden.
Maar vermits ze zelf zeggen dat ze op lange termijn de beste voorwaarden willen geven en dat BKCP de 4,25% basis garandeert tot 01/01/2010 zal de basisrente volgens mij niet aangepast worden na nieuwjaar.

Re: Kaupthing Edge verlengt de voorwaarden 4,25% + 2% + 1% tot 30/09/2008!!!+[POLL]

Geplaatst: 23 augustus 2008, 16:15
door xyper
Ik denk ook wel niet dat het zo snel zal veranderen bij hen  ::)
Ben benieuwd voor januari 2008 !??

Re: Kaupthing Edge verlengt de voorwaarden 4,25% + 2% + 1% tot 30/09/2008!!!+[PO

Geplaatst: 23 augustus 2008, 18:02
door Maradona
Mijn aanvraag verstuurd op maandag, hopelijk antwoord deze week.
Nu ja, als ze verlengen tot 30/9 heb ik nog even tijd.

Re: Kaupthing Edge verlengt de voorwaarden 4,25% + 2% + 1% tot 30/09/2008!!!+[POLL]

Geplaatst: 25 augustus 2008, 16:35
door Vaganzza
De site is vandaag ook aangepast ;)